Becker Transit 50. Kezdjük egy gyors frissítéssel

Amint azt bizonyára tudjátok, szinte minden jobb navigációnál kapunk egy egyszeri (vagy akár többszöri) frissítési lehetőséget, hogy aktualizálhassuk térképünket. Nincs ez másként a Becker Transit 50 esetében sem…

Bekapcsolás után a 2011 Q2-es térképe fogad minket, ám az első pozicionálástól számított 30 napon belül letölthetjük a készülékre kapható legújabb térképet (ha van ilyen).

Jelen esetben van. Ezért töltsük le a legújabb Becker Content Managert, telepítsük fel a számítógépünkre, és a készülék csatlakoztatása után (regisztrálni se felejtsünk el) indítsuk el a frissítést.

Mobil interneten történő frissítés esetén lehetnek problémák, ezért inkább számítógép, és szélessávú kapcsolat használata javasolt. Amennyiben mindent jól csináltunk, az alábbi képernyő fogad minket:

Természetesen a készüléken is ellenőrizhetjük a frissítés megtörténtét:

A legújabb Content Managert innen tudjátok letölteni.

Sok sikert! A készüléket az NNG biztosította számunkra, ezúton is köszönjük!

Kapcsolódó cikkek:

http://navigyurci.hu/2012/03/03/becker-transit-50-kicsomagolas/
http://navigyurci.hu/2012/03/08/becker-transit-50-nehany-mert-adat-es-osszhasonlitas/

10 hozzászólás
  1. avatar
    Zsolto

    Az Androidos szavazás után megkérdezzük. Ha el nem felejtem… :)

    Kíváncsi leszek, mert talán az is kiderül belőle, hogy hány kamionos olvasótársunk van :)

  2. avatar
    Zsolto

    Milyen jó lenne, ha Sklave ezt is elvihetné egy körre valahová a Lajtán túlra, hogy megírja, mit gondol a kamionos részeiről. A kamionos navik úgy látom, még mindig nagyon drágák, főleg attól borzadtam el, amit Gyurci a Garmin árairól írt… Ezért viszont nyújtaniuk is kell valamit. Jó lenne tudni, a kamionos közösség melyik szoftvert részesíti előnyben.

    • avatar
      Gyurci

      @ Zsolto Sajnos sklave be van havazva, így az Ő véleménye kimarad. Remélem a legközelebbi kütyüt már meg tudja Ő is nézni. A kérdésed második fele, jó ötlet. Az Androidos szavazás után megkérdezzük. Ha el nem felejtem… :)

  3. avatar
    PDA_FAN

    Bocs, egy kis off: miért van az, hogy az időben legutolsó komment kapja az 1-es sorszámot, mintha az elnne a legelső hozzászólás? Ez tervezetten így működik, vagy csak hiba van a mátrixban?

  4. avatar
    PDA_FAN

    Nos, úgy látszik, nem vagyok naprakész a Garmin üzletpolitikáját illetően :-)

    Régebben még azzal kábították a nagyérdeműt a Visegrádi utcában, hogy amíg lesz önálló termékként NaviGuide, addig a hivatalos hazai forgalmazás során járni fog minden autós navihoz, valamint jár hozzá élettartam frissítés.
    Ez utóbbi tudtommal továbbra is működik, mert az elmúlt kb. 4 évben folyamatosan tudtam frissíteni a hivatalosan kiadott NG verziókat.

    Ha már itt tartunk a teherautós navinál: kíváncsian várom a tesztet, hogy egy normál Primohoz képest miben tud többet ez a truck verzió. Most nem a flottakezelős parasztvakításra gondolok, hanem ténylegesen a navigáció során használhatóakra. Be lehet-e pl. állítani, hogy 16 méter hosszú, és 3 méter széles kamionnal vagyok, és vajon bevisz-e a szűk utcákba, vagy olyan helyre, ahol nincs hely megfordulni?

    Amit a Garmin ír, hogy jelzi az emelkedőket – hát ez nem túl sok. Emellé legalább ennyire fontos lenne pl. egy meredek hegyi útnak a szélessége, meg a kanyar sugara.

    • avatar
      Gyurci

      @ PDA_FAN Amikor utoljára a Visegrádi utcában jártam (még a 3760T-t hoztam el tesztelni, 2010 decembere körül), azt mondták a srácok, hogy már olyan szinten van a Navteq térkép, hogy már nem elengedhetetlenül szükséges a készülékek mellé a NaviGuide kártya.
      http://navigyurci.hu/2010/12/02/garmin-376t-nagyot-szol/

      A Beckerben elég sok a lehetőség, és az ára sem rossz. Azonban az igazi teszt elmaradt, lévén sklave nem elérhető. Ezért csak a saját lapjaimból játszottam, amik kamionos fronton meglehetősen szerények…

  5. avatar
    PDA_FAN

    Ha jól értem, 30 napon belül egyszeri frissítés jár? És utána csak fizetős frissítések vannak? Mindezt több, mint 70 ezerért?
    Nem tudom, hány embernek fogja megérni…
    A Garmin kütyük sem olcsóak, de ott legalább a hazai térkép “örökhajtós”.

    • avatar
      Gyurci

      @ PDA_FAN Ennél jobban át szoktad gondolni, amit leírsz. A Garmin két kamionos készüléket árul jelenleg:

      – a 465T 100 ezer forint, csak egyszeri ingyenes frissítés van hozzá (Készülék élettartamra szóló térképfrissítés alaptartozék (nüMaps Lifetime): Nem), nem adnak NaviGuide kártyát, és szerintem Magyarországon nem is ismer semmilyen kamionos adatot.
      “* A kamionos adatok nem minden területen és nem minden útszakaszra érhetők el! A City Navigator 2011.10 NT térképtől már Európa szinten is megtalálhatók a legfőbb utakra vonatkozó korlátozások. Részletes adatbázis Angliára, Írországra és Nyugat-Európa legfőbb országaira érhetők el.”
      dézl 560 LT 135 ezer forint, ez szintén nem tartalmaz NaviGuide kártyát, és csak egyszeri ingyenes frissítés tartozik hozzá (Készülék élettartamra szóló térképfrissítés alaptartozék (nüMaps Lifetime): Nem).
      “(A következő funkciók nem minden területen érhetők el!) A rendszer jelzi az emelkedőket, lejtőket, így a sofőr időben választhatja ki a megfelelő sebességfokozatot. Ha a kamionos sebességhatár alacsonyabb az átlagosnál, a rendszer ezt is jelzi.”

      Ezért nem gondolom, hogy az egyszeri frissítés, és a 30 napon belül megvásárolható akciós 24 hónapos frissítés nem lenne egy nagyon vonzó ajánlat. Igaz inkább 80, mint 70 ezer forintért.

Szólj hozzá te is a cikkhez!

A hozzászóláshoz jelentkezz be. Nem vagy még tag? Regisztrálj!


Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.