Amint azt bizonyára tudjátok, a Becker magyarországi ügyfélszolgálatát a Smartshop, és rajtuk keresztül pedig én láttam el. Ez 2012 január 1.-től megváltozik, bár a cég marad, de a kérdéseitekre már nem én fogok válaszolni…
Úgy gondolom, ideje számot adni az elvégzett munkáról, elsősorban magamnak is. Bár nehezen indult, de a végeredmény véleményem szerint elég látványosra sikeredett. Gyakorlatilag a semmiből, felépítettünk egy jól működő, talán ki merem mondani – európai normákat megvalósító support – ot. Ehhez az anyacégtől kaptuk a legkevesebb támogatást, gyakorlatilag mindent magunknak kellett kitalálni, illetve megoldani.
Szerencsére a Smartshop – ban jó partnerre találtak, mert lehetőségeihez mérten elég sok mindent igyekezett bevállalni, így remélhetőleg nem maradt olyan Ügyfél, aki a Becker magyarországi elérhetőségén jelentkezett, és nem kapott valamilyen pozitív megoldást. Azaz egy ilyen sajnos van még, ha ezt meg tudnánk oldani, akkor elmondhatnánk (egy “Barbatrükkel” megoldottam – Ügyfelünk már lemondott arról hogy valaki segít neki) , hogy 2011 – ben a lehetőségeinkhez mérten mindent megtettünk azokért, akik a Becker cégbe vetették a bizalmukat.
A első időszak nagyon nehéz volt, akkor futottak ki a Becker z100 Crocodile készülékek, és rengeteg, főként frissítési probléma adódott, amelyet végül az NNG Support segítségével, szinte minden esetben orvosolni tudtunk. Ezúton is köszönöm nekik azt a lelkiismeretes munkát, amely nélkül gyakorlatilag lehetetlen lett volna működtetni a magyarországi támogatás rendszerét. Sokszor néhány órán belül!! élesítették a frissítést.
Itt kell szót ejtenem a hivatalos Becker szervizről is (Telemax GSM), amely lehetőségeihez mérten igyekezett minden problémát megoldani, és ez legtöbbször sikerült is nekik. Sajnos ahogy én láttam, az Ő lehetőségeik is sokszor végesek voltak. Nekik is köszönöm, hogy némely esetben erejükön felül is segítették a támogatás munkáját.
Végül köszönöm a lehetőséget, hogy megmérettethettem magam egy ilyen komoly faladatkörben. Itt igazán érvényesülhetett eddigi tudásom, és megoldható probléma is akadt bőven. Remélem, hogy a Becker magyarországi támogatása jövőre is igényes, és Ügyfélközpontú lesz. Hiszen azt mindannyian tudjuk, hogy a legjobb reklám az elégedett Ügyfél!
@Gyurci!
Köszönöm a segítségedet amit az elmúlt időszakban nyújtottál, és erősítetted a Becker státusát.
Remélem a Becker ezt a szintet tudja tartani!!!!!
Neked és Családodnak Eredményes Boldog Újévet Kivánok!
@ Saxi Nagyom szívesen, és köszönöm az elismerést! :)
Köszönöm a választ! Nekem egy kicsit kínai a megoldás, mivel nem vagyok számítógép guru, de megpróbálom megoldani segítséggel! De így is sokat segítettél!
BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNUNK NEKED!
SZilvia és Zoli!
@ szilvia+zoli Szívesen, és Boldog Újévet! Melyik része kínai?
– Az ActiveSync szoftvert (pl: xp) innen:
http://goo.gl/YkG59
– a Vistához való Mobile Eszközközpontot (az ActiveSync utódja, Vistán és Win7-en már ez fut) innen:
http://goo.gl/bJ3y5
– A Win7-ben már benne van, néhány szó a használatáról:
http://goo.gl/cWZRg
Üdv:
Gyurci