A New York-i East Village városrészben közlekedő taxikban pont a megfelelő helyen jelennek meg a környékbeli vállalkozások hirdetései. Egy reklámcég a taxikban működő GPS-berendezés segítségével állapítja meg, hol tartózkodik a jármű…
…és ennek alapján határozza meg, hogy hol, melyik hirdetés jelenjen meg a navi képernyőjén.
Az utóbbi időben megduplázódott a taxis hirdetők száma, és már olyan nagy nevek is belekóstoltak ebbe a reklámfelületbe, mint a Sprint vagy a Citibank. Bár a legtöbb utas azt állítja, hogy utálja az apró képernyőket, egy felmérés szerint a készülékek az utazás időtartamának 85%-ában be vannak kapcsolva, és a legtöbb utas bizony nehezen veszi le róluk a szemét
Forrás: NaviGadget
Fordítás: Zsolto
A hozzászóláshoz jelentkezz be. Nem vagy még tag? Regisztrálj!