Amint azt bizonyára tudjátok, a Becker magyarországi ügyfélszolgálatát a Smartshop, és rajtuk keresztül pedig én láttam el. Ez 2012 január 1.-től megváltozik, bár a cég marad, de a kérdéseitekre már nem én fogok válaszolni…
Úgy gondolom, ideje számot adni az elvégzett munkáról, elsősorban magamnak is. Bár nehezen indult, de a végeredmény véleményem szerint elég látványosra sikeredett. Gyakorlatilag a semmiből, felépítettünk egy jól működő, talán ki merem mondani – európai normákat megvalósító support – ot. Ehhez az anyacégtől kaptuk a legkevesebb támogatást, gyakorlatilag mindent magunknak kellett kitalálni, illetve megoldani.
Szerencsére a Smartshop – ban jó partnerre találtak, mert lehetőségeihez mérten elég sok mindent igyekezett bevállalni, így remélhetőleg nem maradt olyan Ügyfél, aki a Becker magyarországi elérhetőségén jelentkezett, és nem kapott valamilyen pozitív megoldást. Azaz egy ilyen sajnos van még, ha ezt meg tudnánk oldani, akkor elmondhatnánk (egy “Barbatrükkel” megoldottam – Ügyfelünk már lemondott arról hogy valaki segít neki) , hogy 2011 – ben a lehetőségeinkhez mérten mindent megtettünk azokért, akik a Becker cégbe vetették a bizalmukat.
A első időszak nagyon nehéz volt, akkor futottak ki a Becker z100 Crocodile készülékek, és rengeteg, főként frissítési probléma adódott, amelyet végül az NNG Support segítségével, szinte minden esetben orvosolni tudtunk. Ezúton is köszönöm nekik azt a lelkiismeretes munkát, amely nélkül gyakorlatilag lehetetlen lett volna működtetni a magyarországi támogatás rendszerét. Sokszor néhány órán belül!! élesítették a frissítést.
Itt kell szót ejtenem a hivatalos Becker szervizről is (Telemax GSM), amely lehetőségeihez mérten igyekezett minden problémát megoldani, és ez legtöbbször sikerült is nekik. Sajnos ahogy én láttam, az Ő lehetőségeik is sokszor végesek voltak. Nekik is köszönöm, hogy némely esetben erejükön felül is segítették a támogatás munkáját.
Végül köszönöm a lehetőséget, hogy megmérettethettem magam egy ilyen komoly faladatkörben. Itt igazán érvényesülhetett eddigi tudásom, és megoldható probléma is akadt bőven. Remélem, hogy a Becker magyarországi támogatása jövőre is igényes, és Ügyfélközpontú lesz. Hiszen azt mindannyian tudjuk, hogy a legjobb reklám az elégedett Ügyfél!
Gyurci!
Hogyan tovább?
@ Lucky Tomyx Vannak tervek, de még semmi konkrétum.
@Gyurci Személy szerint szeretném megköszönni Neked, az eddigi segítséget, amit nekem nyújtottál. Magasra tetted a mércét, bízom benne, hogy a Becker ezt a színvonalat fogja megkövetelni a továbbiakban.
@ Király Sándor Nagyon szívesen!! És én is köszönöm, csak remélni merem hogy mindenki aki az elmúlt egy évben segítséget kért és kapott ugyanígy gondolja. :)
Én is köszönöm a segitségedet a jótanácsaidat erőt egészséget Kellemes Ünnepeket és Boldog Ujévet kivánok
@ miska60 Nagyon szívesen! :) Régen láttalak errefelé. Köszönöm és hasonló jókat kívánok!
Csatlakozom azok táborához akik ismét megköszönik Gyurci segítségét a Becker fronton…Gyorsan ,udvariasan,segítőkészen megoldottál minden problémám.Magasra tetted a mércét.
Kellemes ünnepeket, és sok sikert a továbbiakban is!
Üdv: Géza
@ Géza Köszönöm! :) Békés Karácsonyt és Boldog Újévet kívánok!
Üdv
Gyurci
Én csak a honlappal kapcsolatos munkádat ismerem de biztos vagyok benne hogy a Beckernél is profin csináltad/sajnálhatja a Becker a múlt időt/
Minden elismerés és köszönet!!!!
További sok sikert és jó egészséget!!!!
Boldog Békés Karácsonyt!!!
@ csizi65 Köszi. :) Békés karácsonyt!
További sok sikert! BUÉK!
@ handras Köszi, és Békés Karácsi Ünnepeket!
Úgy látszik, hogy ez lett a “karácsonyi topic” :-)
Boldog Békés Karácsonyt kívánok elsősorban Gyurcinak, valamint minden idelátogatónak és természetesen családtagjaiknak is.
Az Újév még arrébb van, de azért “Veletek jövőre ugyanitt”!
@ DN43 Köszi, :) Békés Karácsonyt és a szlogen tetszik: “Veletek jövőre ugyanitt”! Így legyen!
Gyurci!
Üdvözlöm!
Némi problémába ütköztem a navig. készüléket illetően, sajnos sok tapasztalatom nincs velük kapcsolatban, így mindíg vannak megoldatlan problémáim!
Az első készülék vásárlása 1 éve volt, ami Becker z100 Crocodile készülék( természetesen a vásárolt üzlethálózat megszünt, így kezdődött azzal, hogy hova? és Mit csináljak?-nem volt egyszerű mutatvány) , természetesen hibás volt, de kisebb nagyobb nehézségek árán megoldódott és a szervíz egy cserekészüléket ajánlott fel, amit elfogadtunk – Goclever navio 500 plus FMBT/HD, a navigáció része úgy tűnik rendben van, de a többi nem egészen egyértelmű – hogy lehet zenét, képet rátölteni, illetve számítógépre rámásolni! A magyar leírás igen szűkszavú és a neten sem megyek vele semmire! Gondolom kell egy program ahhoz hogy a számítógéphez csatlakoztassam, melyik ez? és hol van?!!!!! Vagyis újra sikerült hozzájutnom egy hulladék készülékhez?
@ szilvia+zoli Hello. Elvileg két állásban működik a kéazülék, ActiveSync illetve Tároló módban. Nálam először AS módban kellett csatlakoztatni (win7) feltelepítette a drivereket, és csak utána csatlakozott MassStorage módban. Windows 7 alatt a Windows Mobile eszköz – központon (régen Activesync volt a neve) keresztül tudsz csatlakozni.
Mivel ezt a tipust nem ismerem csak elvi gyorssegély: vannak keszulékek amik a média fájlokat az SD kártyán keresik. A nálam járt készülékekre másolni a vindows activesinc programjával lehetett aminek ma már más a neve, de googlival biztos megtalálod. BUÉK!
@ handras Köszi, és BUÉK!