A Garmin központi szervize, egyes készülékei esetében visszahívást rendelt el: ezek a, nüvi 200W, 250W, 7xx, 7xxT. A jelenségben érintett mintegy 1 250 000 készülék, melynek nagy része (796 000 darab) az Egyesült Államokban került értékesítésre.
Bizonyos dátumtartományban a külső beszállító által gyártott akkumulátorok és bizonyos nyomtatott áramköri lapok együttes megléte okozhat problémát (eddig kevesebb, mint 10 esetről érkezett jelentés). Bizonyos rendkívül ritka esetekben megnőhet az esélye a túlmelegedésnek. A Garmin a megelőzés miatt a visszahívás mellett döntött azon gépek esetében, melyek érintettek lehetnek. A Garmin határozottan javasolja, hogy az Felhasználók ellenőrizzék készülékeiket az online felületen, így megállapíthatják, készülékük érintett-e. Kizárólag a Nüvi 200W, 250W, 7xx és 7xxT típusszámú modellek egyes eseteiben lehet ilyen probléma.
A visszajuttatást és kijavítást -ahogy Európa több országában- Magyarországon is a Garmin központi, angliai anyacége intézi, nem pedig a Navi-Gate Kft. Kérjük, az érintett GPS-eket az alábbi módon, az alábbi weboldalon jelentsék le a gyártónak, aki intézkedik az elhárításban.
Hogy ellenőrizhessék, a készülékük érintett-e, a Garmin létrehozott egy weboldalt, ahol a GPS gyártási száma alapján ez ellenőrizhető:
Látogassa meg a http://www.garmin.com/nuvibatterypcbrecall honlapot
Amennyiben a készülék érintett, jelentkezzen be az oldalra. Ez a bejelentkezés myGarmin fiókadatokkal történik, így hatványozottan fontos, hogy érvényes e-mail címet adjon meg.
A Garmin pár napon belül egy RMA (termék visszajuttatási azonosító) számot és egy UPS nyomtatványt küld e-mailben a felhasználónak, mellyel visszaküldhető a készülék a központba.
A hiba elhárítása és visszajuttatás várhatóan néhány héten belül megtörténik és a készüléket a gyártó visszajuttatja a felhasználónak.
A javítás folyamata a Garmin központi oldalán követhető.
Az eredeti cikk, itt olvasható.
A hozzászóláshoz jelentkezz be. Nem vagy még tag? Regisztrálj!