Már letölthető a TomTom legújabb térképe. Ismét a leggyorsabbak közé tartozik a Holland cég, ez a térkép is az elsők között vált letölthetővé. Ezzel azok is magnyugodhatnak, akik az előző update nehézségei miatt, kételkedni kezdtek a márkában…
Talán emlékeztek még, hogy az előző frissítés kiadása nagyon nehézkesre sikerült. Ennek az volt az oka, hogy a térképek mérete kinőtte a 2 gigabájtot, így az utólag nem bővíthető készülékekre nem volt eredeti állapotában letölthető. A jó hír, hogy ezt megoldották, a rossz, hogy a megoldás módja mostanra sem változott. Még mindíg a regionális térképeket favorizálják, amelyek felvetnek bizonyos kérdéseket…
Az új térkép mérete, valamivel 1,4 GB alatt marad, így még nagyon sok hely marad, az egyre a bővülő térképadatbázisnak. Ezzel együtt, én országonként tenném letölthetővé a térképet, mint ahogy a Navigon, hiszen a jelenlegi felosztásban, meglehetősen macerás egy angliai utat összehozni, a TomTom néhány készülékének segítségével…
Szia Gyurci.
Van valami újdonság az új térképen ?
Rajta van az új M0-ás felhajtó ,illetva az M3-ast összekötő út ,vagy új sávinfók ?
Remélem egyszer én is letudom majd tölteni az új térképet ,persze csak ha visszakapom majd a navimat a hollandiai szervizből ??!!
Üdv.
@ deathroww Néhány kilométert mentem vele reggel Budán, mintha a sávinfó, és a sebességhatárok is változtak volna…
@ deathroww Szia. Amit eddig találtam, az az M60 Pécs mellett, az M31 Gödöllő mellett, és az M43 Szeged mellett. Megvan az új M0 felhajtó is, Vecsés mellett. :) Még mindíg szervízben van a vas?
@ Gyurci
Szia.Köszi a gyors választ :).
A vas még mindig nincs nálam ,de lehet hogy soha nem is lesz !!!!!
Több mint 40 nap útán még egyenlőre még azt se tudják hogy hol van !!!!!!!!!
Az biztos hogy leszállitották a hollandiai szervizbe ,azt elismerték ,de hogy onnan hová került…….?
Elvileg most Réka intézi az ügyemet,magyarúl most keresik a navimat a szériaszáma alapján.
Te már televan a …… ,és a türelmem is fogytán ,mert nem látom az alagút végét !!!
Fogadni merem hogy ha ez Nyugat-Európában történt volna akkor már rég kaptam volna egy cserekészüléket + egy kis vigaszdíj.
Ebbe az országba meg örülhetek ha 1 hónapon belül lesz valamim !!!!
A Kermit is felhivtam hogy ilyenkor mi a teendő ?Ők meg közölték hogy várjak türelemmel vagy forduljak a békéltető testülelethez ,és ha nincs megegyezés akkor pedig menjek biróságra.
Mivel biróságon dolgozók és látom az ügyek időtartalmát,ezért erről a lehetőségről lemondok .
Dehát amig élünk remélünk :( .
És majd kiváncsian várom a kompenzációt is ( biztos kapok majd egy Tomtom-os kulcstartótt ) !!!!!!
@ deathroww 40 nap? Azta. Kíváncsi vagyok ezt hogyan fogják kultúráltam megoldani…
@gyurci.
Úgy hogy teljesen hülyének néznek.
Több mint egy hónap telt el mire elismerték hogy a készülékemet tényleg átvették a szervizbe.
Telefonba pedig csak a mézes-mázosság Béres úr igy Béres úr úgy …. stb.
Nem tudod véletlenül hogy hol van az iródájuk az országban ?
Szivesen beszélnék velük személyesen is.
Most meg várom Réka kisasszony hivását a fejleményekről, de megkért hogy én ne telefonálja ,majd ő fog ha valamit megtud. pedig én jövöhéten tutira telefonálni fogok.
Nem fognak hülyének nézni.
@ deathroww Nincsen magyarországi irodájuk… :(
@gyurci
Akkor hol van az az iróda amit felhivok a megadott ügyfélszolgálati számon ?
Kezdek egyre jobban kiábrándulni a tomtom-ból :( !!!!!!!!!!!!
Mondjuk már annak is örülnék ha pár héten belül pont kerülne a mondat végére !!
@ deathroww Fogalmam sincs. Tudomásom szerint, nem Magyarországon.
@ gyurci.
Ez már kezd olyan lenni mint egy fantom cég.
Akkor van egy darab ember valahol a világon és az beszél magyarul ,és ennyi ??????
Nevetséges akkor végül is húzhatják halaszthatják az ügyemet ,bármit megcsinálhatnak a magyarországi ügyfeleikkel amit csak akarnak ,mi meg xxxx… !!
Hát ez vicc.
Ezt tényleg csak ebbe a tetű országba lehet megcsinálni !!!!!!!!!!!!! .
A fogyasztó védelem is egy nagy nulla .
A végén vehetek magamnak egy másik navit ,mert a másik eltüntt az űrbe ???!!!!
De remélem aki lenyulta az egészséggel használja !!!
@ deathroww Szerintem nem. Előbb-utóbb kártalanítanak gondolom. Írtál a TomTom-nak angol nyelvű panaszlevelet Hollandiába? Mintha a múltkor már javasoltam volna.
@ gyurci.
Nem tudtam levelet írni ,mivel “elfelejtették vagy nem találták” a levelezési cimet.
Azt igérték hogy elküldik a cimet emailben ,de azóta is a nagy semmi !!!!
De amúgy se hinném hogy a hollandiai ügyfélszolgálatos venné a fáradtságott és válaszolna a levelemre.
Persze reménykedem én is hogy előkerül a készülékem vagy adnak egy újjat.
De akkor mond meg nekem Gyurci mi tart ennyi ideig ???
Pontosan 44 napja hogy elküldtem a szervizbe a futárszolgálattal.
Mi tart 44 napig ?
Sokkal korrektebb lett volna ha adtak volna már egy új készüléket.
Nem hiszem hogy ebbe menne csödbe a Tomtom.
@ deathroww Megpróbálok szerezni egy címet!
@ deathroww!
Sajnos én is ismerem az ügyfélszolgálati procedúrákat! Ezért van 2-3 gépem, amiből egy biztos mindig működik! Ne izgulj a Navigonnnál is állt a gépem 30 napot!
Tehát az alábbi címre írjál egy dörgedelmes levelet amibe írd le a kálváriádat.
Ha lehet ne az ügyfélszolgálatot szapuld,( 1,5 év alatt kitapasztaltam, hogy az gyf.szolgálatosokat igen magasról leszarják a Tomtomnál és a Réka nagyon sokat tud még neked ezután is segíteni!).
Hivatkozz a minőségbiztosításukra, egységes EU-ra, és akkor miért tekintetnek minket másodrendűnek stb, írsz az Eu megfelelő szakbizottságának stb.
Ezenkívül írd meg, hogy mi az a szolgáltatás ami a minimum,hogy ingyen adják neked a tortúrádért!
Ezenkívül még a Rékának is küldd el másolatként!!
TomTom Sales BV
Customer Support – Customer Relations Department
Rembrandtplein 35
1017 CT Amsterdam
The Netherlands
@ krokuta Köszi a segítséget!!!