Milyet vegyek?

Kezdőlap Fórumok A drágább-jobb is? Milyet vegyek?

10 bejegyzés megtekintése - 1-10 / 10
  • Szerző
    Bejegyzés
    Felhasználó

Nagyon amatőr vagyok a navigációban.Abban szeretném a segítségeteket kérni,hogy a Maxsat M760 HD típusú gps-t ismeritek-e?
    A Vaterán láttam. Mi a véleményetek róla? Autós navigációra és túrázásra/geoláda keresésre/szeretném használni.Sajnos az akkumulátora nem cserélhető,így nem tudom töltő nélkül meddig bírja.Vagy ha tudtok más készüléket ajánlani,kb 28000Ft-ig.
    Köszönöm!

Adminisztrátor

@ Dino Szia. Én sajnos nem ismerem, de biztos hogy a Vaterán akarsz GPS-t venni?

Felhasználó

Sziasztok.

Nem nagyon értek a navigációkhoz , de szükségem lenne egy kamionos GPS-re. Már néhány napja nézegetem a neten a WayteQ x960BT Truck modelt, és mondanak róla hideget – melege …………….. Tudtok esetleg ajánlani hasonló árkategóriában más navit?

Másik kérdésem: melyik a jobb , ha olyan navit veszek amihez adják a navigációs szoftvert is, vagy esetleg jobb ha külön – külön veszem meg és én rakom össze ………….

………… és ha ajánlotok navigációs szoftver ahoz ingyenes e a későbbiekben a frissités vagy esetleg azért is súlyosan a zsebbe kell majd nyúlni?

Előre is köszönet a válaszokért.

Adminisztrátor

@ Saggitarius Nálam volt az x960 elég hosszú ideig, nekem nem volt problémám vele. A Sygic Truckról pedig itt a kamionos vélemény: https://navigyurci.hu/2011/07/15/sklave-es-a-sygic-truck-frissites/

A második kérdésedre a válasz: a frissítésekért általában fizetni kell, és ráadásul ezzel a programmal pénzt keresel, és ezt a gyártó is tudja.

Felhasználó

Tisztelt Gyurci!