Már több Becker készüléket is bemutattunk oldalunkon. Most a jelenleg kapható készülékek közül, a legnagyobb tudással rendelkező z217 Traffic Assist Truck Navigation készüléket próbáltuk ki. Természetesen a trendnek megfelelően, a szoftver alapját itt is az iGO primo képezi. Így sok új “fícsör” került az eszközbe.
De ne szaladjunk ennyire előre. A csomagolása exkluzív, jól védi a benne megbújó tartozékokat. Talán még egy kisebb esést is kibír, hogyha muszáj…
A dobozban minden benne van ami a navigáláshoz kell, de ezért a pénzért lehetne benne talán egy hálózati töltő is.
A készüléken kívül, a tapadókorongos tartó, egy aktív készülék tartó, egy autóstöltő, és egy szinkronkábel van a dobozban. Természetesen a gyors üzembehelyezési útmutató, és a helyreállító DVD sem maradhatott ki. Az utóbbi a magyar kézikönyvet is tartalmazza, pdf formátumban.
Lássuk a készüléket. Kézbe fogva érezni, hogy jó minőségű anyagokból készült, nem recseg-ropog, nincsenek rések az illesztékeknél. Az oldalán az antracitra hasonlító csik jól mutat, bár gyorsan “begyüjti” az ujjnyomainkat. A kijelző minősége nagyon jó, még filmnézés közben is kontrasztos, éles képet ad.
Miután a kikapcsológomb átkerült a készülék tetejére, így a piros gomb, már csak a menüből való visszalépésre szolgál…
Felül középen a kikapcsológomb. Hosszabb időre történő tároláskor, érdemes a készülék alján található on/off gombot használni.
A készülék alulról, balról-jobbra: micro sd foglalat, mini usb aljzat (töltés, szinkronizálás), a matrica alatt a mélyedés a tartó bepattintására szolgál, ezután a headset csatlakozója, és az on/off kapcsoló található.
A tapadókorongos tartó masszív, és a készüléktartó egyben aktív dokkoló is. Egyrészt ezen keresztül tölthetjük a készüléket, másrészt a rajta lévő plusz csatlakozóba dugható opcionális kábellel a telefonnémítás is megoldható (az arra alkalmas készülékekkel).
Má csak egy tartozékról nem beszéltünk, ez az autóstöltő. A kölönlegessége, hogy a töltés funkció betöltése mellett a tmc antenna szerepét is betölti.
Néhány technikai adat a készülékről:
– CPU: 533MHz
– Memória: 4GB ROM
– Bővítés: microSD kártya
– Kijelző: 4.3″ TFT LCD érintőképernyő (480×272 felbontás, 65 ezer szín)
– Méret: 126, 4 mm x 81, 4 mm x 19, 7 mm Súly: 214 g
– Kommunikáció: miniUSB
– Op.rendszer: Windows CE
A következő részben a készülék szoftverét mutatjuk be.
Na, remélem, lesz folytatás, kíváncsi vagyok, mi az a “minden”.
Tetszik az új fényképelhelyezési/kivágási módszer!
@ Zsolto Folytatás néhány napon belül. A néhány kép körbevágása, az egy délelőtti projekt…
én arra lennék kíváncsi, hogy ez a modell miben különbözik a Z302-től? lévén mindkettő truck navi elvileg.
@ vacsa A látható különbsége elsőre:
z302
– régi design
– igo8 alap
– távirányító
– hardveres hangosítás/halkítás
z217
– új design
– primo alapokon működik
– nincs hozzá távirányító
– nincs harveres hangerőszabályzás
Ha már nálad van, és nálam nem lehet :D terveztess már légyszi egy utat Ausztriába. Pl. Linz-be bárhová. Mindegy, csak Bécsen keresztül.
Ami eddig nálam volt (van) az mind átvitt először a Szlovák oldalra, aztán Bécs előtt vissza. Tehát nem Hegyeshalom felé.
@ sklave ok!
@ sklave Budapest-Wien-Linz Teherautós beállítás 16.0m/2.50m/3.90m, Pótkocsi/4 tengely, 30t/40t, Veszélyes anyag nélkül, gyors útvonalon: M1-es/M0-ás/85-ös út/Soproni út/84-es út.
Köszi Gyurci. Még jó, hogy nincs nálam. Mit írhatnék?
Ez nagyon érdekes. Érdekesebb mint Szlovákia felé :D Akkor most?
ahány navi, annyi szokás! :) még jó, hogy van út gazdagon!
Persze új navi jól navil :D
@ sklave Erre most mit mondhatnék. Én személyautóban használom, eddig majdnem hibátlan. A te részedről nem tudok nyilatkozni…
@ gyurci Ez egy költői kérdés volt. :D
Milyen TTS rendszerrel van szállítva? LOQ vagy a Primos változat?
@ BeckerGuru LOQ