Mint azt bizonyára többen is tapasztaltátok, a TomTom Carminat készülékén frissítés után nem működik a tmc. Már régen húzódik az ügy, és most lehetőség lenne egy kicsit “tolni” rajta. Azt kéri az Ügyfélszolgálat, hogy:
“Megkerhetnem, hogy web feluleten keresztul megkerni olvasoit, hogy jelentkezzenek, ha ezzel a gonddal kuszkodnek.
Rovid leiras a kihivasrol a hibáról: a 8.45-os verzioju terkep megjelenese ota nem mutat RDS-TMC forgalmi informaciot a Carminat.
Megkernem jelezze, amit valami valasszal rendelkezik. Ha megteheti, kerje meg oket, hogy TT-os referencia szamukkal alljanak elo, mert ennek mihamarabb a vegere szeretnenk erni.”
Ezért megkérek mindenkit, a saját érdekében is, jelentse be a hibát a webes felületről.
Köszönöm!
Tegnap elküldtem december után ismét a hibajelentést.Ez jó ötlet,hogy mindenki egyszerre írjon.Nem igaz hogy december óta nem csinálják meg.Pedig a készülék kíváló.
@ Laukó Remélem most már hamar fog menni.
Megkaptam a választ.A türelem tmc-t terem
Tudnak a probblémáról és keményen dolgoznak a megoldáson.
@ Laukó Mihály Köszönöm a tájékoztatást.
Hmm, hiába adom meg a felhasználónevem (e-mail cím) és a jelszavamat, azt mondja inkorrekt.
Pedig a TomTom oldalán simán belépek vele.
Ha e-mailben jelzem a hibát, úgy nem jó? Vagy valami miatt fontos lenne, hogy a Weboldalon tegyem ezt meg?
@ fickó Inkább e-mailben, mint sehogy…
Még egy hmmmmmm.
Ha megpróbálok belépni, de nem sikerül….rákatt az új fiók létrehozására….csodák csodájára ott beléptetett. Ott a kitöltött adatlapom.
Erre varrjatok gombot:)
Ha innen navigálok a támogatás oldalra (persze ekkor nem a magyar oldal jelenik meg…át kell váltani) ott katt az e-mail küldésre…….újra a bejelentkezés oldalra visz.(ahol persze nem tudok bejelentkezni) Könyörgöm be voltam jelentkezve.
No ennyi…nem bosszantom magam tovább.:)
Remélem jó sokan be tudtátok jelenteni a problémát.
@ fickó Ezt én is.
@gyurci
Köszönöm. Újra regisztráltam és így sikerült belépnem.
Ki is töltöttem az adatlapot.
Tárgy: Carminat TMC
Kérdés: Ide beírtam a problémát és bemásoltam a TomTom Home-ból a rendszerinformációt.
Dokumentumot nem csatoltam.
Termék: Carminat TomTom
Kategória: TomTom szolgáltatások
Ez után katt a szép kék folytatás gombra.
Ekkor a következő üzenetet kapom:
Szép sárga háromszögben felkiáltó jel-Hiba a lapon. Javítsa a hibát(kat), majd próbálkozzon újra.
Keresem a hibát, de nem találok…… próbálkozom…próbálkozom…és…próbálkozom….
Mit rontottam vajon el!?!?
Helyesírási hibát, vagy magyartalan mondatot talált a szövegemben?:)))
@ fickó A rendszerinformációt tedd be egy *.txt fájlba, és töltsd fel, mint mellékletet. Lehet, hogy van benne valami karakter, amit nem szeret az oldal.
@gyurci
Rendben, próbálom.
Köszi
@Gyurci
Betettem a rendszerinformációt .text fájlba, csatoltam és így valóban, sikerült.:)
Javult a TomTom oldal is. Már nem léptet ki, ha átváltom a “támogatás” oldalt magyar nyelvre.
@ fickó Szuper!