Snooper 6000. Kapcsoljuk be

Amikor bekapcsoljuk a készüléket az első két képen először egy Snooper logo, míg a másikon egy szép csőrös kamion es a Truckmate felirat jelenik meg…

…igy jelezve mivel is van dolgunk:

Itt még látható a Navteq logo es a bluetooth, utána a szokásos figyelmeztetés és még valami, ki lehet választani hogy éppen mibe ülünk kamion vs. auto:

ha az autót választjuk természetesen nem veszi figyelembe a korlátozásokat, mondjuk a 7″ kijelzőn szerintem elég furcsán nézne ki szgk – ban nekem még a kamionban is furcsa.

Oké válasszuk a Truck feliratot, ezután a térkép jön be.

Elég gyorsan megtalálja a pozíciónkat, a képernyőt bárhol megérintjük, a menübe lepünk. Itt felül látunk három választási lehetőséget – első a navigálás, cím alapján, irányítószám alapján, haza es a telephely:

Eztán multi – route , a favoritok, a másik oldalon tudunk keresni poi-k alapján, térképen tudunk böngészni, a saját kordinátánkat megnézni (10.kep), harmadik oldal a megtervezett útvonal infói és a TMC:

Ha felül közepén a My Favourite ikonra kattintunk, a Kedvencek, az utoljára navigált címek, az otthonunk, es a telephelyre tudunk navigálni:

A harmadik fül a beállítások, itt a bluetooth (tudunk hozza telefont adni es ugy telefonalni, en nem hasznalom mert tul halk a teherautoban):

A következő képen a teherautó adatai, itt a következőket tudjuk beállítani:

– magasság
– súly
– hossz
. szélesség
– tömeg – tengelyenként
– tgk tipusa ( tgk, pot kocsi, kézbesítés, nyilvanos) az utolso kettot nem tudom mire valo :( (17.kep)
– az aru típusa (adr) (16.kep)
– fenyero, hang, nyelv ( magyar nincs) beallitas, poi-k mutatasa, auto zoom, camera jelzesek, eles kanyar jelzes, hang …..stb

Jól látható, hogy nem bonyolult a menüje, de bőven elég szerintem mindent be tudunk állítani amire a navigálás közben szükségünk lehet. A jobb felso sarokba meg tudjuk jeleniteni a vezetési időt, be tudjuk állítani mennyi időt vezettünk és mikor el indulunk, elkezd visszafele számolni, be lehet még állítani a pihenő időt és jelez ha szükséges megállnunk:

A képen látható, ha megérintjük a képernyő tetejét közepén, akkor kapunk gyorsbeállítási lehetőségeket, némítás, térkéo nézet, nappali – éjszakai nézet, és térkép böngészés. A következő két képen látszanak a magasság korlátozások és a sebbésségmerő kamera jelzése is:

Mikor elindítunk egy navigálást akkor megkérdezi melyik járművet akarjuk használni, mivel több méretű teherautót is be lehet állítani. Az alábbi korlátozásokat ismeri:

Néhány hete használom a készüléket, eddig meg vagyok vele elégedve.

Hoztam nektek egy angol nyelvű videót is:

Néhány fontosabb adat a Snooper S6000 – ről:

– Op.rendszer: WinCE 6.0
– Processzor: Core Atlas 4 500MHz Dual-Core
– GPS Antenna: Sirf v5 / 32 csatorna
– Kijelző: 7” TFT LCD
– Felbontás: 480*234
– Fényerő: 300 NITs
– RAM / ROM: 128 MB DDR/ 128 MB
– Bővíthetőség: SD/SDHC (32GB – ig)
– Bluetooth
– TMC
– Külső GPS antenna csatlakozó
– Akku: Li-pol, 1,100mA/3.7V
– Méret: 180 x 120 x 28

Kapcsolódó cikkek:

http://navigyurci.hu/2011/11/03/snooper-s6000-a-felso-kategoria/
http://navigyurci.hu/2011/08/25/kamionos-navigaciok-osszehasonlitasa/

8 hozzászólás
  1. avatar
    Pítőr

    Kedves Gyurci!

    Kaptam egy ilyen készüléket egy német ismerősömtől, sajnos nincs rajta magyar nyelv.
    kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet magyar nyelvet rá tenni?
    Előre is köszönöm

    Péter

  2. avatar

    @ Sklave a te cikked utan hataroztam el hogy veszek egy ilyet :D
    es eddig nem bantam meg :)
    Kellemes Unnepeket Mindenkinek !!!

  3. avatar
    sklave

    @Zsolto Kis kofa :-D

  4. avatar
    sklave

    @Szabolcs. Köszi.
    Igazán ínyemre válik ez a sok kamionos szoftver mostanában. :-) 1-2 éve? Húúú! Lassan mi is csinálhatunk egy táblázatot..

  5. avatar

    Szivesen!! Hát ha már meg van , ugy gondoltam megosztom hátha valakit érdekel ezene a jó kis oldalon !!! :D

  6. avatar
    Zsolto

    Ejha, egy hétcollos kamionos navi :) Érdekes leírás, klassz, hogy bemutattad, köszi!
    Kamionos olvasók, erre tessék, hosszú, tömött sorokban! :)

Szólj hozzá te is a cikkhez!

Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.