Sygic GPS Navigation for Android 11.2

Az Android Marketen megjelent a Sygic GPS Navigation új verziója, amely már a legfrissebb Android 3.0, 3.1 és 3.2 rendszerrel ellátott táblagépeket is (mint pl. a Motorola Xoom vagy az Asus Transformer) is támogatja…

“Próbálunk minél jobban megfelelni a felhasználóink kéréseinek és javaslatainak és folyamatosan bővítjük a kompatibilis eszközök listáját és az elérhető régiókat.” – mondta Samo Jurdik, a Sygic Online Értékesítési Igazgatója.”

A nagy érdeklődéssel várt Google Local Search™ és kedvenc POI importálás funkciók fejlesztésén kívül a Sygic alkalmazás további jelentős újdonságoket is tartalmaz.

Az új interaktív térkép lehetővé teszi, hogy a felhasználók a megjelenő elemeket megérintve arról információkat kaphassanak vagy műveleteket hajtsanak végre a kiválasztott elemhez kapcsolódóan.

Az alkalmazás használata biztonságosabbá vált a beszédszintézisen alapuló Text-to-Speech funkciónak köszönhetően. További praktikus újítás a vizuális figyelmeztetés a következő sebességkorlát változásra, mely megjelöli azt a távolságot is, ahonnan a korlátozás érvényesül.

A Dynamic Lane Guidance™ (dinamikus sávasszisztens) animációval jelzi bonyolult autópálya kereszteződéshez közeledve, hogy melyik sávot kell választani.

A Sygic GPS Navigation új funkciói:

Google Local Search™
Dynamic Lane Guidance™, animált sávasszisztens, mely megjelenít minden sávot, kiemelve a választandót
Text-to-Speech beszédszintézis
Vizuális figyelmeztetés a következő sebességkorlátozásról a távolság megjelölésével
Kedvenc POI importálása: http://www.sygic.com/poi
Quick Search™ (gyorskereső) közvetlenül a térképről elérhető
Navigálás fotón jelölt pontokhoz, akár galériából megnyitva, akár a Panoramion keresztül térképre feltöltött fotók alapján
Interaktív térkép – érintse meg bármelyik utcát, POI-t vagy fotót a kijelöléshez, majd érintse meg a megjelenő buborékot a művelet kiválasztásához
Beállítási lehetőség a text-to-speech hangutasításhoz
Közlekedési dugók jelzése a text-to-speech funkcióval
Továbbfejlesztett forgalmi állapot jelzés a navigációs képernyőn
Események listájának megjelenítése a megtervezett útvonalon a térképen megjelenő forgalmi állapotot jelző ikon megérintésével
Váltás a gyalogos/autós üzemmód között a jármű nyíl érintésével
Segélykérő hívás indítása az Info menüpontból

Az új verzió letölthető innen.

Forrás: sygic.hu

Kapcsolódó cikkek:

https://navigyurci.hu/2011/08/24/megerkezett-a-sygic-gps-navigation-android/
https://navigyurci.hu/2010/11/30/sygic-aura-for-wince-inditsuk-el/

31 hozzászólás
  1. avatar
    2011. október 10. Válasz
    viragk

    Sziasztok!
    Nem tudom, hogy mi történt ma. írtam egy hozzászólást, hogy telepítettem egy Galaxy Tab 10.1-es kütyüre, működik, küldtem képernyőképeket Gyurcinak. És Gyurci hozzászólása is eltűnt.

    Azóta egyébként a navigációt is kipróbáltam munkából hazafelé, az is jól működik.
    Persze még finomítani kell rajta, mert mindig ki akart vinni a Váci útra.
    Én a Kassák Lajos utcán, nem tudom milyen út, Röppentyű út, … útvonalon szoktam hazafelé jönni Újpestre. A Váci utat kerülöm, mert munkaidő végén 5-6 óra között ott mindig bedugul.

    • avatar
      2011. október 11. Válasz
      Gyurci

      @ viragk Elnézést, de tárhelyet váltottunk, és közben sajnos néhány komment elveszett, nagyjából 5-10 darab. Írtam levelet is.

  2. avatar
    2011. október 14. Válasz
    anti75

    Sziasztok!

    Én egy idegesítő hibával találkoztam a frissítés óta. Előfizettem az online forgalmi adatokra, amivel eddig nem is volt gond. Ha valamiért nem sikerült csatlakozni, akkor a navigációs képernyőn kaptam egy hibaüzenetet. A frissítés óta ha bármilyen okból nem jön létre a kapcsolat, vagy megszakad, akkor a főképernyőről automatikusan a Beállítások Csatlakozás menüpontra ugrik a program. Mondanom se kell, hogy elég kellemetlen, amikor navigáció közben, ismeretlen környéken, egyszer csak a térkép helyett a beállítások között találom magam.

    • avatar
      2011. október 15. Válasz
      Gyurci

      @ anti75 Szerintem írd meg a hibát a Sygic-nak, esetleg tehetsz a levélbe képernyőmentést is: info@sygic.hu

  3. avatar
    2011. október 15. Válasz
    anti75

    @Gyurci
    Köszönöm Gyurci, meg is fogom tenni, mivel lassan egy hét után látható, hogy nem egyszeri hibáról van szó.

    • avatar
      2011. október 15. Válasz
      Gyurci

      @ anti75 Remélem hamar kijavítják,

  4. avatar
    2011. október 15. Válasz
    anti75

    Sajnos fogtam még egy hibát:( Ha bármilyen címet be akarok adni, akkor a házszám megadásnál gond van, ugyanis amikor átváltanék a numerikus billentyűzetre, akkor eltűnik a billentyűzet. Ha újra előhívom a billentyűzetet, akkor ugyanaz történik. A betűknél semmi gond.

    Én egy HTC Desire-n próbálkozom, nincs rootolva, gyári 2.2 van rajta. Esetleg valaki ki tudná próbálni más készüléken, hogy ott is jelentkezik-e a hiba?

    • avatar
      2011. október 16. Válasz
      Gyurci

      @ anti75 Kis türelmedet kérem, lesz egy kis időm, kipróbálom.

  5. avatar
    2011. október 16. Válasz
    viragk

    @anti75
    Én éppen most próbálgatom a hétvégén egy Galaxy tab 10.1-esen.
    Ezen nincs gond a házszám beírásával.
    Viszont én is találkoztam idegesítő hibával.
    Takarékos navigációs üzemmódban gátlástalanul kivitt volna a pihenőhelyre, mert arra néhány méterrel rövidebb, ha hagytam volna magam.
    Egyébként idáig elégedett vagyok vele.

  6. avatar
    2011. október 16. Válasz
    anti75

    @Gyurci
    Köszönöm, kíváncsian várom az eredményt.
    Próbáltam azóta wifi-n keresztül is, így sem tud bejelentkezni a Sygic-hoz. Ez mondjuk a kisebbik gond, mert nem sokat segítenek az általuk leküldött forgalmi adatok. A problémát egyébként átmenetileg úgy orvosoltam, hogy kikapcsoltam az automatikus bejelentkezést.
    Megírom a hibabejelentést az ügyfélszolgálatnak, amint lesz válasz, megírom itt a fórumon.

    @viragk
    Köszönöm, akkor lehet hogy ez valami HTC specifikus dolog. Azt nem írtam, de az AnysoftKeyboard-ot használom, de eddig is ez volt fent, sosem volt vele gond. Időközben próbáltam egy teljes újraindítást és egy volt egy frissítés az Anysoft Keyboard-hoz, de nincs semmi változás.

    • avatar
      2011. október 16. Válasz
      Gyurci

      @ anti75 a Nexuson sem lehet házszámot beìrni.

  7. avatar
    2011. október 16. Válasz
    anti75

    @Gyurci
    Akkor a HTC készülékeken egyértelműen jelentkezik a hiba. Egy kérdésem volna: te a gyári billentyűzettel használtad, vagy Anysoft Keyboard-al? Nem mintha lenne jelentősége, mert mind a kettővel kéne működjön.
    Az a furcsa, hogy a Marketen a kommentek között senki sem jelzett ilyen hibát.
    Köszönöm a segítséged.

    • avatar
      2011. október 17. Válasz
      Gyurci

      @ anti75 Gyári billentyűzettel.

  8. avatar
    2011. október 17. Válasz
    viragk

    Azért én is megpróbálom majd HTC-n.
    Eddig a telcsimre nem raktam fel, de megpróbálom.
    Nekem egy Wildfire S telcsim van.

    • avatar
      2011. október 17. Válasz
      Gyurci

      @ viragk Szuper, az tényleg jó lenne. :)

  9. avatar
    2011. október 17. Válasz
    anti75

    @viragk
    Nagyon kíváncsi leszek, hogy nálad mi lesz az eredmény.

    @Gyurci
    Köszi, akkor ezek szerint nem a billentyűzet függő.

    Annyi jó hír azért van, hogy a netes kapcsolat úgy néz ki helyrejött, ma már lehetett csatlakozni a Sygic serverére.

    Az ügyfélszolgálatnak mindkét hibáról megküldtem a hibabejelentést.

    • avatar
      2011. október 18. Válasz
      Gyurci

      @ anti75 Szuper. Tegnap én is tudtam csatlakozni a szerverre, bár én csak az időjárást látom.

  10. avatar
    2011. október 18. Válasz
    anti75

    @Gyurci
    Én viszont tegnap szembesültem azzal, hogy megváltozott a hibabejelentés rendszere. Eddig elég volt egy e-mail-t küldeni (termékazonosító megadásával) a support (kukac) sygic.com-ra. Azonnal kaptam is egy választ, hogy az elküldött levelemet automatikusan törölték. Ha hibát akarok bejelenteni, akkor ezentúl a webes felületen tehetem meg a sygic.com/support oldalon. Kíváncsi vagyok, mikor válaszolnak. Eddig az volt a tapasztalatom, hogy a bejelentést követően eltelt mindig 3-4 nap, mire valaki kézbe vette az ügyet, viszont ha egy ügyintéző már foglalkozott a problémával, akkor onnantól fogva napi, személyes kapcsolat volt az ügyintézővel.

    • avatar
      2011. október 18. Válasz
      Gyurci

      @ anti75 Köszi, ez fontos infó volt. :)

Szólj hozzá te is a cikkhez!

A hozzászóláshoz jelentkezz be. Nem vagy még tag? Regisztrálj!


A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás