Keserű tapasztalat…
Kezdőlap › Fórumok › Navigációs szoftverek › Keserű tapasztalat…
- This topic has 1 hozzászólás, 2 résztvevő, and was last updated 13 years, 11 months telt el by
ficko.
- SzerzőBejegyzés
- 2011. március. 16. szerda-16:23 #23916
Slapic
FelhasználóElkövettem azt a hibát, hogy tavaly februárban megvettem egy Sygic Mobile 2009 terméket. A termékkel nem volt baj, a baj azzal a Kingston memóriakártyával van, amire feltette a kereskedő (és amit szintén ugyanott, ugyanakkor vettem). A kártya elromlott. Felhívtam a kereskedőt (Wayteq Europe Kft.), ahol kedvesen tájékoztattak, hogy a Kingston kártyákra náluk 1 év garancia van. Ez volt az első pofára esés (minden más általam ismert és “látogatott” helyen élettartam garancia jár a Kingston kártyákhoz…). Ez eddig 3000 Ft bukta egy 4 GB-os kártyáért. A nagyobb pofára esés ezután következett: a kártyára aktivált Sygic Mobile 2009 szoftvert is dobhatom ki, nincs mód azt másik kártyával használni. Ha a kártya elromlott amin van, akkor annyi. Ha kell, vegyek új szoftvert. Ezzel buktam újabb 15 ezer forintot. Biztos megéri szívatni az ügyfeleket. Persze, jogilag igazuk van. Senki nem mondta, hogy a gyártó garanciáját nekik is tovább kell adni és senki sem mondta, hogy ha elromlik a kártya át kell tegyék a szoftvert másikra. Részemről soha az életben Wayteq-től nem vásárolok semmit, az is biztos, és ha valaki megkérdez annak sem fogom javasolni…
Bocs, de le kellett írnom. Sok éve foglalkozom kereskedelemmel, de ezt – főleg ekkora összegeket nézve – soha nem merném megtenni egyetlen ügyfelemmel sem.
2011. március. 17. csütörtök-21:17 #25212ficko
FelhasználóSzia slapic!
Jó, hogy megosztottad a dolgot! Nagyon nem szeretem az inkorrekt kereskedőket és gyártókat én sem. Egyáltalán senkit sem, aki inkorrekt.
Nem tudom, hogy még mit gyárt ez a bizonyos cég, de ha legközelebb netán egy Wayteq sózott földimogyorót látok, még azt sem veszem meg!! :)
üdv.: F.
- SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.