TomTom Ügyfélszogálat. Ügyfélkezelés? Jeles!

A mai első blogomban írtam a TomTom szoftverfrissítésről. Az ebben felmerült kérdést (mi változott?) feltettem az Ügyfélszolgálatnak reggel 8 óra 39 perckor, és választ kaptam rá 10 óra 29 perckor… Ez nincsen két óra!!!!

A szoftverfrissítés, a TMC működésével kapcsolatos változtatásokat (javításokat) tartalmazza, és minden TomTom GO típusú készülékkel kompatibilis.
Ha belegondolok abba, hogy a TomTom Ügyfélszolgálatára óránként mennyi kérdés érkezhet a világ minden tájáról, akkor csak egy dolgot mondhatok:
Bravo TomTom!
Szólj hozzá te is a cikkhez!

A hozzászóláshoz jelentkezz be. Nem vagy még tag? Regisztrálj!


A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás