Az NNG új terméket kínál az autóipar számára

Az NNG az autóipar egyik legfontosabb rendezvényén, a TU Automotive Detroit kiállításon mutatja be újdonságát. A NavFusion Platform segítségével a cég autógyártó partnerei mélyen integrált és egyedi igényekre szabott rendszerrel gazdagíthatják modelljeiket, mely gördülékenyen szinkronizálja az adatokat a jármű fejegysége, a felhő és a sofőr okostelefonja között.

Detroit, 2015. június 3. – Az iGO Navigációról ismert hazai székhelyű NNG, mely mára az autóipari navigációs szoftverek piacán vezető pozíciót foglal el, bemutatta legújabb termékét, a NavFusion Platform névre keresztelt megoldást.

Ahogy a népszerű szórakoztatóelektronikai cikkeket gyártó cégek jelenléte egyre hangsúlyosabb az autóipari piacon, számos kérdés merül fel: kinek a tulajdona a vezetés során keletkező, hatalmas mennyiségű adat, ki vállalja a termék iránt a felelősséget, és mi az autógyártók szerepe mindebben? Az NNG elképzelése szerint a Detroit és a Szilicium-völgy közötti egyre mélyebbnek tűnő szakadékot egy olyan megoldás hidalhatja át, mely könnyen és felhasználóbarát módon biztosítja az autók internet-kapcsolatát és ezzel egy időben érdemben tesz hozzá a vezetési élményhez is. Ez a gondolat hívta életre a NavFusion Platformot, mellyel az NNG tovább kívánja erősíteni autóipari portfólióját.

A NavFusion Platform célja, hogy hidat képezve a jármű és az azt körülvevő környezet között, teljesebbé tegye a vezetési élményt. Teszi mindezt ötvözve az autó infotainment rendszerének megbízhatóságát, az okostelefonokra jellemző testreszabhatóságot és a folyamatos online kapcsolat kínálta függetlenséget térben és időben. A gyártók számára mindebben a legfontosabb szempont az, hogy a felhasználói élményt úgy tudják a fogyasztók által az élet más területein megszokotthoz igazítani, hogy nem kell lemondaniuk sem a keletkező, értékes adatokról, sem a márkaépítésről. Eközben igénybe vehetik a számtalan szolgáltatást, amit a NavFusion Platform kínál: navigáció, térképfrissítések letöltése, személyre szabott infotainment szolgáltatások, a tervezett karbantartással kapcsolatos figyelmeztetések, valamint egy sor további statikus és dinamikus tartalom, és a vezetést támogató funkció.

“Úgy gondoljuk, ez az irány az, mely a legszűkebb értelemben vett vezetési élményt meghatározza majd a közeljövőben. Az autótulajdonosoknak azt az élményt kínáljuk, melyet napjainkban elvárnak a technológiától, az autógyártóknak pedig lehetővé tesszük, hogy mindez az ő elképzeléseik szerint valósulhasson meg” – mondta el Balogh Péter, az NNG alapító-vezérigazgatója. “Tier1 és autógyártó partnereinkkel szerzett tapasztalatainkra alapozva kidolgoztunk egy olyan rendszert, mely az autóvezetéssel kapcsolatos aktuális kihívásokra képes frappáns válaszokat adni. Biztos vagyok benne, hogy a NavFusion Platform alapjaiban változtatja majd meg azt, ahogy az autóvezetők tekintenek az autójukra, de ugyanígy új szintre helyezi a gyártók és a vevőik kapcsolatát is.”

Forrás: nng.com

Szólj hozzá te is a cikkhez!

A hozzászóláshoz jelentkezz be. Nem vagy még tag? Regisztrálj!


Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.