Mint azt bizonyára többen is tapasztaltátok, a TomTom Carminat készülékén frissítés után nem működik a tmc. Már régen húzódik az ügy, és most lehetőség lenne egy kicsit “tolni” rajta. Azt kéri az Ügyfélszolgálat, hogy:
“Megkerhetnem, hogy web feluleten keresztul megkerni olvasoit, hogy jelentkezzenek, ha ezzel a gonddal kuszkodnek.
Rovid leiras a kihivasrol a hibáról: a 8.45-os verzioju terkep megjelenese ota nem mutat RDS-TMC forgalmi informaciot a Carminat.
Megkernem jelezze, amit valami valasszal rendelkezik. Ha megteheti, kerje meg oket, hogy TT-os referencia szamukkal alljanak elo, mert ennek mihamarabb a vegere szeretnenk erni.”
Ezért megkérek mindenkit, a saját érdekében is, jelentse be a hibát a webes felületről.
Köszönöm!
@Gyurci
Betettem a rendszerinformációt .text fájlba, csatoltam és így valóban, sikerült.:)
Javult a TomTom oldal is. Már nem léptet ki, ha átváltom a “támogatás” oldalt magyar nyelvre.
@ fickó Szuper!
@gyurci
Rendben, próbálom.
Köszi
@gyurci
Köszönöm. Újra regisztráltam és így sikerült belépnem.
Ki is töltöttem az adatlapot.
Tárgy: Carminat TMC
Kérdés: Ide beírtam a problémát és bemásoltam a TomTom Home-ból a rendszerinformációt.
Dokumentumot nem csatoltam.
Termék: Carminat TomTom
Kategória: TomTom szolgáltatások
Ez után katt a szép kék folytatás gombra.
Ekkor a következő üzenetet kapom:
Szép sárga háromszögben felkiáltó jel-Hiba a lapon. Javítsa a hibát(kat), majd próbálkozzon újra.
Keresem a hibát, de nem találok…… próbálkozom…próbálkozom…és…próbálkozom….
Mit rontottam vajon el!?!?
Helyesírási hibát, vagy magyartalan mondatot talált a szövegemben?:)))
@ fickó A rendszerinformációt tedd be egy *.txt fájlba, és töltsd fel, mint mellékletet. Lehet, hogy van benne valami karakter, amit nem szeret az oldal.
Még egy hmmmmmm.
Ha megpróbálok belépni, de nem sikerül….rákatt az új fiók létrehozására….csodák csodájára ott beléptetett. Ott a kitöltött adatlapom.
Erre varrjatok gombot:)
Ha innen navigálok a támogatás oldalra (persze ekkor nem a magyar oldal jelenik meg…át kell váltani) ott katt az e-mail küldésre…….újra a bejelentkezés oldalra visz.(ahol persze nem tudok bejelentkezni) Könyörgöm be voltam jelentkezve.
No ennyi…nem bosszantom magam tovább.:)
Remélem jó sokan be tudtátok jelenteni a problémát.
@ fickó Ezt én is.
Hmm, hiába adom meg a felhasználónevem (e-mail cím) és a jelszavamat, azt mondja inkorrekt.
Pedig a TomTom oldalán simán belépek vele.
Ha e-mailben jelzem a hibát, úgy nem jó? Vagy valami miatt fontos lenne, hogy a Weboldalon tegyem ezt meg?
@ fickó Inkább e-mailben, mint sehogy…
Megkaptam a választ.A türelem tmc-t terem
Tudnak a probblémáról és keményen dolgoznak a megoldáson.
@ Laukó Mihály Köszönöm a tájékoztatást.
Tegnap elküldtem december után ismét a hibajelentést.Ez jó ötlet,hogy mindenki egyszerre írjon.Nem igaz hogy december óta nem csinálják meg.Pedig a készülék kíváló.
@ Laukó Remélem most már hamar fog menni.