A két kamionos Becker navigáció nem csak a kijelző méretében, hanem egyéb hasznos funkciókban is különbözik egymástól. Mindkettő munkára termett, lehetőségünk van beállítani az általunk használt teherautó/lakóbusz adatait, és az esetleges veszélyes anyagokat is, az öt alagút kód segítségével…
A készülék nem csak a kamionosok számára készült, hanem gondoltak a kempingezés szerelmeseire is. Többféle beállítási lehetőség, és személyre szabott érdekes pontok segítik őket (ADAC).
Nagy segítség a szállítmányozók számára, hogy az útvonal megtekintését nem csak a 3D-s térkép, hanem egy ún. magassági grafikon is segíti – így a készülék által tervezett alternatív útvonalak közül pontosabban kiválasztható a rakománynak megfelelő, üzemanyag takarékosabb útvonal.
A Becker biztos rögzítésről a Becker “újdonsága” a MagClick aktív autós tartó gondoskodik, egyik előnye az egy kattintással történő rögzítés, míg a másik a HR (Herbert Richter) csatlakozási felület, amely más kompatibilis tartók használatát is lehetővé teszi. Azok számára, akik folyamatosan az utakat járják, nagyon fontos a naprakész térkép, a Becker Transit.5, illetve Becker Transit.6 GPS az előre feltelepített 47 ország térképéhez élettartam frissítést biztosít (~három térkép évente).
Videó:
Néhány fontosabb technikai adat (Becker Transit.5):
– Kijelző: 12.7 cm (5″) érintőkijelző
– Felbontás: 800 x 480 pixel
– Belső memória: 8 GB
– Bővíthető: MicroSD (max 32 GB, Class 6)
– Csatlakozás: MicroUSB
– Méret: 138 x 84,5 x 15,6 mm
Néhány fontosabb technikai adat (Becker Transit.6):
– Kijelző: 15.8 cm (6.2″) kapacitív érintőképernyő
– Felbontás: 800 x 480 pixel
– Belső memória: 8 GB
– Bővíthető: MicroSD (max 32 GB, Class 6)
– Csatlakozás: MicroUSB
– Méret: 166,8 x 103,1 x 16 mm
– Tolató kamera csatlakoztatási lehetőség
– Wi-Fi (Lifetime Becker Link2Live Pro Services)
– Bluetooth kihangosító
– Hangvezérlés (magyarul nem)
Most akkor mi is van a Becker háza táján?
Nem is oly rég még nem ajánlottad a Becker készülékeket!
Mennyibe kerülnének, hol lehet őket megvenni?
Nagyon érdekelnek ezek a kérdések!
Jelen pillanatban továbbra is a Garmin Dezl 770 LMT a favoritom 189 ezer Ft-ért!
Ez a bejegyzés nem változtat a favoritodon. Csupán egy hír a Becker háza tájáról.
Közben találtam árat rá!
75 papír az Edigital-ban!
Érdekes, hogy az Professional.5 ára megegyezik a hatoséval!
A térkép részletessége, rajzolata elsőre igen gagyinak tűnik!
Kérdés: merjen-e ilyet venni az ember?
A Becker Professional.5 és a Becker Professional.6 sem kamionos navigáció. Ráadásul az utolsó információim szerint nem működik rajta a magyarországi TMC sem. Az RDS TMC biztosan nem, a Link2Live sem működött legutoljára mikor próbáltam, de ez azóta változhatott is.
Akkor ezt hirtelen felindulásomban eléggé benéztem!
Erről a Transit 5-ős, 6-osról, itthon még nem találtam árat!
A Becker weboldalán ezekről a típusokról semmit sem találtam, még képeket sem!
Találtam egy több oldalas tesztet a 6-osról!
Igen jó dolgokat írtak róla kamionos szempontból, ha nem gond bemásolom:
“Mi voltunk a Becker transit.6 LMU mintegy 25.000 km nézze meg közelebbről. Az alkalmazások köre, egész Németországban néhány oldala kirándulásokat a Hollandiában és Belgiumban. Tesztelték a 40 tonnás teherautó az építőanyag-ipar. Következésképpen, keskeny építési területek, vidéki és nehezen megközelíthető utak a belvárosokban a régiók már közeledett. A legnagyobb kihívást a készülék induló kis utcák a nagyvárosokban az ország. A sok információ, mint például az alacsony kibocsátású zónákat, híd magassága és súlya korlátozásokat , amelyeket be kell tartani itt is sikerült nagyon jól. Hibás routing azt jelentené, nem csak maga a járművezető, hanem esetleg más úthasználók a rendetlenség, de a Becker transit.6 LMU mindig irányítva biztonságosan minket. A vizsgálat alatt tettünk meg minden veszélyes helyzetet. Routing törölheti Transit sorozatot nevezzük nagy erőssége Becker és mivel még a legújabb modell sem kivétel.”
350 Euró körül adják, ez kb. százezer Ft körüli összeg, és mivel majd feleannyiba
kerül a Garmin 770-hez képest, komolyan érdekel a készülék!
Esetleg ha lesz infód arról, hogy hol lehet megvenni a készüléket, kérlek jelezd!
Nagyon köszönöm a cikket, már majdnem lemondtam a Beckerről!
Ez igazán szívderítő volt… :D
Jól bele ültetted a bogarat a fülembe, mert egész hétvégén a Becker navikon agyalok!
Mennyire aktuális ez a hír még?
Az Edigital-ban a transit 6-ost 2014.12.20, a 70LMU-t 2015.01.19. óta nem forgalmazzák!
Az itthoni médiákban sem találom!
Akkor akárcsak TOMTOM-nál, Becker szempontból is csak a vösendorfi media markt marad?
Nézd meg a Média Markt EuroPark-ot. Mintha ott emlékeznék egyre.
Egyébként melyik Beckert ajánlanád a transit.6 LMU-t, vagy a transit 70 LMU-t ?
Ugye az egyik 6 colos, a másik 7, viszont csak 5 euró a különbség kettő vételára között!
Szívem szerint a nagyobbat kijelzőst választanám!
Legalább három cikk alatt vannak meg nem válaszolt kérdéseim!
Elhiszem, hogy ez a fórum, nem a legjobb alapú, de akkor se már!
Kedves mikike!
Akarsz venni (ha akarsz), valamilyen kamionos navigációt. Elkezdtük talán a Garmin-nál, azután beleszerettél talán a TomTom-ba- majd most a Becker van soron. Egy ideig lelkiismeretesen igyekeztem neked válaszolni, de amikor bekopiztad a Google fordítóval készült művedet, feladtam.
Hogy melyiket javasolom a Transit.6 és a Becker Transit 70 közül? Amelyik neked jobban kézre áll. A mybecker.com oldalon mindkettőről találsz leírást (talán nálam is). Egyszóval arra, hogy te 6″ vagy 7″ navigációt akarsz, ezt helyetted eldönteni nem tudom (és nem is karom).
Üdvözlettel,
Gyurci
Kedves Gyurci!
Gondolkodtam, hogy válaszoljak-e, végül is rászántam magam!
Igenis fogok venni kamionos gps-t, nem csak beszélgetek róla!
Tegnap 18-án lett meg a pótkocsi (c+e) forgalmi vizsgám, és kb 1 hónap múlva ülők fel a traktorra!
Már a legdrágább alternatívára is megvan a pénz (a garminra is mely 189 ezer Ft)!
A TOMTOM-ba sosem szerettem bele, csak a forgalominformációja miatt jött számításba!
A Beckerről nem is oly rég még te beszéltél le embereket, a frissítések, és a magyarországi jelenlét miatt!
A Beckerbe sem szerettem bele, csak a cikked után nagyon-nagyon kipróbáltam volna!
Ez a cikk véleményem szerint nagyon jól sikerült, de talán megkésett, kár volt azután
leadni, hogy szinte már sehol sem forgalmazzák ezeket a termékeket Magyarországon!
Ha már eljutottunk addig, hogy magadtól nem is reagálsz az írásaimra, akkor teljesen felesleges a jelenlétem!
Ígérem többet egy szót sem írok, ez az utolsó hozzászólásom!
Válaszolni sem kell!
Nyugodtam törölhetsz az oldalról, az összes hozzászólásommal együtt!
Üdvözlettel,
Mikike!
Kedves Mikike!
Csak a pontosság kedvéért, néhány észrevétel:
1:) Megnézted, hogy megvan-e még a készülék az Europarkban? Mert nem jeleztél vissza (vagy észre sem vetted a választ?):
“mikike Módosít 2015. május 10. Válasz
Jól bele ültetted a bogarat a fülembe, mert egész hétvégén a Becker navikon agyalok!
Mennyire aktuális ez a hír még? Az Edigital-ban a transit 6-ost 2014.12.20, a 70LMU-t 2015.01.19. óta nem forgalmazzák!
Az itthoni médiákban sem találom! Akkor akárcsak TOMTOM-nál, Becker szempontból is csak a vösendorfi media markt marad?
Gyurci Módosít 2015. május 10. Válasz
Nézd meg a Média Markt EuroPark-ot. Mintha ott emlékeznék egyre.”
2.) Nem lebeszéltem embereket a Beckerről, hanem tájékoztattam őket a szervizzel kapcsolatos nehézségekről, hogy ne akkor szembesüljenek ezzel, amikor esetleg elromlik a készülék (ez a dolgom). És azért mert megjelenik egy hír az oldalon, az nem azt jelenti hogy rábeszéltem az embereket, hogy szaladjanak vásárolni, hanem azt hogy van ilyen lehetőség is…
3.) A Becker Transit.5 és a Becket Transit 70 közötti döntés szubjektív, és mindkét készülékről találsz cikket, mindkettő mellett videó is. Én nem dönthetek helyetted.
Végezetül pedig számon kérni nincs okod, minden ellenszolgáltatás nélkül segítek mindenkinek, de emellett azért vannak más kötelezettségeim is. Sajnálom, ha nem vagy megelégedve az itt kapott (ingyenes) segítséggel, és csak remélni merem hogy más oldalon többre mész.
Sok sikert,
Gyurci