Mától letölthető, a TomTom 2010 Q3-as frissítése

Már letölthető a TomTom legújabb térképe. Ismét a leggyorsabbak közé tartozik a Holland cég, ez a térkép is az elsők között vált letölthetővé. Ezzel azok is magnyugodhatnak, akik az előző update nehézségei miatt, kételkedni kezdtek a márkában…

Talán emlékeztek még, hogy az előző frissítés kiadása nagyon nehézkesre sikerült. Ennek az volt az oka, hogy a térképek mérete kinőtte a 2 gigabájtot, így az utólag nem bővíthető készülékekre nem volt eredeti állapotában letölthető. A jó hír, hogy ezt megoldották, a rossz, hogy a megoldás módja mostanra sem változott. Még mindíg a regionális térképeket favorizálják, amelyek felvetnek bizonyos kérdéseket…

Az új térkép mérete, valamivel 1,4 GB alatt marad, így még nagyon sok hely marad, az egyre a bővülő térképadatbázisnak. Ezzel együtt, én országonként tenném letölthetővé a térképet, mint ahogy a Navigon, hiszen a jelenlegi felosztásban, meglehetősen macerás egy angliai utat összehozni, a TomTom néhány készülékének segítségével…

15 hozzászólás
  1. avatar
    2010. augusztus 31. Válasz
    deathroww

    Szia Gyurci.

    Van valami újdonság az új térképen ?
    Rajta van az új M0-ás felhajtó ,illetva az M3-ast összekötő út ,vagy új sávinfók ?
    Remélem egyszer én is letudom majd tölteni az új térképet ,persze csak ha visszakapom majd a navimat a hollandiai szervizből ??!!
    Üdv.

    • avatar
      2010. szeptember 1. Válasz
      Gyurci

      @ deathroww Néhány kilométert mentem vele reggel Budán, mintha a sávinfó, és a sebességhatárok is változtak volna…

    • avatar
      2010. szeptember 1. Válasz
      Gyurci

      @ deathroww Szia. Amit eddig találtam, az az M60 Pécs mellett, az M31 Gödöllő mellett, és az M43 Szeged mellett. Megvan az új M0 felhajtó is, Vecsés mellett. :) Még mindíg szervízben van a vas?

  2. avatar
    2010. szeptember 1. Válasz
    deathroww

    @ Gyurci

    Szia.Köszi a gyors választ :).
    A vas még mindig nincs nálam ,de lehet hogy soha nem is lesz !!!!!
    Több mint 40 nap útán még egyenlőre még azt se tudják hogy hol van !!!!!!!!!
    Az biztos hogy leszállitották a hollandiai szervizbe ,azt elismerték ,de hogy onnan hová került…….?
    Elvileg most Réka intézi az ügyemet,magyarúl most keresik a navimat a szériaszáma alapján.
    Te már televan a …… ,és a türelmem is fogytán ,mert nem látom az alagút végét !!!
    Fogadni merem hogy ha ez Nyugat-Európában történt volna akkor már rég kaptam volna egy cserekészüléket + egy kis vigaszdíj.
    Ebbe az országba meg örülhetek ha 1 hónapon belül lesz valamim !!!!
    A Kermit is felhivtam hogy ilyenkor mi a teendő ?Ők meg közölték hogy várjak türelemmel vagy forduljak a békéltető testülelethez ,és ha nincs megegyezés akkor pedig menjek biróságra.
    Mivel biróságon dolgozók és látom az ügyek időtartalmát,ezért erről a lehetőségről lemondok .
    Dehát amig élünk remélünk :( .
    És majd kiváncsian várom a kompenzációt is ( biztos kapok majd egy Tomtom-os kulcstartótt ) !!!!!!

    • avatar
      2010. szeptember 2. Válasz
      Gyurci

      @ deathroww 40 nap? Azta. Kíváncsi vagyok ezt hogyan fogják kultúráltam megoldani…

  3. avatar
    2010. szeptember 2. Válasz
    deathroww

    @gyurci.
    Úgy hogy teljesen hülyének néznek.
    Több mint egy hónap telt el mire elismerték hogy a készülékemet tényleg átvették a szervizbe.
    Telefonba pedig csak a mézes-mázosság Béres úr igy Béres úr úgy …. stb.
    Nem tudod véletlenül hogy hol van az iródájuk az országban ?
    Szivesen beszélnék velük személyesen is.
    Most meg várom Réka kisasszony hivását a fejleményekről, de megkért hogy én ne telefonálja ,majd ő fog ha valamit megtud. pedig én jövöhéten tutira telefonálni fogok.
    Nem fognak hülyének nézni.

    • avatar
      2010. szeptember 2. Válasz
      Gyurci

      @ deathroww Nincsen magyarországi irodájuk… :(

  4. avatar
    2010. szeptember 2. Válasz
    deathroww

    @gyurci
    Akkor hol van az az iróda amit felhivok a megadott ügyfélszolgálati számon ?
    Kezdek egyre jobban kiábrándulni a tomtom-ból :( !!!!!!!!!!!!
    Mondjuk már annak is örülnék ha pár héten belül pont kerülne a mondat végére !!

    • avatar
      2010. szeptember 2. Válasz
      Gyurci

      @ deathroww Fogalmam sincs. Tudomásom szerint, nem Magyarországon.

  5. avatar
    2010. szeptember 2. Válasz
    deathroww

    @ gyurci.
    Ez már kezd olyan lenni mint egy fantom cég.
    Akkor van egy darab ember valahol a világon és az beszél magyarul ,és ennyi ??????
    Nevetséges akkor végül is húzhatják halaszthatják az ügyemet ,bármit megcsinálhatnak a magyarországi ügyfeleikkel amit csak akarnak ,mi meg xxxx… !!
    Hát ez vicc.
    Ezt tényleg csak ebbe a tetű országba lehet megcsinálni !!!!!!!!!!!!! .
    A fogyasztó védelem is egy nagy nulla .
    A végén vehetek magamnak egy másik navit ,mert a másik eltüntt az űrbe ???!!!!
    De remélem aki lenyulta az egészséggel használja !!!

    • avatar
      2010. szeptember 2. Válasz
      Gyurci

      @ deathroww Szerintem nem. Előbb-utóbb kártalanítanak gondolom. Írtál a TomTom-nak angol nyelvű panaszlevelet Hollandiába? Mintha a múltkor már javasoltam volna.

  6. avatar
    2010. szeptember 2. Válasz
    deathroww

    @ gyurci.
    Nem tudtam levelet írni ,mivel “elfelejtették vagy nem találták” a levelezési cimet.
    Azt igérték hogy elküldik a cimet emailben ,de azóta is a nagy semmi !!!!
    De amúgy se hinném hogy a hollandiai ügyfélszolgálatos venné a fáradtságott és válaszolna a levelemre.
    Persze reménykedem én is hogy előkerül a készülékem vagy adnak egy újjat.
    De akkor mond meg nekem Gyurci mi tart ennyi ideig ???
    Pontosan 44 napja hogy elküldtem a szervizbe a futárszolgálattal.
    Mi tart 44 napig ?
    Sokkal korrektebb lett volna ha adtak volna már egy új készüléket.
    Nem hiszem hogy ebbe menne csödbe a Tomtom.

    • avatar
      2010. szeptember 2. Válasz
      Gyurci

      @ deathroww Megpróbálok szerezni egy címet!

  7. avatar
    2010. szeptember 6. Válasz
    krokuta

    @ deathroww!

    Sajnos én is ismerem az ügyfélszolgálati procedúrákat! Ezért van 2-3 gépem, amiből egy biztos mindig működik! Ne izgulj a Navigonnnál is állt a gépem 30 napot!
    Tehát az alábbi címre írjál egy dörgedelmes levelet amibe írd le a kálváriádat.
    Ha lehet ne az ügyfélszolgálatot szapuld,( 1,5 év alatt kitapasztaltam, hogy az gyf.szolgálatosokat igen magasról leszarják a Tomtomnál és a Réka nagyon sokat tud még neked ezután is segíteni!).
    Hivatkozz a minőségbiztosításukra, egységes EU-ra, és akkor miért tekintetnek minket másodrendűnek stb, írsz az Eu megfelelő szakbizottságának stb.
    Ezenkívül írd meg, hogy mi az a szolgáltatás ami a minimum,hogy ingyen adják neked a tortúrádért!
    Ezenkívül még a Rékának is küldd el másolatként!!
    TomTom Sales BV
    Customer Support – Customer Relations Department
    Rembrandtplein 35
    1017 CT Amsterdam
    The Netherlands

    • avatar
      2010. szeptember 6. Válasz
      Gyurci

      @ krokuta Köszi a segítséget!!!

Szólj hozzá te is a cikkhez!

A hozzászóláshoz jelentkezz be. Nem vagy még tag? Regisztrálj!


A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás