Egy kamionos motivációs levele

Az előző részben leírtak szerint, sok mindennek kell megfelelnie annak, aki kamionos akar lenni. Sokan teszik fel a másik nagy kérdést is, hogy hová jelentkezzenek friss jogosítvánnyal? Gyakorlat nélkül nem veszik fel sehová, de hogy legyen gyakorlata, ha nem vezethet nagy autót?

Ez valóban, nehéz kérdés, mert itt nem lehet füllenteni, hiszen gyakorlott szem rögtön látja ha valaki kezdő. Én azt ajánlanám, hogy nagy cégnél kell kezdeni, még akkor is, ha kedvezőtlenek a körülmények, és be kell tudni tanulópénznek. Vagy meg kell próbálni egy jól irányzott motivációs levéllel, amit az önéletrajzhoz mellékelünk.

Figyelemmel a feladott hirdetések tartalmára, az előző rész alapján összeállítottam egy levelet.(Az egészségügy része azért lesz benne, mert az egyik hirdető ebből az „iparágból” adta fel a hirdetését..).

Tisztelt Hirdető!

A hirdetésére jelentkezve mellékelem önéletrajzomat, de a száraz tények kiegészítése képpen, kérem olvassa el rövid bemutatkozó levelemet, melyből kiderülhet az Ön számára az állásra való alkalmasságom.

Az építőiparban szerzett tapasztalataim messzemenően megfelelnek a követelményeknek, mivel építőiparos dinasztia családból származom. A szakmát őseimtől örököltem. Tulajdonképpen elmondhatom, hogy a génjeimben van, hiszen anyai szépapám Déván volt építésvezető. Itt dolgozta ki nagy találmányát, tizenegy kollégájával. Ez a habarcsjavító adalék. Gondolom nem ismeretlen a neve Ön előtt.

Szépapámat Kőműves Kelemennek hívták. A feltalált adalék nagymértékben javította a habarcs tapadó képességét, így később a találmányával, és kollégáival együtt külföldön próbáltak szerencsét. Ők voltak a „Tizenkét özvegyember” A recept egyszerű volt „Keresd a nőt”.

Spanyolországba mentek szerencsét próbálni, ahol még mindig ott vannak leszármazottjai. Gyermekkorom nagy részét én is itt töltöttem a Sagrada Famillia építésén, hiszen ez a mai napig tart, munkát adva rokonságomnak. Itt többféle építőiparos szakmát is megismertem. Már az óvodában is malteroskanál volt a jelem, és kiscsoportosként már gipszstukkókkal díszítettem a homokozóban felhúzott lakópark épületeit.

Ebből következik különleges fizikai állapotom, melyet a mai napig rendszeres gyúrással tartok karban. Családom címere az ásó, kapa, és a nagy harang lett, ezzel jelképezve a pincétől a padlásig jártasságot az építőipar területén.

ADR papírokkal minden rendben, hiszen már gyermekoromban (az egyik) édesanyám az esti elalvás előtt ebből olvasott fel, úgymond ezen nőttem fel, betűről betűre megismerve mind az 1280 oldalt.

Erkölcsi bizonyítványomat a technika fejlődésének köszönhetően 2-3 havonta frissítem, és küldözgetem az arra igényt tartóknak, mellékelve a kiállító személy hasonló hatósági bizonyítványát is, hiszen így az igazi a kiállított DID kártya mellé. A nemzetközi árufuvarozói engedélyt, már a tarisznyámban megkaptam, amikor elballagtam a nagycsoportból.

A Liaz gépkocsi úgy is mondhatnám, hogy az életem része lett, amikor nagyapám 1968-ban, Prágában a tömeget félrelökve beültetett egy ilyen járműbe. Mivel kicsi voltam, csak a kuplunggal tudtam játszani, ami életem részévé vált, és mai napig díszíti szobám falát (Nem nagyapám!).

A nyelvekkel kapcsolatban: Úgy érzem, mondanom sem kell, hogy a sok utazás alkalmával minden ország nyelvéből ragadt rám, így ez nem jelenthet problémát. Csecsemőként már megértettem magam a többnyelvű pesztrákkal, hiszen csak annyit mondtam, hogy „- Óáóá” és már meg is etettek, majd e szavak után inni adtak és tisztába tettek.

Ettől nagyobb bizonyíték gondolom, nem kell arra, hogy bár szókincsem nem sok, de meg tudom értetni magam. Természetesen több nyelven végeztem villám tanfolyamot, de úgy gondolom igaz a mondás, miszerint is „száz szónak is egy a vége” ezért csak minden századik szót tanultam meg.

A nyelv tudásnak hasznát vettem az autodidakta módon elsajátított gyors és nőgyógyászati tanulmányaimban, aminek végén értekezést írtam. „A nyelvhasználat negatív hatása a népszaporulatra” címmel. Ez még publikálásra vár. Az Ön által jelzett jogosítványt mellékelem (2. csop.).

Természetesen rendelkezem a többi megjelölt jogosítvánnyal is:

„C” Tehergépkocsi
„C” + „E” Teher gépkocsi + nehéz pótkocsi
„L” Liaz ( a kuplung miatt )

Úgy gondolom, a fent leírtak meggyőzik arról, hogy személyemmel az Ön cége megfelelően bővül, ami elősegíti a vállalat hosszú távú stratégiai terveinek megvalósulását, tekintettel arra, hogy bármit, és bárkit magamévá teszek, és bárhová, bármikor beépülök.

GPS el sajnos nem rendelkezem (csak az USA kormánya), de igyekszem használni az általa nyújtotta lehetőségeket egy navigációs készülék használatával, amiről bővebben a navigyurci.hu internetes oldalon olvashat.

Amennyiben úgy dönt, hogy személyesen is megismerne  egy állásinterjú keretében, kérem értesítsen, de ne telefonon-személyesen vagy levélben.

Jó gurit
sklave

13 hozzászólás
  1. avatar
    2011. január 31. Válasz
    DM43

    Sklave! Ha bemutatod az oltási könyvedet (benne a veszettség elleni oltás igazolásával), akkor holnap ezt már használhatod: http://tinyurl.com/4777dnj :-)

    • avatar
      2011. január 31. Válasz
      Gyurci

      @ DM43 Nekem is kell ilyeeeen!

  2. avatar
    2011. január 31. Válasz
    vacsa

    Tamás nem hazudtolta meg magát! :D :P

    • avatar
      2011. január 31. Válasz
      Gyurci

      @ vacsa Remélem megmarad ilyennek. ;)

  3. avatar
    2011. január 31. Válasz
    Zsolto

    Hát, én csak most értem utol az eseményeket, de ezen nagyon jókat röhögtem, sklave mester a legjobb formáját hozta :D
    De DM43 hozzászólása is ütvefúrt – sklave esélytelen a Plasztik Barkas-díjra, mert veszettség ellen vagy nem oltották be, vagy immunis a vakcinára ;)

  4. avatar
    2011. február 1. Válasz
    makkhatos

    jó az írás.
    a témához: az “élet napos oldalára” (waberer’s) szerintem felvesznek gyakorlat nélkül is.

    • avatar
      2011. február 1. Válasz
      Gyurci

      @ makkhatos Biztosan jó a biztosításuk.:.)

  5. avatar
    2011. február 1. Válasz

    @DM43 és Zsolto
    Valamit tudhattok a leírtak alapján. Az igazság a kettő között van. A veszettség. (Rabies lyssa) ami ellen már születésem előtt védve voltam. Ne csodálkozzatok. Mivel egyik hirdető sem kérte, nem kellett ismertetnem, hogyan terjedt nemzedékről nemzedékre családom génjeiben az antitest, amit véletlenül fedeztek fel. Ennek magyarázatát Romolusnál és Remusnál kellene kezdenem akik közeli kapcsolatban álltak egy farkassal. Azt gondolom kitaláljátok a többit…..
    Bár Rémus fiatalon meghalt, mégis maradt utód. Gondoljatok Rémus bácsira :)
    Szóval, a DM43 által felajánlott járműre jogosult is lehetek :)
    @makkhatos
    Már ott is van valami, mert azt írták, hogy rendesen tesztet kell csinálni.

  6. avatar
    2011. február 2. Válasz
    DM43

    @Sklave! Esküszöm megveszem Neked, amint ismét feltűnik az aukciók között …

  7. avatar
    2011. február 4. Válasz

    @DM43
    Vagy egy Liazt (a kuplung miatt) :D
    Amúgy a belinkelt aukciós portál kalapácsa eredetileg egy fángli volt. Ezt levezetném….. :D

  8. avatar
    2014. február 13. Válasz
    Zsolto

    Hát a nyelvtudásos résznél megint hangosan vinnyogtam a röhögéstől :D

    • avatar
      2014. február 14. Válasz
      Gyurci

      Van egy humora az embernek… :D

Szólj hozzá te is a cikkhez!

A hozzászóláshoz jelentkezz be. Nem vagy még tag? Regisztrálj!


A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás