Kérdés.
Kezdőlap › Fórumok › Levél a szerkesztőnek › Kérdés.
- This topic has 34 hozzászólás, 9 résztvevő, and was last updated 9 years, 8 months telt el by
Gyurci.
- SzerzőBejegyzés
- 2009. december. 17. csütörtök-13:20 #24045
arpy17
FelhasználóNem tudom, de most már biztos, hogy visszük vissza. :(
Nincs valami módszer, hogy hogyan lehetne egyből készülékcserét kérni? (mármint ugyanilyen újra)
2009. december. 17. csütörtök-21:36 #24046Törölt Felhasználó
AdminisztrátorÁrpi Mondta
Nincs valami módszer, hogy hogyan lehetne egyből készülékcserét kérni? (mármint ugyanilyen újra)
Hmm… Szerintem sehogy. Mondjuk 3x-i fődarabcsere után? Talán. :(
2010. február. 9. kedd-13:43 #24187arpy17
FelhasználóHelló Gyurci!
Azt hiszem, tartozok a történet végével.
Csak azért nem írtam le eddig, mert kivártam a végét, meg már elkiabálni is untam a dolgokat.
Összességében háromszor küldtük szervizbe az akkor még alig egy hónapos készüléket.
1. Állítólag szoftvert frissítetek = semmi nem változott
2. Állítólag mikrofont cseréltek + szoftvert frissítettek = a készülék minden téren sokkal rosszabb lett. Szoftveresen: folyton lefagyott / újraindult (nem igazán lehetett tudni mikor, előkapva PIN-t kért, kii tudja mióta volt ájult…), hardveresen a korábbi gondok mellé még a hangszórója is sz@rakodot a hangminőség mindkét irányba leírhatatlanul sz@r lett.
3. Állítólag hangszórót cseréltek + szoftvert frissítettek = a telefonon végre tényleg szoftvert frissítetek, gondolom a decemberi update-t kapta meg, gyorsabb lett, klasszisokkal érzékenyebb, szóval kezdtünk reménykedni a három a magyar igazságban, de hamar kiderült, hogy az eredeti hibát képtelenek voltak megszüntetni…
Ekkor jött az asztalra csapás. Több mint 12 éve folyamatos előfizető vagyok 2-3 előfizetéssel (most éppen kettő + egy USB mobilnet), garanciába készüléket utoljára egy 3210-es nokiát vittem, stb, nem ezt az bánásmódot érdemlem a “T”-től, minimum egy cserét kérek nekem ezt már ne javítgassák, kísérletezzenek laboratóriumban, ne rajtam…
Igazából, a fogyasztóvédelmi előírásoknak (még csak nem is törvény!!!) eleget tettek, mindig visszakaptam 15 napon belül, (egyszer még egy jegyzőkönyvet is mellékeltek, hogy ez aztán olyan jóóóó… ) szóval törvény szerint nem járt semmi, csak szerviz, vagy mehetek esetleg sírdogálva a fogyasztóvédelemhez egyedi elbírálásért, független bevizsgáló szakértőért, stb.
(Hozzá kell tenni a szombathelyi fő T-pont szervizes kollegája (talán a vezetője…) mindig és akkor is ténylegesen kedves, figyelmes, stb volt, és köszönöm is neki az ügyintézést.)
Ekkor kértek gondolkodási időt, majd két nap múlva kaptam a hívást, menjek be, teljes áron visszavásárolják a készüléket, azt veszek, amit akarok helyette (mondjuk ők a helyemben nem vennének újra Pulse-ot…)
Visszavittük, Hero-t (T-mobile G2 Touch) választottunk helyette és imádjuk. A kisebb kijelzőn kívül mindenben (!!!!!) több és jobb (senkit nem akarok bántani, ez szubjektív, a mi véleményünk!) mint a Pulse és mára már értem a 30 ezer Ft különbséget. (mondjuk a pénztárcám nem ilyen megértő :D )
Ez az egész eltartott december 9-től január végéig, azóta a Hero teszi a dolgát (lekopogtam :D ), ahogy illik.
Ennyi a történet, okuljon aki akar, ha van min.
Árpi.
2010. február. 9. kedd-14:09 #24188Gyurci
AdminisztrátorGratulálok. :) Tényleg Király a Hero. De nincsenek is egy súlycsoportban. Használd egészséggel. :)
2010. február. 9. kedd-14:32 #24189zilkei
FelhasználóSzia Gyurci,
Igo 8.3 és Dimka original skint-t használok, de nem tudom, hogy a kérdésem egyáltalán skin függő-e. A vezetés panelen (képernyőn) előre beállítható egyéni nagyítások közül egyet optimalizáltam nekem tetsző nagyításra és döntésre, majd elmentettem. Amikor azonban bármelyik menübe belépek (azaz eljövök a vezetés panelről), a beállításaim felülíródnak, azaz más nagyítást és döntést kapok vissza. Van ötleted, hogy lehet a problémát orvosolni, esetleg a sys.txt-be vagy a igo8pda.ini-ben kell valamit fixen beírni?
Létezik olyan leírás amely bemutatja a igo8pda.ini-ben beállított dolgokat, azaz részletes útmutatót ad ehhez a fájlhoz?
Előre is köszi a segítséged.
2010. február. 9. kedd-19:05 #24192Gyurci
AdminisztrátorSzia.
“Van ötleted, hogy lehet a problémát orvosolni, esetleg a sys.txt-be vagy a igo8pda.ini-ben kell valamit fixen beírni?”
Itt nézz körül, remélem találsz megoldást. Sajnos ilyen mélységben én sem ismerem.
2010. március. 28. vasárnap-20:10 #24306Gunga
FelhasználóÜdv!
Meg lehet tudni,hogy a TT térképekre mikor fog felkerülni az M6/M60? (átadás: 2010.03.31. 15:30)
Köszi!
2010. március. 28. vasárnap-21:12 #24308Gyurci
AdminisztrátorSzia.
Sajnos erre nincs jó válasz! Tudok olyan hibáról, ami 3 hónap alatt a megjelent a térképen, és tudok olyanról ami egy év után sem…
2010. április. 24. szombat-16:14 #24376lautnermark
FelhasználóIsten éltessen Gyurci ,névnapod alkalmából.Füled érjen bokáig………stb.
2010. április. 24. szombat-18:18 #24377Gyurci
AdminisztrátorKöszönöm szépen!
2010. június. 25. péntek-09:37 #24545Törölt Felhasználó
AdminisztrátorSziasztok!
Szerettem volna regisztrálni, de nem megy sajnos.
Kitöltöm a nicknevet, e-mailt, jelölöm a hírleveleket, megoldom a matekot……..a password-nél gondolkodóba esem, hogy ki kell-e tölteni, vagy nem , mert alatta ott szerepel, hogy e-mailben kapom meg. No megpróbáltam mindkét módszert. egyszer kitöltöttem, egyszer nem.
Sajnos mindkét esetben a következő hibaüzenetet kapom:
Fatal error: Cannot use object of type WP_Error as array in /web/navigyurci/navigyurci.hu/wp-content/plugins/wordpress-password-register/wp-user-registration.php on line 289
No nem ragaszkodom a regisztrációhoz. Van valami jelentősége?
2010. június. 27. vasárnap-07:13 #24556Gyurci
Adminisztrátor@ fickó Azért megnézem mi lehetett a hiba. Elnézést a kényelmetlenségért..
2010. június. 27. vasárnap-15:25 #24561Törölt Felhasználó
AdminisztrátorKöszönöm!
2010. június. 28. hétfő-11:11 #24567Gyurci
Adminisztrátor@ fickó Szívesen!
2011. szeptember. 20. kedd-09:52 #25553ficko
FelhasználóSzia @Gyurci!
Hova tünt a Carminatos fórum?….vagy csak én nem látom?
üdv.!
- SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.