Végignéztem az előző cikkben belinkelt két német nyelvű videót és „kijegyzeteltem” belőlük a lényeget. Ez hangsúlyozottan nem teszt, nem független tájékoztatás, csupán a Becker YouTube-on megjelent sajtóanyagának kivonatos fordítása.
Végignéztem az előző cikkben belinkelt két német nyelvű videót és „kijegyzeteltem” belőlük a lényeget. Ez hangsúlyozottan nem teszt, nem független tájékoztatás, csupán a Becker YouTube-on megjelent sajtóanyagának kivonatos fordítása.
Pontosabb és frissebb forgalmi információk.
.
.
Situation Scan
A helyzethez igazodó gyorssegítség:
− Kikerüli a hirtelen felmerült forgalmi akadályokat;
− Ha váratlanul lehajtunk az autópályáról, elemzi az okokat és megmutatja a közelben található benzinkutakat, pihenőhelyeket;
− Az úti cél közelében a parkoló-asszisztens megmutatja a nyilvános parkolókat.
− Figyelembe veszi a historikus forgalmi adatokat, így
− naptól és napszaktól függően elkerüli a gyakran beduguló útvonalakat.
3D domborzat és 3D tájékoztató jelzések
− Út közben három dimenzióban jeleníti meg a tájat,
− így időben felkészülhetünk az emelkedőkre és lejtőkre, valamint a kanyarokkal tarkított útszakaszokra;
− A 3D-s tájékoztató jelzések, pl. nevezetességek ismeretlen helyen tovább javítják a tájékozódást.
Bluetooth kéznélküli kihangosító (csak Becker Active 50)
.
.
.
OneShot hangalapú vezérlés (csak Becker Active 50, magyar nyelven nem működik)
.
.
− Az úti cél beszéd útján is beállítható, elég egy szuszra bediktálni, hogy hová akarunk menni (innen a rendszer neve, „egy lövéses célbeállítás”), pl.: „Berlin, Kantstrasse 4.”.
EasyClick® aktív tartó (csak Becker Active 50)
− A szivargyújtó- és a TMC-kábel közvetlenül a tartóba csatlakozik, így a készülék a felhelyezés és a gyújtás ráadása után azonnal bekapcsol és megkezdődik a TMC-jelek keresése is.
.
.
.
.
.
.
Kapcsolódó cikkek:
https://navigyurci.hu/2011/09/04/videon-a-becker-active-50-es-a-becker-ready-50/
Kedves Gyurci,
ez a készülék sokkal jobb szerinted a 43 professional-nál?
elöre is köszönöm
@ Bocika Ugye itt két új készülékről beszélünk, az Ready és az Active 50-ről. Inkább úgy mondanám hogy mások. A szoftverben és a hardverben is sok az újdonság, a legfontosabb talán, hogy végre 5″-os kijelző került a készülékekbe. Az első olyan páros, ahol a szoftvernek már az iGO primo 2.0 az alapja, tehát több újdonságot is tartalmaz.
https://navigyurci.hu/2011/08/10/most-mar-biztos-erkezik-a-becker-uj-5-zollos-szeriaja/
Viszont a Professional 43-ban ott a távirányító, a 10 országos TMC PRO, és a PRO tartó is, amivel az autórádióval is összekötheted. Ezért az a véleményem, hogy egyedi izlés szerint kell dönteni, kinek mi a fontos a két készülék tulajdonságai közül…
https://navigyurci.hu/2011/01/17/becker-professional-43-control-a-dobogo-legfelso-foka/
@ bocika: Na, a válaszra én is kíváncsi leszek :)
Szerintem a távirányító újabban egyre fontosabb kellékké válik majd. Sok autóban a navit nem éri el rendesen vezetés közben, és az újabb funkciók miatt bizony menet közben is nyomkodni kell őket (pl. elfogadod-e az újratervezést, melyik alternatívát választod stb.). A távirányító ebben felbecsülhetetlen segítséget nyújt.
Én azt találtam ki megoldásként, hogy a műszerfalon, a szellőzőrácsra rögzítem a navit, így kényelmesen elérem menet közben is. Ehhez ma már nagyon klassz, autótípus-specifikus tartóidomokat lehet kapni a Brodittól.
@ Zsolto Jó ötlet a szellőzőrács, és a Brodit tartó is. Főleg nyáron a nagy melegben. Kérdés: télen a full fűtést mennyire fogja szeretni…
@Gyurci: A fűtést le lehet szabályozni az egyes rácsokon, így ez talán nem lesz probléma. Viszont mióta így van a navi, azóta kinyílt a világ, pillanatok alatt tudok belenyúlni az útvonalba stb.
@ Zsolto Talán, gondolom úgyis megírod a tapasztalataidat. :)
Természetesen :)
Kedves Gyurci, nagon köszönöm.
Köszönöm továbbá ezt az áldozatos munkát a honlapon.
sokat segitesz nekünk. üdv Bocika
@ Bocika Nagyon szívesen! :)