Becker frissítés. Második rész. A térképfrissítés.

logo_becker_1 Néhány nappal ezelőtt, az első lépésről a Content Manager telepítéséről beszéltünk. Most lássuk a térképfrissítés menetét. A könnyebb érthetőség kedvéért készítettem néhány képernyőmentést si. Remélem segítségetekre lesz.

Lássuk a screenshotokat:

z108belepes

Tedd be a DVD-t, és csatlakoztasd a készüléket.

z108reg

A frissítés letöltéséhez előbb regisztrálnod kell a Becker-nél.

z108regok

Sikeres regisztráció.

z108bejelentkez

A felhasználóneveddel és a jelszavaddal be tudsz lépni.

z108udvozol

Sikeres belépés.

A képernyő baloldalán, a Frissítések fülön látod, van-e a készülékedhez frissítés.

z108db

Egy térképfrissítés elérhető a készülékhez.

z108letolt

Letöltésre kész.

z108lic

Természetesen a frissítés másik készüléken nem felhasználható.

z108mentCM

Mielőtt a tényleges mentés/frissítésnek nekifogsz, készíts mentést.

Nagyon fontos: A mentés/frissítés ideje alatt a készülék csatlakozását NE szüntesd meg! NE húzd ki az USB kábelt a készülékből, és ne kapcsold ki a számítógépedet sem!

z108mentTC

Én mindíg kétféleképpen készítek mentést. Így az egyik biztosan működni fog.

z108telep

A letöltés és a telepítés is hosszú idő, légy türelmes!

z108teleok

Ha ezt látod, készen vagy!

Lépj ki a Content Manager-ből. Mostmár megszüntetheted a készülék, és a számítógép kapcsolatát. A készülékeden már az új térkép van!

Sok sikert. (A frissítést természetesen a saját felelősségedre végzed. Amennyiben úgy érzed nem birkózol meg a feladattal, inkább kérd hozzáértő segítségét.)

59 hozzászólás
  1. avatar
    zokker

    @ KIZS !

    Nekem is ilyen kütyüm van és ugyanezekkel a problémákkal küzdök. A motoron sem működik rendesen és a PC-vel sem akar mindig kapcsolatba lépni. pedig én újonnan vettem. Ha találtál valami megoldást érdekelne.
    Egyébként hol van a z100-as rész ahová írni kell?

    előre is köszi

  2. avatar
    T.Tibor


    T.Tibor:

    Igen, sikerült megfrissíteni.

    A telepítő varázsló azt írta, hogy a navigációs szoftver frissítése sikeres.

  3. avatar
    T.Tibor

    Igen, sikerült megfrissíteni.

  4. avatar
    tomasovszky tibor


    Gyurci:

    @ code: 0004019B Azoktól, akik a frissítés közben, az alábbi hibaüzenetet kapták (code: 0004019B), szeretnék egy levelet a navigyurci mail-re. Van egy megoldásom, ki kellne próbálni, hogy nálatok is működik-e.

    Szia!

    Nekem is ezt írta miután a telepítést sikeresen befejezte a gps-re.

    Nem specifikációs hiba a szolgáltatás válaszában

    (serverity: Telepítési hiba)
    (code: 0004019B)

    tibi

    • avatar
      Gyurci

      @ tomasovszky tibor Szia. Miután befejezte a telepítést, vagy miután befejezte a letöltést? Azaz, meg tudtad frissíteni?

  5. avatar
    KIZS

    Hopp most látom, hogy nem a Z100-as részhez írtam a hozzászólást…. Mindegy, a kérdések attól még állnak.

  6. avatar
    KIZS

    Szia!

    Nemrég vettem egy ilyen Becker Z100-as ketyerét (használtan). Kipróbáltam, szélben-esőben és szépen működik. Ami viszont problémás nálam, az a töltése. A motoros töltője eléggé félresikerült hiszen pici kis tűhegynyi érintkezőkön keresztül kéne átfolyni a powernek, de a rázkódó motoron az érintkezés finoman szólva is sztohasztikus. Nem tudom erre van-e valami megoldás… Szerencsétlen szoftver ki-be kapcsolgat rajta.

    A másik problémám ma jelentkezett, ugyanis egyszerűen elment az PC csatlakozás lehetősége. Semmi nem történt a géppel, egész hétvégén használtam (USB-n keresztül töltöttem konnektorból) és most rá akartam dugni a PC-re és semmi. A kraftot kapja, de a PC-s konnekció nem épül fel. Tapasztaltatok már ilyet?
    Szétszedtem a kütyüt és az USB csatlakozó szépen a helyén van, nem látom, hogy lelazult volna nyákról vagy ilyesmi. (Mitac BP-LP1200/11-D0001 -es akksi van a gépben egyébként, ha ez érdekel bárkit is.)

    És még egy kérdésem van, hogy lehet elérni a gépen futó windows-t? (Már nem az eredeti Becker féle IGO van rajta…) Illetve van valami olyan reset lehetőség, ami a teljes oprendszert újrarakja (a PDA-khoz hasonlóan)?
    Mindenféle segítsége előre is köszönök!

  7. avatar
    Varga csaba

    Üdv Mindenkinek!
    Először is köszönet és hála Gyurcinak, aki telefonon és e-mailben is keresett a megoldással./45 napos frissítés/. szóval önhibából nem ment azzal, amit gyurci ajánlott(elbaltáztam az eredeti biztonsági mentésemet).viszont megrendeltem a 24 hónapos akciós 8 alkalmas frissítést ,ami gond nélkül lejött. nem kell kuponkód, hagyjátok üresen a mezőt, csak a “kasszához” opciót üssétek le. Jó navigálást Mindenkinek! Mégegyszer Köszönet ,Gyurcinak!!!
    Varga Csaba Szentes

  8. avatar
    T.Tibor


    Gyurci:

    @ T.Tibor Vásárolni akartál térképet? Dombornyomott a kártyád, amivel fizetni akarsz?

    Számláról egyenlíteném ki (ELV lehetőség a fizetési módok közül talán), csaknem tudom végig írni a számot.

  9. avatar
    Gyurci

    @ code: 0004019B Azoktól, akik a frissítés közben, az alábbi hibaüzenetet kapták (code: 0004019B), szeretnék egy levelet a navigyurci mail-re. Van egy megoldásom, ki kellne próbálni, hogy nálatok is működik-e.

  10. avatar
    T.Tibor

    Szia!

    A térképfrissítéshez kitöltöttem mindent és ezt írja ki (ez mi szeretne lenni?):

    A technical issue has prevented your payment from being processed.
    Please try again. Sorry for any inconvenience.

Szólj hozzá te is a cikkhez!

A hozzászóláshoz jelentkezz be. Nem vagy még tag? Regisztrálj!


A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás