A Becker Active 50 és a Becker Ready 50 újdonságai részletesebben

Végignéztem az előző cikkben belinkelt két német nyelvű videót és „kijegyzeteltem” belőlük a lényeget. Ez hangsúlyozottan nem teszt, nem független tájékoztatás, csupán a Becker YouTube-on megjelent sajtóanyagának kivonatos fordítása.

Végignéztem az előző cikkben belinkelt két német nyelvű videót és „kijegyzeteltem” belőlük a lényeget. Ez hangsúlyozottan nem teszt, nem független tájékoztatás, csupán a Becker YouTube-on megjelent sajtóanyagának kivonatos fordítása.

HQ® TMC-vevő

Pontosabb és frissebb forgalmi információk.
.
.

Situation Scan

A helyzethez igazodó gyorssegítség:
− Kikerüli a hirtelen felmerült forgalmi akadályokat;
− Ha váratlanul lehajtunk az autópályáról, elemzi az okokat és megmutatja a közelben található benzinkutakat, pihenőhelyeket;
− Az úti cél közelében a parkoló-asszisztens megmutatja a nyilvános parkolókat.

Időpontfüggő útvonaltervezés

− Figyelembe veszi a historikus forgalmi adatokat, így
− naptól és napszaktól függően elkerüli a gyakran beduguló útvonalakat.

3D domborzat és 3D tájékoztató jelzések

− Út közben három dimenzióban jeleníti meg a tájat,
− így időben felkészülhetünk az emelkedőkre és lejtőkre, valamint a kanyarokkal tarkított útszakaszokra;
− A 3D-s tájékoztató jelzések, pl. nevezetességek ismeretlen helyen tovább javítják a tájékozódást.

Bluetooth kéznélküli kihangosító (csak Becker Active 50)

.
.
.

OneShot hangalapú vezérlés (csak Becker Active 50, magyar nyelven nem működik)

.
.

− Az úti cél beszéd útján is beállítható, elég egy szuszra bediktálni, hogy hová akarunk menni (innen a rendszer neve, „egy lövéses célbeállítás”), pl.: „Berlin, Kantstrasse 4.”.

EasyClick® aktív tartó
(csak Becker Active 50)

− A szivargyújtó- és a TMC-kábel közvetlenül a tartóba csatlakozik, így a készülék a felhelyezés és a gyújtás ráadása után azonnal bekapcsol és megkezdődik a TMC-jelek keresése is.
.
.
.
.
.
.
Kapcsolódó cikkek:

http://navigyurci.hu/2011/09/04/videon-a-becker-active-50-es-a-becker-ready-50/

10 hozzászólás
  1. avatar
    Bocika

    Kedves Gyurci, nagon köszönöm.
    Köszönöm továbbá ezt az áldozatos munkát a honlapon.
    sokat segitesz nekünk. üdv Bocika

  2. avatar

    Természetesen :)

  3. avatar

    @Gyurci: A fűtést le lehet szabályozni az egyes rácsokon, így ez talán nem lesz probléma. Viszont mióta így van a navi, azóta kinyílt a világ, pillanatok alatt tudok belenyúlni az útvonalba stb.

  4. avatar

    Szerintem a távirányító újabban egyre fontosabb kellékké válik majd. Sok autóban a navit nem éri el rendesen vezetés közben, és az újabb funkciók miatt bizony menet közben is nyomkodni kell őket (pl. elfogadod-e az újratervezést, melyik alternatívát választod stb.). A távirányító ebben felbecsülhetetlen segítséget nyújt.
    Én azt találtam ki megoldásként, hogy a műszerfalon, a szellőzőrácsra rögzítem a navit, így kényelmesen elérem menet közben is. Ehhez ma már nagyon klassz, autótípus-specifikus tartóidomokat lehet kapni a Brodittól.

    • avatar
      Gyurci

      @ Zsolto Jó ötlet a szellőzőrács, és a Brodit tartó is. Főleg nyáron a nagy melegben. Kérdés: télen a full fűtést mennyire fogja szeretni…

  5. avatar

    @ bocika: Na, a válaszra én is kíváncsi leszek :)

  6. avatar
    Bocika

    Kedves Gyurci,
    ez a készülék sokkal jobb szerinted a 43 professional-nál?
    elöre is köszönöm

Szólj hozzá te is a cikkhez!

A hozzászóláshoz jelentkezz be. Nem vagy még tag? Regisztrálj!


Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.