Szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek. Van a TomTom Ügyfélszolgálatán egy kedves hölgy, aki nagyon sok mindenben segít (nekem)nekünk és órákon!! belül válaszol a feltett kérdésekre. Azt találta ki ez a hölgy, hogy segít jobbá tenni a Magyar TomTom oldalt. Ezért arra kért hogy nézzem meg hol van hiba vagy rossz információ az oldalon, mert azt megpróbálja kijavittatni.
E-mail címem:
gyurci_blogja kukac freemail.hu
Kedves Gyurci! Egyszer vettem fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal az Easyport go-val kapcsolatban, h hogyan és hol tudnám megvenni,én 3 nap múlva kaptam egy e-mail-t “megválaszolhatatlan” válasszal,nem is foglalkoztam tovább vele.Egyébként sikerült vásárolnom Németo.-i Saturnban 24.95 EUR-ért,ami még a 300-as forintnál sem volt rossz vétel.Ausztiában nem lehet kapni,legalábbis sem Media Marktban sem Saturnban nem volt, ebay-en egy helyen volt szállítással cirka 47 EUR-ért.Még egy észrevétel: a TomTom Home-ban a saját go működése betölt,de fatal error hibaüzenettel lefagyasztja a Home-ot.Ez még nem az a bizonyos javítás, ugye?
Szia.
Nekem hónapok óta jó tapasztalatom van az Ügyfélszolgálattal. Persze lehet, hogy jókat kérdeztem. :)
Néhány napja javasoltam a TomTom-nak, hogy a tartozékok mellé tüntessék fel a hol és a hogyanra is a választ. Én is úgy vettem észre, tartozékot szinte senki nem árul itthon…
A hiba valóban megvan még. Állítólag az új TomTom Home fogja megoldani. De annak még se híre, se hamva.
Ja. A 24.95-ös ár tényleg jó. Itthon 9.900.- lenne az ajánlott ára.
Köszi az infót
Nagyon szívesen.