TomTom Carminat, tmc probléma

Mint azt bizonyára többen is tapasztaltátok, a TomTom Carminat készülékén frissítés után nem működik a tmc. Már régen húzódik az ügy, és most lehetőség lenne egy kicsit “tolni” rajta. Azt kéri az Ügyfélszolgálat, hogy:

“Megkerhetnem, hogy web feluleten keresztul megkerni olvasoit, hogy jelentkezzenek, ha ezzel a gonddal kuszkodnek.
Rovid leiras a kihivasrol a hibáról: a 8.45-os verzioju terkep megjelenese ota nem mutat RDS-TMC forgalmi informaciot a Carminat.

Megkernem jelezze, amit valami valasszal rendelkezik. Ha megteheti, kerje meg oket, hogy TT-os referencia szamukkal alljanak elo, mert ennek mihamarabb a vegere szeretnenk erni.”

Ezért megkérek mindenkit, a saját érdekében is, jelentse be a hibát a webes felületről.
Köszönöm!

13 hozzászólás
  1. avatar
    fickó

    @Gyurci
    Betettem a rendszerinformációt .text fájlba, csatoltam és így valóban, sikerült.:)
    Javult a TomTom oldal is. Már nem léptet ki, ha átváltom a “támogatás” oldalt magyar nyelvre.

  2. avatar
    fickó

    @gyurci
    Rendben, próbálom.
    Köszi

  3. avatar
    fickó

    @gyurci
    Köszönöm. Újra regisztráltam és így sikerült belépnem.
    Ki is töltöttem az adatlapot.
    Tárgy: Carminat TMC
    Kérdés: Ide beírtam a problémát és bemásoltam a TomTom Home-ból a rendszerinformációt.
    Dokumentumot nem csatoltam.
    Termék: Carminat TomTom
    Kategória: TomTom szolgáltatások
    Ez után katt a szép kék folytatás gombra.
    Ekkor a következő üzenetet kapom:
    Szép sárga háromszögben felkiáltó jel-Hiba a lapon. Javítsa a hibát(kat), majd próbálkozzon újra.
    Keresem a hibát, de nem találok…… próbálkozom…próbálkozom…és…próbálkozom….
    Mit rontottam vajon el!?!?
    Helyesírási hibát, vagy magyartalan mondatot talált a szövegemben?:)))

    • avatar
      Gyurci

      @ fickó A rendszerinformációt tedd be egy *.txt fájlba, és töltsd fel, mint mellékletet. Lehet, hogy van benne valami karakter, amit nem szeret az oldal.

  4. avatar
    fickó

    Még egy hmmmmmm.
    Ha megpróbálok belépni, de nem sikerül….rákatt az új fiók létrehozására….csodák csodájára ott beléptetett. Ott a kitöltött adatlapom.
    Erre varrjatok gombot:)
    Ha innen navigálok a támogatás oldalra (persze ekkor nem a magyar oldal jelenik meg…át kell váltani) ott katt az e-mail küldésre…….újra a bejelentkezés oldalra visz.(ahol persze nem tudok bejelentkezni) Könyörgöm be voltam jelentkezve.
    No ennyi…nem bosszantom magam tovább.:)
    Remélem jó sokan be tudtátok jelenteni a problémát.

  5. avatar
    fickó

    Hmm, hiába adom meg a felhasználónevem (e-mail cím) és a jelszavamat, azt mondja inkorrekt.
    Pedig a TomTom oldalán simán belépek vele.
    Ha e-mailben jelzem a hibát, úgy nem jó? Vagy valami miatt fontos lenne, hogy a Weboldalon tegyem ezt meg?

  6. avatar
    Laukó Mihály

    Megkaptam a választ.A türelem tmc-t terem
    Tudnak a probblémáról és keményen dolgoznak a megoldáson.

  7. avatar
    Laukó

    Tegnap elküldtem december után ismét a hibajelentést.Ez jó ötlet,hogy mindenki egyszerre írjon.Nem igaz hogy december óta nem csinálják meg.Pedig a készülék kíváló.

Szólj hozzá te is a cikkhez!

Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.