Ahogy már reggel jeleztem, elég zűrösre sikerült a TomTom frissítések letöltése, és megvásárlása… Kiváncsiságképpen kikopiztam a levelezést egy word fájlba, 13 !!! oldalt tesz ki. Ebből ha a fejléceket meg az aláírásokat kiveszem, még akkor sem semmi… )) Megállapítottam, hogyha az Ügyfélszolgálat NEM BESZÉLNE MAGYARUL, talán sosem értem volna a herce-hurca végére.(ami pozitív, azt meg kell becsülni)
A végeredmény: sikerült letölteni a legfrissebb térképet a készülékemre, és megvenni az egyéves térképfrissítést is.
(reggel írtam egy kedves levelet az Ügyfélszolgálatnak, amelyben megemlítettem azt a tényt, hogy minden tapasztalatomat megírom a blogban…)
Jól látszik, hogy verzióváltás is történt. A 7.25 helyett, már a nagyok 8.15-ös térképét kapta. Csak apróságképpen jelzem, hogy az Ügyfélszolgálat kétszeri kérdésemre is azt a választ adta, hogy a 8.15-ös térkép nem jó a készülékemre….:)))
Szóval minden jó, ha a vége jó… Innen már csak reménykedni kell, hogy a negyedévenkénti térképfrissítés időben érkezik, és még akkor is úgy lássam érdemes volt pénzt adni érte.
Amúgy a fizetési procedúra rém egyszerű. A feltételek elfogadása után kiválasztod a kártya típusát, beírod a megfelelő kártyaadatokat és már LE IS EMELTÉK A PÉNZT…
Igen jól értetted, azonnal pittyegett a telefon, hogy leemelték a pénzt, és jött az e-mail a TomTom-tól, hogy a tranzakciót lezárták. Szóval ha nem szórakoztak volna velem 10 napig, mindenféle kifogásokkal, akkor ez egy első osztályú szolgáltatás lenne…
Nehézséget csak az okozott, hogy a fizető oldal HOLLANDUL BESZÉL, így a szerencsének is némi szerepe volt.:))
Röviden ennyit a ma történtekről. Remélem Ti már nem járjátok végig ezt a kanyargós utat, illetve alkalomadtán már én is fogok tudni segíteni nektek…
Igen, sok jó kérdés… Annyira jók, hétfőn meg is kérdezem a TomTom Ügyfélszolgálatot… Megjegyzem halkan, az M0-ás és a Megyeri híd még az IGO8-ban sincs benne…:))) Bár a Pentele híd igen.
Kedves BePee. A kérdéseidet továbbítottam a TomTom felé, hogyha kapok választ megírom neked.:))
Köszönöm.
Ugyanakkor tudom, fogsz kapni egy semmitmondó választ: “tudomásunk van a hiányosságokról, jeleztük az illetékeseknek.”
Nekem mindig ezt szokták írni….
Pl. “Fekete Pákó utca” ???
Én vagyok a Herceg, aki még hisz a csodákban…:))
A Herceg és a Sancho Panza:
egy hete várunk együtt a csodára.
Hol lehet?
Szia. A lehetetlent azonnal megoldom, de a csodákra kicsit várni kell…:)) Elirányítottak a térképgyártóhoz, de még nem volt időm megkeresni Őket. Viszont kitaláltam néhány dolgot(továbbfejlesztve a TomTom Extrákat), amellyel magunknak is fejleszthetnénk térképet. Nem tudom mi lesz a sorsuk az ötleteknek, továbbítják a fejlesztők felé.
Üdv.
Lehet már tudni valamilyen fejleményt a térképpel kapcsolatban? :)
Tehát lesz most már végre vmi frissítés? Előfizettem én is az évesre korábban és szeretném már nagyon használni az m0-ást a 630-al :)
Előre is köszöntem…
Gábor.
Szia. Semmilyen hivatalos infót nem tudok. Csak hírfoszlányokat hallottam. Ha lesz valami konkrétum, megírom.
Én is megvettem az egyéves frissítést…
Sziasztok! Most "lettem TOMTOM ONE-os. Az M0-ás "szántóföld". Térkép kellene. Hol kezdjem el? Segítsetek! Hasson meg bennetek, hogy a párom használja. Sokat utazik. Tökéletes alanya az eltévedésnek. Ezért kapta! KÖSZI.
kisslaciferi@citromail.hu (Google fiók is ue.)
@kisslaciferi
Készítettem egy leírást a térképvásárlás folyamatáról. Remélem tudod használni.
http://gyurciblogja.blogspot.com/2009/10/kozkivanatra-hogyan-vasaroljam-meg-uj.html
Üdv:
Gyurci