Kérdés.

15 bejegyzés megtekintése - 16-30 / 35
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #24045
    avatararpy17
    Felhasználó

    Nem tudom, de most már biztos, hogy visszük vissza. :(

    Nincs valami módszer, hogy hogyan lehetne egyből készülékcserét kérni? (mármint ugyanilyen újra)

    #24046
    avatarTörölt Felhasználó
    Adminisztrátor

    Árpi Mondta

    Nincs valami módszer, hogy hogyan lehetne egyből készülékcserét kérni? (mármint ugyanilyen újra)


    Hmm… Szerintem sehogy. Mondjuk 3x-i fődarabcsere után? Talán. :(

    #24187
    avatararpy17
    Felhasználó

     Helló Gyurci!

    Azt hiszem, tartozok a történet végével.

    Csak azért nem írtam le eddig, mert kivártam a végét, meg már elkiabálni is untam a dolgokat.

    Összességében háromszor küldtük szervizbe az akkor még alig egy hónapos készüléket.

    1. Állítólag szoftvert frissítetek = semmi nem változott

    2. Állítólag mikrofont cseréltek + szoftvert frissítettek = a készülék minden téren sokkal rosszabb lett. Szoftveresen: folyton lefagyott / újraindult (nem igazán lehetett tudni mikor, előkapva PIN-t kért, kii tudja mióta volt ájult…), hardveresen a korábbi gondok mellé még a hangszórója is sz@rakodot a hangminőség mindkét irányba leírhatatlanul sz@r lett.

    3. Állítólag hangszórót cseréltek + szoftvert frissítettek = a telefonon végre tényleg szoftvert frissítetek, gondolom a decemberi update-t kapta meg, gyorsabb lett, klasszisokkal érzékenyebb, szóval kezdtünk reménykedni a három a magyar igazságban, de hamar kiderült, hogy az eredeti hibát képtelenek voltak megszüntetni…

    Ekkor jött az asztalra csapás. Több mint 12 éve folyamatos előfizető vagyok 2-3 előfizetéssel (most éppen kettő + egy USB mobilnet), garanciába készüléket utoljára egy 3210-es nokiát vittem, stb, nem ezt az bánásmódot érdemlem a “T”-től, minimum egy cserét kérek nekem ezt már ne javítgassák, kísérletezzenek laboratóriumban, ne rajtam…

    Igazából, a fogyasztóvédelmi előírásoknak (még csak nem is törvény!!!) eleget tettek, mindig visszakaptam 15 napon belül, (egyszer még egy jegyzőkönyvet is mellékeltek, hogy ez aztán olyan jóóóó… ) szóval törvény szerint nem járt semmi, csak szerviz, vagy mehetek esetleg sírdogálva a fogyasztóvédelemhez egyedi elbírálásért, független bevizsgáló szakértőért, stb.

    (Hozzá kell tenni a szombathelyi fő T-pont szervizes kollegája (talán a vezetője…) mindig és akkor is ténylegesen kedves, figyelmes, stb volt, és köszönöm is neki az ügyintézést.)

    Ekkor kértek gondolkodási időt, majd két nap múlva kaptam a hívást, menjek be, teljes áron visszavásárolják a készüléket, azt veszek, amit akarok helyette (mondjuk ők a helyemben nem vennének újra Pulse-ot…)

    Visszavittük, Hero-t (T-mobile G2 Touch) választottunk helyette és imádjuk. A kisebb kijelzőn kívül mindenben (!!!!!) több és jobb (senkit nem akarok bántani, ez szubjektív, a mi véleményünk!) mint a Pulse és mára már értem a 30 ezer Ft különbséget. (mondjuk a pénztárcám nem ilyen megértő :D )

    Ez az egész eltartott december 9-től január végéig, azóta a Hero teszi a dolgát (lekopogtam :D ), ahogy illik.

    Ennyi a történet, okuljon aki akar, ha van min.

    Árpi.

    #24188
    avatarGyurci
    Adminisztrátor

    Gratulálok. :) Tényleg Király a Hero. De nincsenek is egy súlycsoportban. Használd egészséggel. :)

    #24189
    avatarzilkei
    Felhasználó

    Szia Gyurci,

    Igo 8.3 és Dimka original skint-t használok, de nem tudom, hogy a kérdésem egyáltalán skin függő-e. A vezetés panelen (képernyőn) előre beállítható egyéni nagyítások közül egyet optimalizáltam nekem tetsző nagyításra és döntésre, majd elmentettem. Amikor azonban bármelyik menübe belépek (azaz eljövök a vezetés panelről), a beállításaim felülíródnak, azaz más nagyítást és döntést kapok vissza. Van ötleted, hogy lehet a problémát orvosolni, esetleg a sys.txt-be vagy a igo8pda.ini-ben kell valamit fixen beírni?

    Létezik olyan leírás amely bemutatja a igo8pda.ini-ben beállított dolgokat, azaz részletes útmutatót ad ehhez a fájlhoz?

    Előre is köszi a segítséged.

    #24192
    avatarGyurci
    Adminisztrátor

    Szia.

    “Van ötleted, hogy lehet a problémát orvosolni, esetleg a sys.txt-be vagy a igo8pda.ini-ben kell valamit fixen beírni?”

    Itt nézz körül, remélem találsz megoldást. Sajnos ilyen mélységben én sem ismerem.

    http://tinyurl.com/ygfbkbf

    #24306
    avatarGunga
    Felhasználó

    Üdv!

     

    Meg lehet tudni,hogy a TT térképekre mikor fog felkerülni az M6/M60? (átadás: 2010.03.31. 15:30)

     

    Köszi!

    #24308
    avatarGyurci
    Adminisztrátor

    Szia.

    Sajnos erre nincs jó válasz! Tudok olyan hibáról, ami 3 hónap alatt a megjelent a térképen, és tudok olyanról ami egy év után sem… 

     

    #24376
    avatarlautnermark
    Felhasználó

    Isten éltessen Gyurci ,névnapod alkalmából.Füled érjen bokáig………stb.

    #24377
    avatarGyurci
    Adminisztrátor

    Köszönöm szépen! Vigyor

    #24545
    avatarTörölt Felhasználó
    Adminisztrátor

    Sziasztok!

    Szerettem volna regisztrálni, de nem megy sajnos.

    Kitöltöm a nicknevet, e-mailt, jelölöm a hírleveleket, megoldom a matekot……..a password-nél gondolkodóba esem, hogy ki kell-e tölteni, vagy nem , mert alatta ott szerepel, hogy e-mailben kapom meg. No megpróbáltam mindkét módszert. egyszer kitöltöttem, egyszer nem.

    Sajnos mindkét esetben a következő hibaüzenetet kapom:

    Fatal error: Cannot use object of type WP_Error as array in /web/navigyurci/navigyurci.hu/wp-content/plugins/wordpress-password-register/wp-user-registration.php on line 289


    No nem ragaszkodom a regisztrációhoz. Van valami jelentősége?

    #24556
    avatarGyurci
    Adminisztrátor

    @ fickó Azért megnézem mi lehetett a hiba. Elnézést a kényelmetlenségért..

     

    #24561
    avatarTörölt Felhasználó
    Adminisztrátor


     

    Köszönöm!

    #24567
    avatarGyurci
    Adminisztrátor

    @ fickó Szívesen!

    #25553
    avatarficko
    Felhasználó

    Szia @Gyurci!

    Hova tünt a Carminatos fórum?….vagy csak én nem látom?

    üdv.!

15 bejegyzés megtekintése - 16-30 / 35
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás