Becker Revo. Teljesen más

Videóval! Már régóta tudom hogy elkészült, hogy végre a Becker is hajlandó volt letérni a megszokott ösvényről, miszerint is járt utat járatlanért el ne hagyj! A sok egyforma Becker után, ismét újított, kívül – belül egyaránt… Már éppen ideje volt!

A friss hír az, hogy megérkezett hozzánk (és már meg is lehet vásárolni), a Becker Revo sorozat egyik darabja, amely a Revo.1 névre hallgat. Több újdonságot is felvonultat, amelyek a Becker készülékekre eddig nem voltak jellemzőek. Az első amin igazán megakad a szemünk az a vastagsága (bár inkább a “vékonysága” lenne a helyes kifejezés), amely az eddig megszokott 17 mm-ről, 7!! azaz 7 mm-re csökkent.

A másik újdonság, hogy végre meglépték a Live funkciókat, amelyeket a Becker Link2Live néven illet. A készülék eme funkció segítségével képes valós idejű forgalmi adatokat, illetve érdekes pontok adatait is lekérni egy internetkapcsolat segítségével. A Revo.1 már kapacitív kijelzővel került piacra, bár sajnos a 800×600-as felbontást még mindig nem tartotta fontosnak a gyártó.

Hoztam egy két videót is:

A tartalom a sütik elfogadása után érhető el.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

A hivatalos videó után, itt az első saját is:

A tartalom a sütik elfogadása után érhető el.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Néhány fontosabb adat a készülékről:

– Processzor: 533 MHz
– RAM: 128 MB
– Memória: 4 GB belső memória
– Kijelző: 12,7 cm (5″) kapacítív kijelző
– Felbontás: 480×272
– Bluetooth kihangosítás
– Link2Live funkciók (forgalmi adatok, poi) elérése – DUN protokollt ismerő mobiltelefon szükséges hozzá)
– Tolatókamera csatlakoztatási lehetőség
– GPS: SirFStar 4e
– Akku: 800 mAh
– Tartó: aktív
– Méret: 131 x 92 x 7 mm
– Súly: 256 gr.

– LifeTime térképfrissítés
– LifeTime Prémium TMC (Németország, Finnország, Norvégia, Lengyelország, Svédország, Szlovénia és Magyarország)

A készülék 110 ezer forintos ár magasságában vásárolható meg.

Bővebb bemutató hamarosan!

Kapcsolódó cikkek:

https://navigyurci.hu/2013/01/21/becker-revo-1-kicsomagolas-mit-kapunk-a-penzunkert/
https://navigyurci.hu/2013/01/18/becker-revo-1-link2live-poi-kereses-az-interneten/

14 hozzászólás
  1. avatar
    2013. január 15. Válasz
    Bagi

    Szia Gyurci !
    Szeretném megkérdezni, hogy mikorra várható a tesztvideó ! :)
    Köszi
    Bagi

  2. avatar
    2013. január 16. Válasz
    Bagi

    @Gyurci
    Nagyon köszönöm a gyors videó készítést !
    Igazából az érdekelt nagyon, hogy ennél a verziónál a körforgalomban mennyire fordul a térkép az autó mozgásának megfelelően. Sajnos itt is, mint a Becker Active 50-nél majdnem álló térkép van, ha kis sugarú körforgalomba ér az autó, csak a nyíl mozog, a térkép nem fordul. A vezetőnek kell fejben tartani a térképet és kifordulni a megfelelő kijáratban, mert itt nagyon lassú a mozgáskövetés. Ez nagyon nem tetszik !
    Érdekes volt a képváltás akkor, amikor a használandó sávot mutatta a készülék, majd a több sávos út egy sávra váltott. Ekkor mintha egy pillanatra eltűnt volna a térkép, majd visszaugrott. Kíváncsi lennék, ezt élőben is így csinálja-e a készülék vagy sem !

    Még egyszer köszi !

    • avatar
      2013. január 17. Válasz
      Gyurci

      @ Bagi Ha minden igaz, akkor hétvégén autóba kerül a készülék. Akkor kiderül, hogy “életben” is produkálja-e az általad látott hibákat. Bár az eredményről videó biztosan nem lesz majd.

  3. avatar
    2013. január 20. Válasz
    forgonati

    @Bagi

    A megoldás pofonegyszerű, a navin a sys.txt-be kell csak egy bejegyzés, ennyi az egész. Ez a probléma engem is bosszantott, szerencsére pár másodperc alatt orvosolható.

    • avatar
      2013. január 20. Válasz
      Gyurci

      @ forgonati Esetleg kicsit bővebben is kifejthetnéd…

    • avatar
      2013. január 20. Válasz
      Gyurci

      @ forgonatti Szerencsére…

  4. avatar
    2013. január 21. Válasz
    godzsy

    Ezt kell a sys.txt-be beírni és akkor a térkép fordulni fog a körforgalomban:

    [roundaboutcam]
    enabled=0
    centery=20

    • avatar
      2013. január 21. Válasz
      Gyurci

      @ godzsy Köszönjük!

  5. avatar
    2013. január 21. Válasz
    forgonati

    @ Gyurci

    Nem tudtam hogy mennyire legalis ez a dolog, belenyulni a sys-be, azert nem akartam ide leirni… De ugy latom godzsi mar megtette. Amugy is, azt hiszem, csak a data.zip a jogvedett, csak abba nem szabadna belenyulni legalisan…

    • avatar
      2013. január 21. Válasz
      Gyurci

      @ forgonati Szerintem a sys.txt az nem jogvédett.

  6. avatar
    2013. február 11. Válasz
    Kiss Katalin

    Szia Gyurci ! Navigáció vásárlás ellőtt állok a segítséged szeretném kérni, mit ajánlasz, nyerges szerelvényhez kellene. a méretek beállítása után ne vigyen be híd alá, és ne kelljen minden úti cél ellőtt a méreteket beállítani, Nincs számítógép felhasználó ismerete a Gk. vezetőnek ezért nagyon fontos az egyszerű kezelhetőség és legalább közepes méretű képernyő.

    Köszönettel: Katalin

    • avatar
      2013. február 12. Válasz
      Gyurci

      @ Kiss Katalin Szia! Talán a Becker Transit 50-es készüléket ajánlanám, bár azt tudnod kell, hogy “csukott szemmel” azzal sem lehet majd közlekedni. Azaz, olyan szoftver nincsen, ami minden helyzetben “dönt” a gkv helyett, hogy átfér-e a híd alatt, átmehet-e az éppen rárakott súllyal, és bemehet-e városba a tiltó tábla ellenére. Sajnos egyik eszköz sem lesz tökéletes, csak irányvonalnak jó, de a gkv szemének a “pályán kell lennie” továbbra is. A korlátozásokat elég lesz egyszer beállítani, a kezelése megtanulható. A kijelzője 5″-os.

      A Garmin-nak is van még kamionos jó navigációja (kétféle is), ám egyrészt jó 30%-al drágább, másrészt a kamionos lefedettségről nem találtam semmi adatot. Hasonló lehet, mint a Becker esetében, lévén a térkép beszállítója ugyanaz a cég (Navteq).

      Üdvözlettel:
      Gyurci

Szólj hozzá te is a cikkhez!

A hozzászóláshoz jelentkezz be. Nem vagy még tag? Regisztrálj!


A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás