Legnagyobb meglepetésemre, ma reggel SMS-t kaptam a T-Mobile-tól, hogy elkészült a telefonom (december 15.-én adtam le, tehát alig egy hét! alatt megfordult). A szervizekről, egy-két kivétellel nincs jó véleményem, így aggódó arccal léptem be az ajtón. Általában az első körben, szoftverfrissítéssel szokták a hibát “orvosolni”, ami jellemzően igen ritkán vezet eredményre.
Lévén én is szervizes vagyok (voltam), így mielőtt elvittem volna a T-Mobile-hoz, meggyőződtem arról, hogy hardveres a hiba. Akkor eddig a “rizsa”. Most jöjjön a lényeg.
Legnagyobb meglepetésemre alaplapot!, és mikrofont is cseréltek… Mit ne mondjak, ezt álmomban sem gondoltam volna… Természetesen a szoftver az amivel bevittem, így látszik hogy nekik sincs frissebb.
A készülék egyelőre a töltőn lóg. Rövid teszt után beszámolok az eredményekről. Ezúton gratulálok a T-Mobile szervizének a tényleges tenni akarásukért, és egyben kívánok Boldog Ünnepeket!
Ejha, nem cicóztak — izgatottan várjuk az eredményt, hogy vajon ezentúl telefonálásra is alkalmas lesz-e a kis Droid :)
Nem kevésbé vagyok izgatott. :) Már kipróbálnám milyen beszélgetni rajta… :D
Ha egyből alaplapot és mikit cseréltek ennyi idő alatt, akkor széria hiba lehet. Gondolom, ez egyből leesett Neked is. ;)
Gyanús volt. Ez a kérdés hangzott el a cikkem címében is. :D
Egyelőre úgy tűnik, hogy működik. :)
Grat!
Nemtom a miénkkel miért kell a ennyit játszani!
Remélem másodszorra sikerül nálunk is… Sz@r, hogy elsőre ki akarták szúrni a szemünket szoftver-udate-el…
Kiváncsi nálad vagyok sikerükt-e nekik a szervíz?!?!
:D
Köszi. :) Egyelőre jónak tűnik. :) Remélem a tied is jó lesz hamarosan.