Talán még emlékeztek arra, hogy néhány hónappal ezelőtt sikerült “belenyúlnom” egy Navitel Kelet Európa szoftverbe, amellyel egyáltalán nem voltam megelégedve, de a Navitel Support-ról hamar lepattantam… Persze, ha már megvan
…sajnálnám elkótyavetyélni, viszont a telefonomtól válni készülök, így megoldást kellett keresni… Eredetileg nem is a másik telefonra való aktiválás lett volna a cél, az csak úgy jött, menet közben. Úgy kezdődött, hogy ZTE a Blade 3-ra feltett 10.2-es CyanogenMod alatt nem működött az online regisztráció (eredetileg ehhez vásároltam a szoftvert), illetve a kódomat sem fogadta el… Ezért felvettem a kapcsolatot a Navitel támogatással, ahol azt jelezték, hogy a nem gyári romokkal lehetnek problémák, és ennek megoldása az általuk történő deaktiválás, majd az újraregisztrálás.
A Support javaslata alapján felmerült a kérdés, vajon lehet-e többször is felhasználni a szoftvert (pl: készülék csere esetén), avagy nem. Rövid levelezés után kiderült, hogy összesen négy készüléken van lehetőség a szoftvert felhasználni, természetesen nem egyidőben.
Bár a jó múltkor elég ideges voltam a Support hozzáállására, most el kell ismernem, hogy teljesen korrektek voltak, és a levelek legtöbb esetben egy-két percen belül!! megválaszolásra kerültek. Ha már “rajtam ragadt” az orosz szofter, kellett néhány újabb felhasználási módot keresni, mert az autós navigáció nem a legnagyobb előnye…
De erről majd később…
Kapcsolódó cikkek:
https://navigyurci.hu/2012/12/27/navitel-for-android-egy-elkapkodott-vasarlas-rovid-tortenete/
túrázásra nincs párja