Bréking! Két hét ingyenes Live Services a Sygic-tól

Navigáció – GPS. Az elképesztő 100 milliós letöltést elérő Sygic, a felhasználók számára amolyan köszönetképpen, két hétig elérhetővé tette a Sygic Live Services használatát. Lássuk hogyan kaphatod meg…

A szolgáltatás a Live Traffic és a Live Speed Cameras szolgáltatás tartalmazza. Előbbi segítségével folyamatosan nyomon követhetjük a forgalmi helyzetet, míg az utóbbi a sebességmérő kamerák minél pontosabb kijelzésében segíti az úton tartózkodókat.

Ez az ajándék 14 napig teszi ingyenessé a Live Services használatát, és az ingyenes használat utolsó napja 2015. Augusztus 31. A szolgáltatást ez idő alatt csak egy alkalommal aktiválhatjuk.

Hogyan aktiváld?

syigc_live

– Elindítod a Sygic szoftvert
– Rákattintasz a Free Live Services feliratra
– Az aktiválás gombra nyomsz
– 5 percen belül aktív lesz a szolgáltatás

syigc_live2

Kompatibilis: Android rendszer esetén a Sygic 15.3.0, míg iOS esetén 15.2.0-ás verzió megléte szükséges (internet kapcsolat kell a működéséhez).
Ne maradj le róla, próbáld ki Te is!

13 hozzászólás
  1. avatar
    2015. augusztus 10. Válasz
    Zoli

    Nem rossz a Sygic, de néha elég bután tervez útvonalat. Mindig a magasabb rendű utakon tervez, még akkor is, (ha úgy állítom be, hogy rövidebb úton tervezzen) ha létezik időben és kilométerben is rövidebb út mellékutakon. Én már többször tettem meg hosszabb utat feleslegesen e miatt. Eddigi tapasztalataim szerint a forgalmi információk bőségesek, pontosak, csak éppen nem kezd velük semmit. Esze ágában sincs elkerülni a dugókat.

    • avatar
      2015. augusztus 31. Válasz
      Upo

      A beállításokban a közlekedési eseményeknél van egy kapcsoló, hogy automatikusan elkerül. Az be van kapcsolva?
      Én nem tudom kipróbálni, egyrészt felénk nincs dugó, másrészt pár napja tudom használni a legfrissebb verziót és erről a lehetőségről nem tudtam, most meg már mindegy.
      Sajnos a 15-ös verzió elég problémás, sok rendszeren nem indul el, nálam is ZTE Nubia rendszeren indításkor elszáll, régebbi 14-es verzióval viszont működött. Pár napja van fent egy CyanogenMod rom, azóta működik a friss verzió.

      Közben amíg írtam rányomtam az ingyenes aktiválásra, szeptember 14-ig engedélyezte a live servicest, úgyhogy nem a mai napig használható, hanem az ingyen regisztrálást lehet kezdeményezni aug. 31-ig. Úgyhogy aki még ma aktiválja, az is kap két hetet!

      • avatar
        2015. augusztus 31. Válasz
        Gyurci

        “Közben amíg írtam rányomtam az ingyenes aktiválásra, szeptember 14-ig engedélyezte a live servicest, úgyhogy nem a mai napig használható, hanem az ingyen regisztrálást lehet kezdeményezni aug. 31-ig. Úgyhogy aki még ma aktiválja, az is kap két hetet!”

        Köszi az értékes infót!

    • avatar
      2015. augusztus 11. Válasz
      Gyurci

      “Eddigi tapasztalataim szerint a forgalmi információk bőségesek, pontosak, csak éppen nem kezd velük semmit. Esze ágában sincs elkerülni a dugókat.” Köszönjük.

  2. avatar
    2015. augusztus 22. Válasz
    moolash

    Nekem volt szerencsém “úton” lenni, amikor ezt aktiválták. (amúgy Lifetime World licenszemmel voltak olyan kedvesek a srácok és 1 hétre bekapcsolták nekem, mert hogy ebből nincs trial)
    Nos, kicsit eleve hadilábon állok a live traffic dolgokkal – minddel – mindjárt kifejtem.
    A Sygic közlekedési infoi (tudom, hogy TomTomos) szerintem szegényesek. Direkt teszteltem a pénteki és vasárnapi M7-es dugók idején, és szinte nem is jelezte őket. Maga a Sygic meg megvan, megtartom, de még csiszolni kell bőven. A cím beírás botrányos. Az, hogy egy meglévő A-B útvonal mellé képtelenség hozzádni egy új pontot, mint végpont pedig egyszerűen baklövés. Be tudod fűzni köztes pontnak, de új végpontnak nem. Szerintem ez alap. (átrendezni sem lehet a pontokat)
    Na de mivel ez nem Sygic teszt, vissza kicsit a live dolgokra. Nekem még a Waze sem igazán nyújtja, amit várnék. Az a tapasztalatom, ha dugó van, akkor dugó van. MIndegy, hogy város, vagy autópálya. Az ő logikájuk szerint már olyan hamar elvisz másfelé, hogy nem is érti az ember miért. Madárnézet sokban elvérzik, hogy az ember tudná miért is van új útvonal. Amikor meg benne vagyok a dugóban, akkor kösz, nem sokat segít, hogy torlódás van. Volt szerencsém Koper magasságában egy olyan dugóban lenni, hogy 80 km-t kerültünk, hogy kb. 10-20 km-rel kerüljünk magunk elé. Nem túl gazdaságos vagy logikus, bár szerintem ez az elkerülés lényege és mellesleg nagyon szép helyekre vitt el. Fontos, hogy nem hivatásszerűen és jelenlegi munkám végett nem is sokat autózom, de ha van lehetőségem még mindig “tesztelgetem” a különböző appokat. Itt-ott, ebben-abban mind megbukik valahol, bár még mindig toronymagasab az iGo vezet nálam, ahogy ezt előszeretettel ki szoktam fejteni :) De in-app és life content nélkül persze ők sem maradhatnak. (Ázsiába meg most nem terveztem költözni, ott tudom jelen vannak minden autóban… :) )

    • avatar
      2015. augusztus 23. Válasz
      Gyurci

      “Mindegy, hogy város, vagy autópálya. Az ő logikájuk szerint már olyan hamar elvisz másfelé, hogy nem is érti az ember miért. Madárnézet sokban elvérzik, hogy az ember tudná miért is van új útvonal. Amikor meg benne vagyok a dugóban, akkor kösz, nem sokat segít, hogy torlódás van.”

      Véleményem szerint, ha jól működik a szoftver (a Waze véleményem szerint pont ilyen), akkor nem kell látnom hogy miért visz másfelé. Még a városban is több tíz perccel rövidebb útvonalat tud tervezni, néha olyan helyeken járok, hogy utoljára gyerekkoromban jártam arra. De már nem “kérdezősködöm”, csak megyek a kerülőúton. Eddig még nem bántam meg.

      Ha nem tökéletes (ilyen egyelőre a TomTom Live Traffic), akkor valóban jó néha tudni az okot. Bár minden tiszteletem az új megoldásé, és a vártnál jobban működik (Magyarországról beszélek), de tegnap mégis belegyalogolt a legnagyobb dugóba… Na az nem esett jól. A két szoftver között alapvető különbség a magyarországi felhasználók száma, amiből jelenleg a Waze-nek lényegesen több van.

      Az iGO TMC-je? Szerintem messze a leggyengébb, tudomásom szerint semmilyen online felhasználói adatot nem használ.

  3. avatar
    2015. augusztus 24. Válasz
    moolash

    iGo-ról azért annyit, hogy egy korábbi verziójával (máig sincs újabb hivatalos Androidra) reggel elmentem dolgozni Kispestről majd későn hazafelé jelzi, hogy elfogy a szélső sáv munkálatok miatt. Na, mondom, milyen hülyeség – és tényleg. SZóval ennyire volt friss a TMC – illetve azt hiszem ez ilyen szerveren keresztüli buhera.
    Van ebben azért potenciál…

    • avatar
      2015. augusztus 25. Válasz
      lautnermark

      A hivatalos Androidos Igo (szülinapp?) Neked jelez TMC-t?????

      • avatar
        2015. augusztus 26. Válasz
        moolash

        Nem, a Szülinapp nem tudja. Ez az utolsó és azóta sem hivatalos buhera és az sem TMC volt, hanem valami szerveres garázs-módszer. De ment :)

      • avatar
        2015. augusztus 25. Válasz
        Gyurci

        A hivatalos Szülinapp nem jelezhet TMC-t.

        • avatar
          2015. augusztus 25.
          lautnermark

          Ezt írta moolash, ezért kérdem én is:
          “iGo-ról azért annyit, hogy egy korábbi verziójával (máig sincs újabb hivatalos Androidra) ”
          “SZóval ennyire volt friss a TMC – illetve azt hiszem ez ilyen szerveren keresztüli buhera.”

        • avatar
          2015. augusztus 25.
          Gyurci

          A Pannon-nak tutira volt, és talán a Vodafon-nak is. Néhány Motorolán is volt hivatalos iGO. És bőven lehet olyan is amiről én sem tudok.:)

    • avatar
      2015. augusztus 24. Válasz
      moolash

      …nyilván ez nem feltétlenül az iGo érdeme, de tud, ha akar… :)

Szólj hozzá te is a cikkhez!

A hozzászóláshoz jelentkezz be. Nem vagy még tag? Regisztrálj!


A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás