Becker z217. Kicsomagolás

Már több Becker készüléket is bemutattunk oldalunkon. Most a jelenleg kapható készülékek közül, a legnagyobb tudással rendelkező z217 Traffic Assist Truck Navigation készüléket próbáltuk ki. Természetesen a trendnek megfelelően, a szoftver alapját itt is az iGO primo képezi. Így sok új “fícsör” került az eszközbe.

De ne szaladjunk ennyire előre. A csomagolása exkluzív, jól védi a benne megbújó tartozékokat. Talán még egy kisebb esést is kibír, hogyha muszáj…

A dobozban minden benne van ami a navigáláshoz kell, de ezért a pénzért lehetne benne talán egy hálózati töltő is.

A készüléken kívül, a tapadókorongos tartó, egy aktív készülék tartó, egy autóstöltő, és egy szinkronkábel van a dobozban. Természetesen a gyors üzembehelyezési útmutató, és a helyreállító DVD sem maradhatott ki. Az utóbbi a magyar kézikönyvet is tartalmazza, pdf formátumban.

Lássuk a készüléket. Kézbe fogva érezni, hogy jó minőségű anyagokból készült, nem recseg-ropog, nincsenek rések az illesztékeknél. Az oldalán az antracitra hasonlító csik jól mutat, bár gyorsan “begyüjti” az ujjnyomainkat. A kijelző minősége nagyon jó, még filmnézés közben is kontrasztos, éles képet ad.

Miután a kikapcsológomb átkerült a készülék tetejére, így a piros gomb, már csak a menüből való visszalépésre szolgál…

Felül középen a kikapcsológomb. Hosszabb időre történő tároláskor, érdemes a készülék alján található on/off gombot használni.

A készülék alulról, balról-jobbra: micro sd foglalat, mini usb aljzat (töltés, szinkronizálás), a matrica alatt a mélyedés a tartó bepattintására szolgál, ezután a headset csatlakozója, és az on/off kapcsoló található.

A tapadókorongos tartó masszív, és a készüléktartó egyben aktív dokkoló is. Egyrészt ezen keresztül tölthetjük a készüléket, másrészt a rajta lévő plusz csatlakozóba dugható opcionális kábellel a telefonnémítás is megoldható (az arra alkalmas készülékekkel).

Má csak egy tartozékról nem beszéltünk, ez az autóstöltő. A kölönlegessége, hogy a töltés funkció betöltése mellett a tmc antenna szerepét is betölti.

Néhány technikai adat a készülékről:

– CPU: 533MHz
– Memória: 4GB ROM
– Bővítés: microSD kártya
– Kijelző: 4.3″ TFT LCD érintőképernyő (480×272 felbontás, 65 ezer szín)
– Méret: 126, 4 mm x 81, 4 mm x 19, 7 mm Súly: 214 g
– Kommunikáció: miniUSB
– Op.rendszer: Windows CE

A következő részben a készülék szoftverét mutatjuk be.

15 hozzászólás
  1. avatar
    BeckerGuru

    Milyen TTS rendszerrel van szállítva? LOQ vagy a Primos változat?

  2. avatar
    sklave

    @ gyurci Ez egy költői kérdés volt. :D

  3. avatar
    sklave

    Persze új navi jól navil :D

    • avatar
      Gyurci

      @ sklave Erre most mit mondhatnék. Én személyautóban használom, eddig majdnem hibátlan. A te részedről nem tudok nyilatkozni…

  4. avatar
    vacsa

    ahány navi, annyi szokás! :) még jó, hogy van út gazdagon!

  5. avatar
    sklave

    Köszi Gyurci. Még jó, hogy nincs nálam. Mit írhatnék?
    Ez nagyon érdekes. Érdekesebb mint Szlovákia felé :D Akkor most?

  6. avatar
    sklave

    Ha már nálad van, és nálam nem lehet :D terveztess már légyszi egy utat Ausztriába. Pl. Linz-be bárhová. Mindegy, csak Bécsen keresztül.
    Ami eddig nálam volt (van) az mind átvitt először a Szlovák oldalra, aztán Bécs előtt vissza. Tehát nem Hegyeshalom felé.

  7. avatar
    vacsa

    én arra lennék kíváncsi, hogy ez a modell miben különbözik a Z302-től? lévén mindkettő truck navi elvileg.

    • avatar
      Gyurci

      @ vacsa A látható különbsége elsőre:

      z302
      – régi design
      – igo8 alap
      – távirányító
      – hardveres hangosítás/halkítás

      z217
      – új design
      – primo alapokon működik
      – nincs hozzá távirányító
      – nincs harveres hangerőszabályzás

  8. avatar
    Zsolto

    Na, remélem, lesz folytatás, kíváncsi vagyok, mi az a “minden”.

    Tetszik az új fényképelhelyezési/kivágási módszer!

Szólj hozzá te is a cikkhez!

A hozzászóláshoz jelentkezz be. Nem vagy még tag? Regisztrálj!


Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.