Becker Revo.1 újdonságok

Videóval! Mit tudunk eddig a Becker Revo.1 készülékről? Ami először szembeötlik, az az, hogy nagyon eltalálták. Amire csak kicsit később jövünk rá az pedig az, hogy piszok drága. Vegyük számba, hogy mennyivel több, mint az eddigi Becker készülékek…

Jól látszik, hogy a dizájn igazán ütős lett, sokat dolgozhattak rajta, hogy ilyen szép legyen. Jó buli a multi-touch is, bár személy szerint a 800 x 600-as felbontásnak jobban örültem volna. Lássuk, milyen újdonságok vannak a készülékben még:

– Kapacitív multi-touch kijelző (felbontás: 480 x 272)
– Új, még érzékenyebb GPS-vevő
– Tolatókamera-csatlakozó

– Smart autóstöltő

– Pro Aktív indítás

– Telefonnémítás
– Vezetői profilok
– Link2Live

– Pro 3D Sávasszisztens

– Élettartam térképfrissítés (ez nem újdonság, viszont komoly értéknövelő tényező)

Remélem, nem hagytam ki semmit. A felsorolt tulajdonságok mindegyike dob egy picit az áron felfelé, és természetesen az “újdonság varázsának” is árnövelő hatása van. Hogy hogyan fogadja a piac ezt a százezer forint körüli árképzést, hamarosan kiderül. Mondjuk én már ismerek olyan felhsználót, aki vásárolt ilyen készüléket… A készüléket a Mammutban lévő Média Markttól kaptuk tesztelésre, ezúton is köszönjük.

Búcsúzóul két videó (az egyik a TMC-esemény előrejelzéséről, míg a másik a Driver Alert riasztások kijelzéséről készült):

Kapcsolódó cikkek:

http://navigyurci.hu/2013/01/21/becker-revo-1-kicsomagolas-mit-kapunk-a-penzunkert/
http://navigyurci.hu/2013/01/18/becker-revo-1-link2live-poi-kereses-az-interneten/
http://navigyurci.hu/2013/01/14/becker-revo-teljesen-mas/

11 hozzászólás
  1. avatar
    Gombi

    Megnéztem az árkülönbözetet csak 10.000,- a két készülék között a differencia. Akkor már inkább professional. Nagyon szép a fehér készülékház, de szerintem az inkább hölgyeknek való… :)

  2. avatar
    Gombi

    Én Professional 50-ben gondolkodom mert ahhoz van Lifetime TMC is. Az tudod hogy ez Premium TMC hogy muzsikál itthon??? Mi a tapasztalatod??

    • avatar
      Gyurci

      @ Gombi Az Ice 50-hez is van. Az utóbbi időben elég keveset használtam, csak annyi a friss tapasztalatom, hogy Budapestről (Pest megyéből) kiérve, csak kevés helyen (pl. a Budapest-Gyula útvonalon csak nyomokban) elérhető az RDS verzió.

      Esetleg valaki, aki naponta használja Bp-Vidék viszonylatban? Jöhet Revo-s (Live-os) tapasztalat is… Köszi!

  3. avatar
    Gombi

    Erről még nem hallottam – országonkénti letöltés lehetősége – de így már okés lehet. Ha pl. Magyarországról akarsz Spanyolo.-ba menni, akkor az útvonal szerinti térképeket rakod fel a navira. Még ez a legnormálisabb megoldás. Igazság szerint azért kérdezgetek, mert van egy Becker Active 43 Talk-om, csak ugye akkor amikor vettem, még nem volt Lifetime térképes Becker illetve 5 coll-os kijelzőjű gép. Most már van több nagy kijelzős és Lifetime-os is. Egyébként sajnálnék megválni a meglévő készüléktől mert semmi baj nincs vele. De mindig megvásárolni a plusz 2 éveket újabb pénzért…
    Akkor már jobban megéri egy új 5 coll-os Lifetime-al!
    Ui.: Remélem hamar kijavítják a 2012 Q4-et…

    • avatar
      Gyurci

      @ Gombi Szerintem ez lehetne majd a jó megoldás. Hát, pl. a Becker Ice 50 nem roszz cucc. Lifetime, Bluetooth, 5″… Ellenben valahol 70 ezer forint magasságában mocorog az ára.

  4. avatar
    Gombi

    Szia Gyurci!
    Eszembe jutott, hogy ha jól tudom 4 GB belső
    memóriája van a vasnak, de bővítési lehetőség nincs. Itt is elkezdődik az a “cirkusz” mint a TOMTOM-nál, hogy régiós térképek lesznek…??

    • avatar
      Gyurci

      @ Gombi Az még odébb van szerintem, de biztosan valamilyen megoldásra szükség lesz. Pl. a térképet másképpen tömöríteni, avagy országonként letöltés mint a Navigonnal, vagy akár a régiókra való felosztás. Szvsz, a Navigon rendszere a legjobb.

  5. avatar
    Sanya

    Még ami hiányzik a vissza gomb képernyő érintéssel ,persze ez is már csak egy próbálkozás.

  6. avatar
    Gombi

    Szia Gyurci!
    Mondjuk ennyiért beleférhetett volna egy nagyobb felbontású kijelző. De tényleg csak ez hiányzik belőle.

Szólj hozzá te is a cikkhez!

A hozzászóláshoz jelentkezz be. Nem vagy még tag? Regisztrálj!


Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.