Frissítve! Most frissítsd az alábbi TomTom készülékeidet!

A TomTom tájékoztatása szerint letölthető a javított szoftver a MyTomTom kliens szoftveren keresztül!

Fontos, olvasd végig! Azok a vásárlók, akik MOST akarnák frissíteni az újonnan megvásárolt (vagy már meglévő) TomTom készülékek alábbi típusait, a pozitív visszajelzés megérkezéséig NE tegyék! A veszélyeztetett típusok a következők…

– Kicsit nehézkesen érkezik az információ, de ami késik… Szóval ez a hiba nem egy rossz frissítés eredménye, hanem egy hibás dátumváltásé. Tehát az első hírekben szereplő NE frissíts felhívás pont az ellenkezőjére változott. A GPS jel kereséséi nehézségeket éppen hogy a frissítés oldja meg. Tehát aki ilyen problémával szembesül (CSAK) az alább felsorolt típusokon, az töltse le a MyTomTom szoftveren keresztül (már) elérhető frissítést! –

TomTom Via 120/125, Via LIVE 120/125, GO LIVE 820/825, GO LIVE 1000/1005/1005. A jelenség a GPS jel hiánya, azaz nem pozicionál a készülék. A TomTom tájékoztatása szerint a frissítés hamarosan (valószínűleg ma) elérhető lesz. Addig kérik türelmünket, és a hiba jelentkezése miatt kérik elnézésünket is!

Mindeközben a készüléken a “Tartsa csatlakoztatva” felirat látszik, majd pedig újraindul a készülék. Az alábbi telepítési leírásban vastagon kiemelt sor semmiképpen nem hagyható ki!

Az ezekkel az eszközökkel rendelkező ügyfeleinknek követnie kell az alábbi lépéseket:
Start 20/25, Via 110/120/125, Via LIVE 120/125, GO LIVE 820/825, GO LIVE 1000/1005/1005 World.

– MyTomTom telepítése (Ha még nem telepítette a MyTomTom alkalmazást, most megteheti az alábbi linkről tomtom.com/getstarted).
– Csatlakoztassa a készülékét a számítógéphez, és kapcsolja be.
– A MyTomTom alkalmazás megnyílik.
– Töltse le a frissítést (Ha a MyTomTom nem ellenőrzi a frissítéseket automatikusan, kérjük kattintson az Új elemek-re).
– Megjelenik egy ablak az elérhető frissítésekkel. Be kell hogy jelentkezzen a profiljába. Ha még nincs MyTomTom profilja, akkor létre kell hoznia egyet.
– Kattintson a letöltésre. Ne húzza ki a készüléket, amíg a telepítés be nem fejeződik és újra nem indul.
Állítsa alapállapotba a készülékét (Nyomja meg és tartsa lenyomva a Be / Ki gombot, amíg meg nem hallja a doboló hangot, és a készülék újraindul. Ez eltart akár 30 másodpercig is-Kattintson a Start gombra alul. Láni fog egy ablakot ami elszámol 30 másodpercig).

Forrás: tomtom.com

30 hozzászólás
  1. avatar
    kergabor

    Helló!
    Ma visszakaptam javításból a via 120-ast. Gyorsan ment, április 4-én elvitte a futár, megjárta Hollandiát, nagy dolgot biztos nem kellett vele csinálni, küldték is vissza. Újra kellett telepíteni a 2012/1 térképet, ez gond nélkül sikerült is. Ami gond, hogy eltünt róla Eszter, így most már nekem sincs. Persze vele együtt az összes térképjavításom, a gyüjtögetett ÉP-jaim, ide rögzitettem a csomó üzleti partnert, azokat a vegyesboltokat, akiknek szállítjuk a termékeinket, vannak vagy százan, mert én nem a kedvenceket szaporítom, mivel az véges. Nem olyan régen volt egy frissítés, amiben tovább lehetett csoportosítani a kedvenceket, meg lehetett adni cégközpontot, második otthont, meg hasonlókat, no az sincs.
    Jó lett volna valami biztonsági másolatot csinálni, de nem tudom, hogyan kell. Néha nem is olyan egyszerű ez a tomtom.

    • avatar
      Gyurci

      @ kergabor Szia. Tanulságos volt a leírásod, ezért tovább küldtem a magyarországi képviseletnek. Remélem tanulnak belőle, és a kliens szoftver bővítését elvégzik.

  2. avatar
    Cziraki_Gabor

    @Emese
    Ezt a hibát tapasztalatom szerint 2 dolog okozhatja.
    1. mapsettings.cfg file a térkép mappájában. Megoldás: töröld a mapsettings fájlt.
    2. megsérült a fájlrendszer, pl nem szabályos lecsatlakozás miatt (USB eszköz eltávolítása). Megoldás: formázni a tomtom eszközt, majd a biztonsági másolatból visszaállítani.
    Itt hívom fel mindenkinek a figyelmét a biztonsági mentés fontosságára!

  3. avatar
    Emese

    Szia.A TOMTOM-ot felhívtam elküldte nekem a Tomtom-nak a honlapját,hogy alaphelyzetbe állítsam a készüléket.A számítógép még felismeri a GPS-t,de nem tudom alaphelyzetbe állítani,illetve megint nem jön be a háttéren kívül semmi.Nincs rajta Reset gomb. Átformáztuk a gépen a Tomtom mappáját.Itt tartunk.
    Köszönöm Emese

  4. avatar
    Emese

    Sziasztok!
    a Tom Tom XL Classic-on bekapcsolás után megjelenik az esti háttér. Utána nem lép tovább sehova.Ki se lehet kapcsolni. Megpróbálkoztam a frissítéssel, de nem történt semmi. A kikapcsolás sem lehetséges mert le van “fagyva”. A szám .gépes boltban azt mondták ,hogy szoftver probléma. Ezzel mit lehet csinálni? Próbálkozzak másik sz. gépes boltban? Köszi Emese

    • avatar
      Gyurci

      @ Emese Szia. Gyári szoftver és térkép van rajta? A számítógép még felismeri? Ha igen, akkor szerintem megoldható a javítása.

  5. avatar
    Pegi


    Gyurci:

    @ Pegi Írd meg Totinak az e-mail címed (Ird meg a készülkhez regisztrált e-mail cimedet és a sorozatszámodat az info(kukac)salesagent.hu címre), Ő valószínűleg tud neked segíteni!

    Már megtörtént. :-)

  6. avatar
    Pegi


    Gyurci:

    @ Pegi Kipróbáltam amit írtál, csak a kíváncsiságom kielégítésére. Három készülék esett a kezem ügyébe, egy Via 120, egy TomTom XL, IQ Routes, és egy GO950. Mindhárom esetében működött a belépés a TomTom Home-ba. Ezek közül a GO950-en nincs friss térkép, ott felajánlotta az egyéves frissítés megvásárlását is:
    http://navigyurci.hu/wp-content/uploads/2012/04/tt_1ev.jpg

    Köszönöm, hogy próbálkoztál, de sajnos nekem a home program újratelepítése után sem ajánlja fel a frissítést. Pedig mindent kitöröltem a gépről, amit kellett.

    • avatar
      Gyurci

      @ Pegi Írd meg Totinak az e-mail címed (Ird meg a készülkhez regisztrált e-mail cimedet és a sorozatszámodat az info(kukac)salesagent.hu címre), Ő valószínűleg tud neked segíteni!

  7. avatar
    Pegi


    Toti:

    Szia Pegi,
    Ird meg a készülkhez regisztrált e-mail cimedet és a sorozatszámodat az info(kukac)salesagent.hu címre, és megpróbálok neked segíteni.
    Üdv T

    Elküldtem és köszi előre is.

  8. avatar
    Emese

    Sziasztok!
    Segítséget szeretnék kérni!
    2009-ben vásároltam egy Tom tom xl készüléket. Nem sokat használtam,de most broblémáim vannak vele. Elvittem egy számítógépes szakszervízbe,ahol nem tudtak vele mit csinálni. Nem tudtok olyan helyet ahol ezeket a készülékeket javítják? Köszi a válaszotokat .

  9. avatar
    Toti

    Szia Pegi,

    Ird meg a készülkhez regisztrált e-mail cimedet és a sorozatszámodat az info(kukac)salesagent.hu címre, és megpróbálok neked segíteni.

    Üdv T

  10. avatar
    Pegi

    Sziasztok.

    Igaz, hogy nekem GO730-m van, de a hócipőm már tele van ezzel a frissítési mizériával.
    2 napja szeretnék térképfrissítésre előfizetni, de nem sikerül.
    Most próbáltam ismét csatlakozni. A Tomtom weboldalán beenged a fiókomba, de a Home-n keresztül nem. Azt írja ki, hogy hibás email cím vagy jelszó.
    És akkor vegyünk jogtiszta térképeket? Kérdem én: Hogyan? Írtam már az ügyfélszolgálatnak is, de ma még csak válaszra sem méltattak. :-(
    Asszem’ véglegesen lezárom magamba a tomtom-os korszakot.
    Bocs’ hogy ide írtam, de már nagyon kikívánkozott belőlem.

Szólj hozzá te is a cikkhez!

A hozzászóláshoz jelentkezz be. Nem vagy még tag? Regisztrálj!


Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.