Elsőként közölhetjük a jó hírt, nevezetesen azt hogy a TomTom Ügyfélszolgálatát 2014 Július elsejétől ismét elérhetjük magyar nyelven. Már több hónapja is van annak, hogy az anyanyelvünkön nem kaphatunk segítséget, ám most újra élni fog ez a lehetőség…
Bár eddig is több nyelven is kommunikált a TomTom Ügyfélszolgálata, ám hazánkban még mindig sokan csak az anyanyelvükön beszélnek. Július egytől lehetővé válik ismét, hogy magyarul hívjuk őket. Remélhetőleg így mindenki számára könnyebbé válik az esetleges problémák ügyintézése.
Az TomTom támogató oldalának elérhetősége: http://hu.support.tomtom.com/app/contact/locale/hu_HU
Kedves Gyurci!
Sajnos rövid ideig tarthatott az örömünk. A múlt héten még fenn virított a magyar ügyfélszolgálat a TomTom magyar honlapján (még fénykép is volt róla), most viszont napok óta már csak a következő üzenet van az általad is megadott linken:
“Jelenleg mind a telefonos, mind pedig az E-Mail ügyfélszolgálatunk kizárolag német, vagy angol nyelven érhető el. Választ a kérdésére azonban az angol nyelvű fórumokon is találhat. A kellemetlenségekért elnézésüket kérjük!”
Üdv,
Kornel
Kedves Kornél!
Nem ér ilyen rossz hírt hozni, de azért köszönöm. Nem tudom mi lehet, megpróbálok tudakozódni…
Üdv:
Gyurci
Kedves Gyurci!
A jó hír most jön :-)
Azért kerestem a TomTom ügyfélszolgálatát és a Te oldaladra is úgy találtam rá, mert megoldást akartam találni a Riderem (2013-as típus) hibájára. Egyszerűen nem lehetett bekapcsolni. Reset gomb nincs, csak nyomd a bekapcs gombot amíg bírod… Nem volt eredménye.
Szóval a jó hír:
Ha le tudod egyeztetni a hibát angolul, vagy németül az indiai akcentussal beszélő ügyfélszolgálatossal, utána már nyert ügyed van, legalább is nekem az volt.
Múlt pénteken vette fel az UPS az elromlott készülékemet és szállította a bukaresti szervizközpontba. Kedden kaptam az első emailt hogy készülék megérkezett és nekikezdtek a javításnak. Szerda – második email, javítás megtörtént, küldik vissza a készüléket. Pénteken délelőtt az UPS futár kopogtatott az ajtón a csomaggal…
Szóval egy hét alatt lepörgették a garanciális “javítást”. Ez az első jó hír. A második és az idézőjel oka, hogy SWAP, vagyis csere történt, kaptam egy vadi új készüléket (kívülről és szoftverosan biztosan).
Szóval mindannak ellenére, hogy a magyar nyelvű ügyfélszolgálat szünetel, a szerviz az gördülékenyen működik.
Üdv,
Kornél
Szia Kornél!
“Ha le tudod egyeztetni a hibát angolul, vagy németül az indiai akcentussal beszélő ügyfélszolgálatossal, utána már nyert ügyed van, legalább is nekem az volt.” Azért ez nem hangzott annyira jól. :D De az, hogy egy hét megfordult, ráadásul kicserélték – az tényleg nagyon korrekt!
Köszönöm a visszajelzést!
Üdv:
Gyurci