Tanácsot kérek

15 bejegyzés megtekintése - 346-360 / 364
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #38653
    avatarGyurci
    Adminisztrátor

    És ez azt is jelenti, hogy mostantól, ha frissül a térkép, akkor azzal egyidejűleg a magyar hang ott is megszűnik?

    Szia!

    A magyar hang nem, de én is úgy látom, hogy a MyDrive Connect megint csak angolul kommunikál. :(

    Üdv,
    Gyurci

    #38691
    avatarBecker
    Felhasználó

    Szia! Van egy tomtom go 5000 navim és szeretnék bele venni egy 32 gb memória kártyát. Melyik márkát érdemes venni? Csak azért kérdezem mert volt itthon egy 1 gb micro kártya de azt nem ismerte föl.Annyi van ráírva hogy made in korea.

    #38709
    avatarMalibu
    Felhasználó

    Szia Gyurci!
    Bocs, hogy zavarlak, de egy kis segítségre volna szükségem.
    Frissítettem a mydrive connectet, és már nem magyar nyelven van, hanem angol. Mi lehet az oka, van erre valamilyen megoldás?
    Előre is köszi a segítséget!

    #38726
    avatarGyurci
    Adminisztrátor

    Bocs, hogy zavarlak, de egy kis segítségre volna szükségem. Frissítettem a mydrive connectet, és már nem magyar nyelven van, hanem angol. Mi lehet az oka, van erre valamilyen megoldás? Előre is köszi a segítséget!

    Szia,

    jelenleg nem tudok. Viszont hamarosan csinálok egy leírást és az alapján talán könnyebb lesz használnod a programot.

    Üdvözlettel,
    Gyurci

    #38808
    avatarBandy
    Felhasználó

    Szia Gyurci! Az alábbi kérdésem lenne. Kaptam (anyuméktól) egy Navon PNA A500 GPS-t, hogy segítsek lefrissíteni. Valami oknál fogva a rendszer (Naviextras) nem engedi. A rendszert lefrissítette, azonban a térképeket nem engedi. A dobozon élettartam frissítésű matrica van, és a számlán is ez szerepel. Hol hibázok? Köszi

    #38810
    avatarGyurci
    Adminisztrátor

    Szia Gyurci! Az alábbi kérdésem lenne. Kaptam (anyuméktól) egy Navon PNA A500 GPS-t, hogy segítsek lefrissíteni. Valami oknál fogva a rendszer (Naviextras) nem engedi. A rendszert lefrissítette, azonban a térképeket nem engedi. A dobozon élettartam frissítésű matrica van, és a számlán is ez szerepel. Hol hibázok? Köszi

    Szia Bandy!

    Köszönöm a kérdést, lehet hogy megér egy hosszabb történetet is. A lényeg belőle ez (elvileg az útmutató minden élettartam frissítéssel rendelkező készülék dobozában megtalálható).

    ———-
    A Navon készülékeket regisztrálni kell az élettartam frissítésért. A regisztrációt a gyártó honlapján teheti meg , a http://www.smartnavon.eu címen a navigáció / regisztráció menü alatt.

    Hogyan és ki regisztrálhat az élettartam frissítésért?

    – A termék első vásárlóját/használóját illeti meg
    – A vásárlást igazoló adatokat fel kell tölteni a gyártó honlapjára
    – A regisztáció végén a regisztrált személy kap egy Élettartam Frissítés Igazolást, amely az összes frissítés letöltésére feljogosítja
    – Minden egyes regisztráció külön elbíráláson esik át- ahol a Navon fenntartja a jogot a regisztráció elutasítására
    – A terméket a vásárlástól számított 60 naptári napon belül regisztrálni kell
    – Érvényes elektronikus levelezési címmel (e-mail) kell rendelkezni az aktiváláshoz
    – Regisztrálást követően a Navon részletes útmutatót tartalmazó e-mailt küld

    További információért látogasson el a http://www.smartnavon.eu weboldalra. A pontos link a:

    http://www.smartnavon.eu/registration/?lang=hu
    ———-

    Amúgy ez ÁLTALÁBAN nagyon egyszerű, ebben a talán a GArmin jár élen. Amikor felismeri a szoftver, akkor a gyári szám szerinti frissítést AUTOMATIKUSAN rendeli hozzá…

    Üdvözlettel,
    Gyurci

    #38813
    avatarBandy
    Felhasználó

    Kedves Gyurci!
    Tulajdonképpen a regisztrációt időben megtettük, és egyszer már engedett is frissíteni (mármint a térképet is), de most megmakacsolta magát…
    A szoftvert engedte, és ugyan kiírta, hogy van térképfrissítési lehetőség is, azonban nem tudok semmire rákattintani.
    Ha a saját navim új térképét felteszem, a navigációs program nem indul el (pedig néz-azonos Hungary.fbl fájlt raktam rá) ha visszateszem a régit azzal megy. Melyik fájlt kell még felülírnom ahhoz, hogy elfogadja?
    Az újra regisztrálás – másik e-mail címről – (60 napon belüli dátummal) megoldja-e a problémát, vagy a navi IP címét azonosítja és elutasításra kerül? Esetleg ha az fbl. fájt azzal a dátummal másolom fel, ami a régi volt? Vagy figyeli a terjedelmet is?

    Köszönettel:
    Bandy

    #38814
    avatarBandy
    Felhasználó

    Tudok itt esetleg képet csatolni, (a jobb érthetőség érdekében)
    Köszönettel

    #38817
    avatarGyurci
    Adminisztrátor

    Tulajdonképpen a regisztrációt időben megtettük, és egyszer már engedett is frissíteni (mármint a térképet is), de most megmakacsolta magát…,A szoftvert engedte, és ugyan kiírta, hogy van térképfrissítési lehetőség is, azonban nem tudok semmire rákattintani.
    Ha a saját navim új térképét felteszem, a navigációs program nem indul el (pedig néz-azonos Hungary.fbl fájlt raktam rá) ha visszateszem a régit azzal megy. Melyik fájlt kell még felülírnom ahhoz, hogy elfogadja? Az újra regisztrálás – másik e-mail címről – (60 napon belüli dátummal) megoldja-e a problémát, vagy a navi IP címét azonosítja és elutasításra kerül? Esetleg ha az fbl. fájt azzal a dátummal másolom fel, ami a régi volt? Vagy figyeli a terjedelmet is?

    Kedves Bandy,

    https://navigyurci.hu/bandy01/
    https://navigyurci.hu/bandy01_02/

    a képeket képfeltöltőre tudod feltenni, és a linket bekopizni ide. A nekem kép alapján adódik a kérdés, ugye frissíteni a Naviextras Toolboxon keresztül próbáltad, mert a képen a naviextras.com oldal látszik, ami két különböző dolog. A másik készülékedről hiába másolod át az fbl fájlt, annak a licence nem lesz jó erre a készülékre, ezért nem működik.

    Kérlek tegyél fel
    Üdvözlettel,
    Gyurci

    • A hozzászólás módosításra került: 5 years, 7 months telt el-avatarGyurci. Indok: képek feltöltése
    #38819
    avatarBandy
    Felhasználó

    Köszi Gyurci!

    Próbálkozom ott is, azonban ezen az oldalon fel sem dobja az ingyenes térképfrissítési lehetőséget…. ,

    #38820
    avatarBandy
    Felhasználó
    #38821
    avatarBandy
    Felhasználó

    Kitaláltam!!!!

    Két hét múlva jár le az egy éves jótállás. Visszaküldöm, hogy nem tudja az ígért szolgáltatást…
    Vagy más ötlet?

    #38822
    avatarBandy
    Felhasználó

    Szia Gyurci!

    Újabb fejlemény. Anyumék találtak egy megyei “szakszervíz”-t. Annak kiváló munkatársa lefrissítette egy újabb regisztráció után a GPS-t. Adott továbbá egy regisztrációs kódot nekik, de azt mondta, hogy ez csak három évig jó…. Ennyit az élettartam fissítésről…

    Lehet, hogy tényleg csak három az élet? :)

    #38825
    avatarGyurci
    Adminisztrátor

    Lehet, hogy tényleg csak három az élet? :)

    Szia, elnézést a kései válaszért, de közbejött ez-az…
    Határozottan elképzelhető.

    Üdv,
    Gyurci

    #38827
    avatarDM43
    Felhasználó

    Sziasztok!
    A Navon A500 élettartam frissítésével kapcsolatban a következőt találtam:

    A készüléken található liszensz élettartama 3 év, így 3 évig kap frissítést a készülék, amely elteltével újabb liszensz igényelhető (díjmentesen) a készülék sorozatszáma alapján. 3 év elteltével liszensz igényléssel kérjük keresse a Navon ügyfélszolgálatát.

15 bejegyzés megtekintése - 346-360 / 364
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás