Becker Ügyfélszolgálat. Külön utakon

Amint azt bizonyára tudjátok, a Becker magyarországi ügyfélszolgálatát a Smartshop, és rajtuk keresztül pedig én láttam el. Ez 2012 január 1.-től megváltozik, bár a cég marad, de a kérdéseitekre már nem én fogok válaszolni…

Úgy gondolom, ideje számot adni az elvégzett munkáról, elsősorban magamnak is. Bár nehezen indult, de a végeredmény véleményem szerint elég látványosra sikeredett. Gyakorlatilag a semmiből, felépítettünk egy jól működő, talán ki merem mondani – európai normákat megvalósító support – ot. Ehhez az anyacégtől kaptuk a legkevesebb támogatást, gyakorlatilag mindent magunknak kellett kitalálni, illetve megoldani.

Szerencsére a Smartshop – ban jó partnerre találtak, mert lehetőségeihez mérten elég sok mindent igyekezett bevállalni, így remélhetőleg nem maradt olyan Ügyfél, aki a Becker magyarországi elérhetőségén jelentkezett, és nem kapott valamilyen pozitív megoldást. Azaz egy ilyen sajnos van még, ha ezt meg tudnánk oldani, akkor elmondhatnánk (egy “Barbatrükkel” megoldottam – Ügyfelünk már lemondott arról hogy valaki segít neki) , hogy 2011 – ben a lehetőségeinkhez mérten mindent megtettünk azokért, akik a Becker cégbe vetették a bizalmukat.

A első időszak nagyon nehéz volt, akkor futottak ki a Becker z100 Crocodile készülékek, és rengeteg, főként frissítési probléma adódott, amelyet végül az NNG Support segítségével, szinte minden esetben orvosolni tudtunk. Ezúton is köszönöm nekik azt a lelkiismeretes munkát, amely nélkül gyakorlatilag lehetetlen lett volna működtetni a magyarországi támogatás rendszerét. Sokszor néhány órán belül!! élesítették a frissítést.

Itt kell szót ejtenem a hivatalos Becker szervizről is (Telemax GSM), amely lehetőségeihez mérten igyekezett minden problémát megoldani, és ez legtöbbször sikerült is nekik. Sajnos ahogy én láttam, az Ő lehetőségeik is sokszor végesek voltak. Nekik is köszönöm, hogy némely esetben erejükön felül is segítették a támogatás munkáját.

Végül köszönöm a lehetőséget, hogy megmérettethettem magam egy ilyen komoly faladatkörben. Itt igazán érvényesülhetett eddigi tudásom, és megoldható probléma is akadt bőven. Remélem, hogy a Becker magyarországi támogatása jövőre is igényes, és Ügyfélközpontú lesz. Hiszen azt mindannyian tudjuk, hogy a legjobb reklám az elégedett Ügyfél!

22 hozzászólás
  1. avatar
    handras

    Mivel ezt a tipust nem ismerem csak elvi gyorssegély: vannak keszulékek amik a média fájlokat az SD kártyán keresik. A nálam járt készülékekre másolni a vindows activesinc programjával lehetett aminek ma már más a neve, de googlival biztos megtalálod. BUÉK!

  2. avatar
    szilvia+zoli

    Gyurci!
    Üdvözlöm!
    Némi problémába ütköztem a navig. készüléket illetően, sajnos sok tapasztalatom nincs velük kapcsolatban, így mindíg vannak megoldatlan problémáim!
    Az első készülék vásárlása 1 éve volt, ami Becker z100 Crocodile készülék( természetesen a vásárolt üzlethálózat megszünt, így kezdődött azzal, hogy hova? és Mit csináljak?-nem volt egyszerű mutatvány) , természetesen hibás volt, de kisebb nagyobb nehézségek árán megoldódott és a szervíz egy cserekészüléket ajánlott fel, amit elfogadtunk – Goclever navio 500 plus FMBT/HD, a navigáció része úgy tűnik rendben van, de a többi nem egészen egyértelmű – hogy lehet zenét, képet rátölteni, illetve számítógépre rámásolni! A magyar leírás igen szűkszavú és a neten sem megyek vele semmire! Gondolom kell egy program ahhoz hogy a számítógéphez csatlakoztassam, melyik ez? és hol van?!!!!! Vagyis újra sikerült hozzájutnom egy hulladék készülékhez?

    • avatar
      Gyurci

      @ szilvia+zoli Hello. Elvileg két állásban működik a kéazülék, ActiveSync illetve Tároló módban. Nálam először AS módban kellett csatlakoztatni (win7) feltelepítette a drivereket, és csak utána csatlakozott MassStorage módban. Windows 7 alatt a Windows Mobile eszköz – központon (régen Activesync volt a neve) keresztül tudsz csatlakozni.

  3. avatar
    DM43

    Úgy látszik, hogy ez lett a “karácsonyi topic” :-)

    Boldog Békés Karácsonyt kívánok elsősorban Gyurcinak, valamint minden idelátogatónak és természetesen családtagjaiknak is.
    Az Újév még arrébb van, de azért “Veletek jövőre ugyanitt”!

  4. avatar
    handras

    További sok sikert! BUÉK!

  5. avatar
    csizi65

    Üdv

    Gyurci

    Én csak a honlappal kapcsolatos munkádat ismerem de biztos vagyok benne hogy a Beckernél is profin csináltad/sajnálhatja a Becker a múlt időt/
    Minden elismerés és köszönet!!!!
    További sok sikert és jó egészséget!!!!

    Boldog Békés Karácsonyt!!!

  6. avatar
    Géza

    Csatlakozom azok táborához akik ismét megköszönik Gyurci segítségét a Becker fronton…Gyorsan ,udvariasan,segítőkészen megoldottál minden problémám.Magasra tetted a mércét.
    Kellemes ünnepeket, és sok sikert a továbbiakban is!
    Üdv: Géza

  7. avatar
    miska60

    Én is köszönöm a segitségedet a jótanácsaidat erőt egészséget Kellemes Ünnepeket és Boldog Ujévet kivánok

  8. avatar
    Király Sándor

    @Gyurci Személy szerint szeretném megköszönni Neked, az eddigi segítséget, amit nekem nyújtottál. Magasra tetted a mércét, bízom benne, hogy a Becker ezt a színvonalat fogja megkövetelni a továbbiakban.

    • avatar
      Gyurci

      @ Király Sándor Nagyon szívesen!! És én is köszönöm, csak remélni merem hogy mindenki aki az elmúlt egy évben segítséget kért és kapott ugyanígy gondolja. :)

  9. avatar
    Gyurci

    @ Lucky Tomyx Vannak tervek, de még semmi konkrétum.

  10. avatar
    Lucky Tomyx

    Gyurci!
    Hogyan tovább?

Szólj hozzá te is a cikkhez!

A hozzászóláshoz jelentkezz be. Nem vagy még tag? Regisztrálj!


Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.