TomTom Via 130 kicsomagolás

Néhány hete megérkezett az üzletekbe a TomTom Via 120 és Via 125 utódja, a TomTom Via 130 és a Via 135. Most hosszú időbe telt, amíg kacifántos módon alkalmam volt belenézni a dobozba, és így ezt elmondhatom nektek is. Így karácsony előtt talán segítséget nyújt a bemutató azoknak, akiknek…

…nincs alkalma személyesen megvásárolni a készüléket, vagy idő hiányában csak interneten rendelnének. A csomagolás külsőre szinte nem különbözik azt elődjétől, csak a feliratból derül ki, hogy egy másik készüléket találunk a dobozban.

Természetesen mindent megtalálunk a dobozban, ami a navigációhoz (és a frissítéshez is) szükséges, készüléket, autós töltőt, szinkron kábelt és természetesen a 2 éves térképfrissítés kódját is.

Olyan vékony és kecses mint az elődje volt, és a tartója is ugyanaz maradt. A készülék bal oldalán (vagy elforgatáskor a jobb oldalán lévő) található felirat, dombornyomásban hirdeti, hogy ez egy TomTom készülék.

A vas hátoldalán középen (jelen esetben a tartó tapadókorongja alatt) találjuk a hangszórót, tőle balra a bekapcsológombot, jobbra pedig a mini micro USB töltő csatlakozót, a gyári számot, és egy micro SD foglalatot is.

Egy másik szögből is megmutatom.

A tartozékok hasonlóak mint a Via 12x esetében, ám a szinkronkábel az európai szabványnak megfelelően már mini micro USB csatlakozót kapott.

Technikai tudnivalók:

Akku: Akár 2 óra üzemidő
Csatlakozás: Bluetooth® kihangosító

Memória:
Belső memória: Igen
SD-kártyahely: Micro SD

Kijelző mérete: 4.3″ (11 cm) vagy 5.0″ (13 cm)
Kijelző típusa: 16:9 LCD széles képernyő
Kijelző felbontása: 480 x 272 pixels

Méret: 119 x 85 x 22 mm
Súly: 146 grams

24 hónapos térképfrissítés

Forrás: wwww.tomtom.com

Kapcsolódó cikkek:

https://navigyurci.hu/2011/06/30/tomtom-ingyenes-frissitesek-aktivalasa/

71 hozzászólás
  1. avatar
    2013. június 18. Válasz
    Gábor

    Nos jogos a kérdés :)
    100%-ig egyikben se bízok meg. Garmint pedig azért használom mert az a sajátom, ez a TomTom csak kölcsönben volt 1 hétig. A kettőből egyébként egy nagyon jó navigációt lehetne összegyúrni mert ami az egyikben kevésbé jól van megoldva, az a másikban pont úgy van ahogy kell.
    A térképek mindig bent vannak az autóban mert egy navigáció bármikor elromolhat és így még akkor is van mihez nyúlni
    Egyébként ha valaki sűrűn járja Európát előbb-utóbb rájön magától/megtanulja másoktól mik azok a főbb tranzit utak amiket kell követni/elkerülni (F, E, PT vonalon ugye ehhez jönnek még a nagyon nem olcsó fizetős utak amik az esetek nagy részében simán kiválthatók országúti szakaszokkal) és így a navigáció szinte csak a legvégső rávezetéshez kell. Legalábbis nálam úgy néz ki a “navigálás”, hogy megvannak a kedvenc pontjaim (parkoló, benzinkút, kereszteződés), azokat beadogatom szépen egymás után, és azok pont arra jók, hogy tudom mi mennyire van egymástól, mikor kell megállni pihenni, hol van olyan kút ahol tankolni tudok, hol van jó zuhanyzó, normális parkoló, stb. Sajnos elég ritka, hogy ez az út 100%-ban megegyezik a navigáció által javasolttal, mert mondjuk 10km-rel hosszabb, vagy az általa vélt érkezési időtől 5 perccel később érnék a célhoz (számtalanszor volt már ilyenben részem).
    Pont ezek miatt jó ha ott van előttem a köztespont távolsága, számomra az sokkal hasznosabb információ mint pl. az érkezés, vagy épp késés ideje.

    • avatar
      2013. június 18. Válasz
      Gyurci

      @ Gábor Így már értem. :)

Szólj hozzá te is a cikkhez!

A hozzászóláshoz jelentkezz be. Nem vagy még tag? Regisztrálj!


A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás