Auchan, egér parkoló. Nem vagyunk egyformák…

hbk cikke a felhasználói hibákat mutatja be a szervizes szemével. Tanulságos olvasmány. Az oldalunkon több blog is megjelent arról, hogy x vagy y szervíz hogyan viszonyul a vevőihez. A szervizek védelmében pár mondat erejéig így április elsején nézzük meg a “másik oldalt”, a felhasználót. Különböző helyeken dolgozó , de szervizes ismerősök egy ideje rágják a fülem, hogy miért nem írok blogot a “felhasználóról”.
Nagyon könnyű ugyanis “A” szervízt szidni vagy hülyének nézni.

Miért nem hiszik el a felhasználók, hogy pl. egy PNA előélete nyitott könyv!
Mindent ki lehet olvasni, mi volt rá telepítve és hogyan volt használva.
De ez jó arra, hogy a “füllentését” a felhasználó orra alá lehessen dörgölni. Mindjárt más lesz a gyerek fekvése!

Szervizes ismerősi körben szedtem össze pár “élménybeszámolót” a felhasználókról. Mit érdemel az a bűnös…..?

1, Mit érdemel az a bűnös aki beadja szervízbe készülékét, hogy nem olvasssa a memóriakártyát.

A szervízben pedig kiderül, hogy a SD memóriakártya foglalat teljesen begyömöszölve csokoládás papírokkal.
Így nem is fog bele menni a kártya!

2, Mit érdemel az a bűnös aki lecserélteti egy x nagyáruházban a készülékét mert a hiba oka:

Mi “dadog” egy térképszoftver nélkül vásárolt PNA-ban?

3, Mit érdemel az a bűnös aki lecserélteti egy x nagyáruházban a készülékét mert a hiba oka:

Ez azért durva, mert egy internetről leszedett warez programot ha még el sem tud indítani akkor ne ezt adja meg hibának, vagy inkább vegyen térképes készüléket!

4, Talán ez a legaranyosabb:

Térképhiba!
A drága felhasználó nem tud elnavigálni az Auchan áruház egér parkolójában…

Tudom nem vagyunk egyformák.
De abban az esetben ha a felhasználó emberszámba veszi, és méltó partnernek tekinti a vélt vagy valós hiba esetén a másik oldalt lehet gördülékenyebb lenne a folyamat.

Az eredeti cikk itt olvasható:
http://pdaplus.hu/content/view/4767/1/

2 hozzászólás
  1. avatar
    2010. április 1. Válasz
    Zsolto

    Nem írja ki, hogy egér parkoló :) Naggyon jó!
    A céges parkolóban ne írja ki az iGO a T. User rendszámát?

    • avatar
      2010. április 2. Válasz
      Gyurci

      Jó ötlet. Tényleg akadnak “vicces” hibák.
      Viszont a “nagyáruházak” vagy az Ügyfélmegtartás, vagy a szaktudás hiánya miatt, de tényleg sok mindent visszavesznek.

Szólj hozzá te is a cikkhez!

A hozzászóláshoz jelentkezz be. Nem vagy még tag? Regisztrálj!


A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás