Hibás MapShare frissítések a TomTom-nál?

Navigáció – GPS. Kedves felhasználónk jelezte, hogy a TomTom GO 5000 készüléke az útvonal tervezést nem hajtja végre, ahelyett vagy újra indul vagy visszalép a menübe. A gyári visszaállítás után működik…

…de csak a következő bekapcsolásig. Egy hiba nem hiba, ahogy szoktam mondani, de a TomTom fórumon is találtam (több) bejegyzést a hibával kapcsolatban. És, hogy nem egyedi eset, azt a TomTom Support válasza erősíti meg:

“Dear mevrouw xxxxx,

The reference number for your query is xxxxx-xxxxx

It’s safe to install the latest software version on your TomTom GO 5000. For the time being we would recommend you to not install the Mapshare community updates. We hope to resolve the issue very soon. You can send me an e-mail in the coming week if you want to know the most recent developments regarding the issue.

With Kind Regards”

Tehát nem a szoftver hibája (azt amúgy sem úszhatjuk meg, lévén kötelező frissíteni), hanem valószínűleg a MapShare frissítéseké. A hibajavítás hamarosan várható, addig NE telepítsétek az apróbb javításokat a készülékre. Az infót Robi75-től kaptuk, köszönjük!

11 hozzászólás
  1. avatar
    Szg

    Kedves Gyurci! Tomtom start 20 -som van, már 3 éve, az utóbbi időben azonban nem igen találja meg a műholdakat, vagyis csak nagyon lassan, illetve ha megtalálja gyorsan el is veszti. Frissítését és a gyári visszaállítását is elvégeztem, de nem segített. Menet közben is sokszor elveszti ha netán meg találta. Kérdésem, hogy ilyenkor csak a szerviz tud csak segiteni ? és hol található megbizható tomtom szerviz! Üdv: Szg

    • avatar

      Kedves Szg!

      Ez általában hardveres hiba szokott lenni. Van esetleg egy lehetőség, amit meg lehetne próbálni, de utána tesztelni kell, mert ha valóban hardveres a hiba, ettől még megmarad. A TomTom-hoz már nem tudod visszaküldeni, mert nem támogatottak a régi Startok. Viszont van kapcsolat, ahol azt is tudják javítani.

      Ha holnap behozod a Smartshopba, akkor megnézem (kelleni fog egy-két nap mire válaszolni tudok majd).
      Üdv,
      Gyurci

  2. avatar
    Robi75

    Szai Gyurci!

    Ma meg kaptam egy másik e-mailt is több információval a problémával kapcsolatban:
    ——————————————————————————————————
    Dear mevrouw Kovács,

    The reference number for your query is 160428-005545.

    To further assist you with the current issue you can also keep an eye on this post:

    https://en.discussions.tomtom.com/go-and-start-40-50-60-series-go-400-500-600-5000-6000-mydrive-176/no-navigation-possible-after-planning-a-route-on-software-version-161-1002238

    With Kind Regards

    Irvin
    The TomTom Customer Care Team

    ———————————————————-

    hello

    Robi

  3. avatar
    Robi75

    Szia Gyurci!

    Ma rákérdeztem megint, hoy sikerült-e már kijavítani a problémát. A válasz amit kaptam:
    —————————————————————————————
    Dear mevrouw xxxxxx,

    The reference number for your query is xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.

    We got an update this morning about the current issue. A new software version (16.2) will be made available shortly to fix the Mapshare problem. In the current software version there is just no other way around it than to de-select the Mapshare community update.

    With Kind Regards

    Irvin
    The TomTom Customer Care Team
    ——————————————————————–

    Szia

Szólj hozzá te is a cikkhez!

Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.