CNS Globe romfrissítés

A CNS PNA készülékekre pár évvel ezelőtt a forgalmazó folyamatosan publikált romokat a weben keresztül. Ezek egy adott pillanat után — általam nem ismert ok miatt — egy huszárvágással megszűntek. Frissítés ezután is volt, de nem lehetett letölteni.

Sokan sajnáltuk ezt, de személyes beszélgetésekkor az okokat hallgatva valahol megértettük. A forgalmazó most visszatért a régi, jól bevált útra, sok-sok újdonsággal.
Nehéz április elsején blogot írni. A kisgyerekes ökörködések között csak bosszankodik az ember, hogy melyik hír igaz. Kisdiákként jó poén lehet, de felnőtt fejjel másként látom a dolgokat. Azonban a mai nap egy olyan hírlevelet kaptam, amit nem tarthatok magamban.

A hír a CNS oldalán is olvasható.

A levélből értesülhetünk, hogy ismét vannak romok az aktuális készülékhez, és ahogy nézem, itt minden szinten nagyon friss állapotról beszélünk. Végre van változáslista is, amelyben olvasható, hogy mit is változtattak. Bővített (B) alkalmazásverzió és 2011 március 25-i fordítás.

A Globe és Globe Pro készülékek tulajdonosainak: (letöltés Meghajtóprogramok szöveg mellett!) A globe HD készülék tulajdonosok pedig: (letöltés Meghajtóprogramok szöveg mellet!)

A frissítés menetéről szándékosan nem írok, hisz megtette a forgalmazó képekkel illusztrálva igen részletesen
Forrás: pdaplus.hu

12 hozzászólás
  1. avatar
    2011. április 2. Válasz
    Zsolto

    Örömteli, hogy új életre kelnek a jó kis CNS-cuccok — jó ideje nem hallani róluk. Gondolom, a tulajok örülnek (ha még el nem pártoltak a márkától).

  2. avatar
    2011. április 2. Válasz
    DM43

    @Zsolto! Megy az a szekér, csak messze nem volt akkora hírverés körülötte (pozitív és negatív), mint pl. a Wayteq-nél. És a Globe HD igazi jolly-joker (sőt, a hírek szerint készül az új PNA is – remélem a jövő héten meg tudom nézni :-))

    • avatar
      2011. április 2. Válasz
      Gyurci

      @ DM43 Jolly Joker. De a kijelzőjével nem vagyok kibékülve. Persze ez szubjektív…

  3. avatar
    2011. április 2. Válasz
    DM43

    @ Gyurci – ez annyira szubjektív, hogy az objektív mérések egyértelműen jobbnak mutatják a konkurenciánál: http://goo.gl/kj6Pl

    • avatar
      2011. április 2. Válasz
      Gyurci

      @ DM43 Szó sem volt a Wayteq-ről, legalábbis nem emlékszem, hogy említettem volna… Napsütésre emlékszem, egy autóra amiben ültem, és egy CNS HD-re primoval. És mindent elhiszek amit hbk leír, mert Ő ért hozzá (nem mellesleg műszerekkel méri meg). Én viszont csak azt tudom mondani amit látok, hozzátéve hogy én nem műszer vagyok, csak egy ember, ezért a mérésem szubjektív. :D

  4. avatar
    2011. április 2. Válasz
    DM43

    @ Gyurci! Amit leírtál, avval nem tudok (és nem is akarok) vitatkozni. Én a cikkel csak arra akartam utalni, hogy a saját árkategóriájában a toppon van. Természetesen a magasabb árfekvésű eszközökkel nem érdemes összehasonlítani. Viszont különböző trükkökkel lehet javítani a dolgon (elhelyezés, árnyékoló használata stb). Én sem az ablakra tapasztva használom.

    • avatar
      2011. április 2. Válasz
      Gyurci

      @ DM43 Jó cucc, ezt nem vitatta senki. :)

  5. avatar
    2013. július 14. Válasz
    bakter1978

    szia segítséget kérnék
    Ez a CNS Globe rom megfelelő lenne a CNS Globe VIA készülékre is ?? Vagy ha másik kellene akkor azt honnan tudom beszerezni???

    • avatar
      2013. július 14. Válasz
      Gyurci

      @ bakter1978 Szia, valószínüleg nem. Itt tudnak segíteni neked:

      Concorede Technikai segítségnyújtás:

      Hajdu Zoltán
      e-mail: hajduz@concorde.hu
      telefon: +36 1 372 7497

  6. avatar
    2015. szeptember 16. Válasz
    Jubei79

    Szia Gyurci!

    Van egy CNS GLOBE SMART készülékem, bekapcsolás után fehér képernyőn No updatepackage found in sd card szöveg fogad. Pedig csak felhoztam az autóból, hogy frissítsem a térképeket. Kerestem már a neten update-t hozzá, de nem találok. Ha tudnál ebben segíteni nekem, megköszönném.

    • avatar
      2015. szeptember 16. Válasz
      Gyurci

      Szia Jubei!

      Sajnos nem találtam romot sehol. Keresd meg a szervizt, hátha segítenek neked:

      Elérhetőségek
      1115 Budapest, Kelenföldi út 2.
      Telefon: +36 1 372 7499, +36 1 372 7498
      E-mail: szerviz@concorde.hu

      Nyitvatartás:
      Hétfő-Csütörtök: 08.00-16.30
      Péntek: 8.00-14.00

      Üdv,
      Gyurci

Szólj hozzá te is a cikkhez!

A hozzászóláshoz jelentkezz be. Nem vagy még tag? Regisztrálj!


A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás