Helikoptertől kaptuk ezt az érdekes videót, amelyen egy Huawei 8220, aka T-Mobile Pulse látható. Eddig semmi érdekes nincs benne, azonban fürgén tekergetik rajta a 2.1-es! Androidot… Lehet, hogy már csak a T-Mobile jóváhagyására van szükség?
Ez mindenképpen biztató a Pulse tulajdonosok részére. Lehet, hogy mégis lesz egy szuper készülékünk?
Sziasztok! Nincs 24 órája, hol feltettem a frissítést.
Gyors összefoglaló:
Telepítés: 3 lefagyás, akku le, fel, szentségelés, de működik, a honosítást rá sem tettem, mert egyből magyar volt.
Telefonkönyv: bejövő hívásnál csak a számot írja ki, a nevet nem, tehát nem tudom mindig azonosítani ki is hív pontosan. A telefonkönyv belassul, a szinkronizálás tökéletesen végig megy a google szerverről, de az eddig szépen megszerkesztett telefonkönyvem oda van, mert a google címjegyzéke nem olyan részletes, mint a telefoné.
Net: a gyári böngésző agyrém lassú.
Tárolókapacitás: Nekem most 12,5 MB a szabad helyem. Alig pakoltam fel rá vmit. Nevezetesen: Orux maps, Solitaire, Google Sky map, Apn droid, Opera mini 5, GPS Status. Siralmas.
Konzekvencia: Egy jól beállított 1.5-ös Android még mindig jobb, mint ez a nagyon szépre elkészített és olykor valóban gyorsabb 2.1. Szóval nem rossz, nem rossz, de lehetne mit javítani.
Kérdés, mit lehetne tenni, hogy a hívásokat névre beazonosítsa?
Válaszaitokat köszönöm!
@ AndrewBlondSimith Egyetértek, egy MCR 1.7 egy particionált sd-vel még jobb. Bár szerintem ez már csak napok, de lehet hogy órák kérdése…
Sziaaztok!!! u8220 pulse készülékem van, ami frissités közben megállt, és azota update failed a válasz minden frissitésre, és a képernyö nem reagál a tapizásra. :(
@ devil13666 Szia. A leírás alapján tedd vissza a gyári romot:
http://href.hu/x/d5o3
@Gyurci
Kösz a linket de nem igazán segitett.Az abaj hogy most már minden romnál a preparing to update feliratt után Update Failed-et írígysemmit nem lehet igazán fel rakni rá.
@ devil 13666 Akkor gondold végig, hogy: milyen rom volt a telefonon, volt-e rajta decemberi update, milyen romokkal próbálkoztál (lehetőleg sorrendben), és milyen hibaüzit adtak. E-mailben lécci.
Most fel raktam a linkröl a dload-ot de most egy boot loopba van benne és nem tudok ki lépni.Amúgy itt jegyezném meg hogy a T-mobil ügyfélszolgálatnál ennél a kérdésnél simán el zavartak hogy nem az ő dolguk…
@ devil 13666 Hát, ez valóban nem Ügyfélszolgálatos feladat.