Új készülékek a Becker háza táján

Néhány napja a Becker oldalára tévedtem, és meglepetéssel vettem észre, hogy több új készülék is felkerült a gyártó németországi oldalára. És, ha figyelmesen olvassuk az ott fellelhető leírásokat, még a szánk is tátva marad (hat)…

Az új modellek, a Becker Ready 45 LMU, A Becker Ready 45 EU 19, és a Becker Active 45 egységesen 4,3″-os kijelzővel készültek. A készülékek alapja a már jól ismert Becker 50-es sorozat, és mindegyik készüléken a Becker új, primo 2.0-án alapuló szoftvere kapott helyet, a már jól ismert funkciókkal, pl:

– SituationScan
– Learning Navigation
– Parking Assistant

Lássuk az újdonságokat: követve a piac igényeit (egyre több vásárló keres olyan készüléket,amely a minőséget, és a biztos térképfrissítés lehetőségét nyújtja), megjelentették az első élettartam frissítéssel megjelenő Becker készüléket! Fontos újdonág az is, hogy a Trafficnav Kft, és a Becker végre megállapodott egymással, így kiegészítő kártya megvásárlása nélkül is működik a készülékeken a magyarországi TMC!

Miközben a cikket írtam, még egy-két dolognak utána akartam nézni, eközben a Becker Shop-ban még egy érdekességet találtam, ez pedig a Becker Professional 50 LMU volt. Nem kevésbé lepett meg az sem, hogy a Prémium TMC felsorolásában, Magyarország is szerepelt (a prémium TMC adatai mért adatokon alapulnak, pl: úttestbe épített érzékelők). Bár a készülék ára pontosan annyi mint elődjé-é, azonban a tartozékok közül kimaradt a professzionális HR tartó (helyette a Becker Active 50-es sorozatánál megszokott EasyClick tartó került), és kimaradt a távirányító is.

Az új 45-ös széria fontosabb adatai:

– Kijelző: 4,3″ (10,9 cm-es) érintőkijelző
– Felbontás: 480×272 pixel
– GPS vevő: SIRF Star III GSC3TW
– Belső memória: 4 GB (Becker Ready 50 EU 19 – 2 GB)
– Bővíthető: micro SD (32 GB-ig, Class 6)
– TMC antenna a töltőkábelben
– Méretek: 124,5 x 82 x 16,5 mm

– iGo primo 2.0 alap
– magyarországi TMC, kiegészítő kártya nélkül
– LMU (Lifetime Map Update), csak a Becker Ready 45 esetében

A LifeTime frissítésről fontos tudni, hogy csak a pozicionálástól számított első 30 napban lehet aktiválni, amennyiben ezt elfelejtjük akkor nagyot bukunk. Reméljük hamarosan alkalmunk lesz bővebben is bemutatni a készülékeket.

Forrás: mybecker.com

28 hozzászólás
  1. avatar
    Gombi

    Ha hazaértem, megnézem!
    Köszi :)

  2. avatar
    Gombi

    Köszönöm az Infot, írtam Nekik.

  3. avatar
    Gombi

    Ez igen érdekes… Visszatöltöttem a biztonsági mentések közül a 2011 Q3-at és újra vannak közlekedési táblák! Ezek szerint ha frissíteni akarok akkor nem lesz többé közlekedési tábla???

  4. avatar
    Gombi

    Szia Gyurci!
    Van egy Becker Active 43 Talk készülékem. Most firissítettem 2011 Q4-re.
    Minden jól ment, azt leszámítva hogy a 2011 Q3-nál még megvoltak a közlekedési táblák kijelzései: pl: éles kanyar, csúszós út, zebra stb. Most hogy frissítettem ezek eltüntek, van esetleg ötleted miért történt???

    Köszi!

  5. avatar
    Gombi

    Szia Gyurci!
    Köszönöm! Bár nem lettem okosabb.

  6. avatar
    Gombi

    Szia Gyurci!

    Nekem egy gyakorlati kérdésem lenne.
    Lehet esetleg tudni hogy mikortól kaphatóak Magyarországon a 45-ös sorozat készülékei???

    Köszi:

    Gombi

  7. avatar
    Imiii

    Kedves Gyurci!
    Köszönöm szíves segítséged, munkád! Végre döntöttem a tesztjeid segítségével, és a közelmúltban vettem egy Becker Active 50-es készüléket.
    További jó munkát, erőt és kitartást!

  8. avatar
    Imiii

    Köszönöm, így már értem, azonban lenne még egy kérdésem, hogy a Premium Tmc az ugyanaz, mint a Tmc Pro?

  9. avatar
    Imiii

    Kedves Gyurci!
    Nem teljesen világos számomra a tmc-k fajtái. Az Active 50 esetében egy erősített vételű (HQ) sima TMC működik, a Professional 43 Control-on egy TMC Pro, és a Professional 50-en a Premium TMC. Német oldalon olvastam, hogy az Active 50-hez opcionálisan kérhető, megvehető 40 Euroért a Premium TMC. Tehát hardverileg az 50-esben is benne van a Premium TMC? Vagy ez a három TMC vevő hardverileg megegyezik, csak a hq erősebb vételt ad? Bocsánat a kérdésért, de sehol nem találtam összehasonlító leírást róluk, és még emiatt nem vettem meg a Beckerem, pedig már nagyon szeretném birtokolni, csak szeretném teljesen körbejárni a témát.
    Köszönöm előre is magyarázatod!
    Imre

    • avatar
      Gyurci

      @ Imii Szia, jelen esetben nem hardveres különbségekről kell beszélnünk. A különbség csak annyi, a normál TMC számodra ingyenes, míg a TMC Pro-ért, ahogy te is írod fizetned kell. Azonban ezt az összeget “extraként” beépítették néhány készülékbe. A HQ TMC vevő érzékenyebb, mint a régebbi Becker TMC vevők.

      Az alapvető különbség a TMC két fajtája között, hogy a TMC Pro mért adatok (pl: úttestbe épített szenzorok) alapján történik, míg az ingyenes TMC legtöbbször nem (bár van kivétel).

  10. avatar
    Sanya

    Ez nagyon szép de mikor lesz egyben a Topmap térképek a másik térképgyártójával, hogy ne keljen cserélgetni. Reméljük ez is eljön hamarosan.

    • avatar
      Gyurci

      @ Sanya Szerintem semmikor. A mostani megoldás teljesen ok. Ha akarod, megveszed, ha nem akarod, nem. Alig van piacon olyan navigációs eszköz, ami mellé az általad “hőn szeretett” térképeket meg tudod vásárolni. A Beckerhez pont ilyen.

Szólj hozzá te is a cikkhez!

A hozzászóláshoz jelentkezz be. Nem vagy még tag? Regisztrálj!


Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.