Közel 50%-os növekedés az NNG eredményeiben

Bár a hírek a navigációs piac szűküléséről szólnak, de ez csak részben igaz. Több neves gyártó is igyekszik az autóiparban rejlő lehetőségeket kihasználva talpon maradni, sőt az ügyesebbeknek ennél jóval több is sikerül (het), ahogyan ezt az NNG tavalyi eredményiből is láthatjuk. Mindezt úgy, hogy eközben a dolgozók létszáma is folyamatosan nő…

A 2013-as üzleti évben több mint 46 százalékos növekedést könyvelhetett el a navigációs megoldásokat kínáló NNG. A vállalat 2013-as pénzügyi mutatói mellett munkatársainak jelentős létszámbővülése is jól jelzi: hazai cég is érhet el komoly globális sikereket.

Budapest – Magabiztos fejlődésről számolnak be az NNG Kft. pénzügyi mutatói: az iGO Navigáció budapesti székhelyű fejlesztője a 2013-as évben 46 százalékkal növelte bevételeit az előző évhez képest. A szám annak tudatában különösen figyelemreméltó, hogy a cég forgalma szinte teljes mértékben a szoftverek licencdíjából származik.

A vállalat bruttó nyeresége a tavalyi évben a 2012-es üzleti évhez képest 43,5 százalékkal nőtt, működési eredménye pedig közel 70 százalékkal lett jobb egy év alatt. A fejlődést jól mutatja a fő üzleti tevékenységgel foglalkozó munkatársak számának folyamatos bővülése is: a cél a közeli jövőben 180 újonnan megnyíló pozíció feltöltése elsősorban fejlesztő, programozó szakemberekkel. Így az év végére a cég dolgozóinak létszáma jóval 700 fő fölött lehet – ez több mint 20 százalékos gyarapodást jelent, amely már harmadik éve mondható el az NNG-ről. Mindez olyan környezetben, ahol a magyarországi nagyvállalatok vezérigazgatói mintegy 60 százaléka idén is költségcsökkentési programokat terveznek életbe léptetni, és mindössze egytizedük tervez 10 százaléknál nagyobb létszámbővítést.

Az Opten cégadatbázis adatai szerint az NNG árbevétele még a jól teljesítő IT-szektor cégeinek átlagos eredményénél is 40 százalékkal magasabb.

nng_nav_ all

A kiemelkedő növekedés hátterében a cég „Navigáció mindenkinek” stratégiája áll, melynek lényege, hogy a prémium mellett az alacsonyabb kategóriájú járművekbe is megfizethető navigációs megoldásokat kínál, globális szinten. Az iparági szereplők körében ez a megközelítés eleinte meglepetést keltett, de idén a pénzügyi eredmények mellett egy rangos díj is visszaigazolta a víziót. Az NNG stratégiáját 17 000 induló vállalat közül Európa legjobbjának szavazta meg a European Business Awards befolyásos üzleti döntéshozókból álló zsűrije.

nng_baloghp

„Rendkívül inspiráló azt látni, hogy Magyarország legjobb programozói csapatával, Budapestről tudjuk alakítani az iparág jövőjét és az emberek viszonyát a navigációhoz világszerte” – mondta Balogh Péter, az NNG társalapítója és vezérigazgatója. „Azt a célt tűztük magunk elé, hogy mindenki számára hozzáférhetővé tegyük a modern autós navigációs szolgáltatásokat, és innovatív fejlesztéseinkkel utat mutassunk a világpiacon a versenytársainknak. Tavalyi eredményeink is azt tükrözik, hogy irányban vagyunk, és számos ötletünk van még, amelyre biztosan lesz kereslet” – tette hozzá Balogh Péter.

Forrás: www.nng.com

Szólj hozzá te is a cikkhez!

A hozzászóláshoz jelentkezz be. Nem vagy még tag? Regisztrálj!


Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.