Tomtom via 135
- This topic has 16 hozzászólás, 3 résztvevő, and was last updated 8 years, 11 months telt el by
Gyurci.
- SzerzőBejegyzés
- 2014. február. 26. szerda-18:57 #28641
D. Andreas
FelhasználóKedves Fórumozók !
A fórumon is új vagyok és tomtom via készülék felhasználóként is új vagyok.Mindenkit megkérek, hogy amennyiben butaságnak tünő a kérdésem nézzétek el számomra. Tehát a kérdésem az, hogy amikor csatlakoztatom a készülékem a My Drive Connect szoftverhez minden múködik rendben, de én semmiképpen nem tudom elérni, hogy lássam illetve esetleg lementsem a klszüléken levő adatokat a számítógépemre. Ennek megoldásához várnám segítőkész tanácsaitokat. Esetleg valamilyen szoftver kellene vagy mi a megoldás?
Üdvözlettel és reményteki várakozássaldandreas
2014. február. 26. szerda-19:11 #28642Gyurci
AdminisztrátorKedves deandreas! Üdv a fórumban! A MyDrive Connect szoftver “magától” elvégzi a mentést, neked semmi dolgod nincsen vele. Illetve mégis, csak regisztráció után működik. Azaz, mielőtt bármilyen változtatást végzel a készüléken, előtte mindenképpen regisztrálj!
Milyen térképfrissítéssel vásároltad a készülékedet? Egyszeri (refurbished), két éves, vagy élettartam frissítés?
Üdvözlettel:
Gyurci2014. február. 27. csütörtök-05:23 #28643D. Andreas
FelhasználóKedves Gyurci!
Köszönöm válaszod. Regisztráció OK. Már frissítést is végeztem. Tehát műkódik minden rendben. Viszont szeretném látni a számítógépemen
a készüléken levő üsszes adatot. Amennyiben tudsz erre lehetőséget nagyon kérlek segíts.
Üdvözlettel;
dandreas2014. február. 27. csütörtök-05:53 #28645Gyurci
AdminisztrátorKedves dandreas. Ez csak a régebbi (TomTom Home által kezelt) készülékeken lehetséges, az újabbakon (mint a tiéd is), nem.
Üdv:
Gyurci2014. február. 27. csütörtök-18:42 #28667D. Andreas
FelhasználóKedves Gyurci!
Válaszod kissé elkeserített, de azért köszönöm.Üdv;
dandreas2014. február. 27. csütörtök-21:05 #28668Gyurci
AdminisztrátorKedves dandreas!
Igazán sajnálom, ezt szerettem volna a legkevésbé. Tudomásom szerint az volt a prózai oka, az új rendszer bevezetésének, hogy rengeteg szénné hekkelt készüléket küldtek vissza gariba, és ezt egyszer csak megunta a TomTom. Persze lehet hogy ez csak városi legenda…
Üdv:
Gyurci2014. március. 2. vasárnap-17:03 #28681D. Andreas
FelhasználóA Tomtom via 135 készülékemet 4 naig nem használta és meglepődve tapasztaltam, hogy teljesen lemerült az aksija. Normális dolog ez egy új készülék esetén valamint teljesen feltöltött állapotban lett eltéve?
Ez előtt egy Gamin készülékem volt és az a készülék akár 1-hónapig is használaton kívül lehetett mégsem merült le.2014. március. 2. vasárnap-17:13 #28682Gyurci
AdminisztrátorNem. Egyszer töltsd 8 órán keresztül, és remélhetőleg többet nem lesz ilyen. Biztosan kikapcsoltad? Nem lehet hogy véletlenül bekapcsolva maradt?
2014. március. 3. hétfő-11:05 #28685D. Andreas
FelhasználóTöbb mint 8-óra tültés után tettem el a készüléket tökéletesen kikapcsolt állapotban. Ez esetben véleményed szerint érdemes lenne kicseréltetni az aksit?
Köszönöm higgadt és hozzáértő tanácsod.Üdvözlettel;
dandreas
2014. március. 3. hétfő-11:29 #28686Gyurci
AdminisztrátorMég mindig csak azt tudom mondani, hogy ez nem jellemző a TomTom készülékekre, illetve kortól és használattól (is) függhet. Hogyha nem egyedi eset, akkor érdemes utánajárni, ami készülék eddig nálam járt, azok ennél mind hosszabb időtartamig voltak készenléti üzemmódban, és bekapcsoltak.
Mennyi idős a készülék, és hogyan töltöd, számítógépről? Én havonta egyszer mindig teljesen feltöltöm a sajátomat hálózatról.
2014. március. 4. kedd-17:09 #28711D. Andreas
FelhasználóKedves Gyurci!
Köszönöm válaszod. Konklúzió: sajnálhatom, hogy nem előbb ismerkedtem meg a tevékenységeddel,mert sok bosszúságtól megmenekülhettem volna.
Jó egészséget kívánva
dandreas2014. március. 4. kedd-18:18 #28712Gyurci
AdminisztrátorKedves dandreas!
Én is sajnálom, de most már tudod hogy vagyunk. Köszönöm a jókívánságot, és minden jót neked is!
Üdv:
Gyurci2014. március. 5. szerda-16:08 #28722D. Andreas
FelhasználóKedves Gyurci!
Van még kérdésem-remélve hátha ebben a kérdésben is segítséget tudsz kínálni.Vásároltam a via 135 típushoz egy autós fix telepítéshez tartó kiegészítőt. Szükségem lenne egy megbízható szervízre ahol elvégeznék a szerelést, de hogy legyen valami csavar is a dologban ennek a készüléknek egy Sony MEX-BT5000 típusú rádiós magnóval bluetoot párosítását is el végezni.
Ha nem tudsz ilyen szerelőt vagy szervízt azzal is sokat segítenél ha tanácsot adnál, hogy merre érdemes próbálkoznom.Üdv és jó egészséget kívánok
dandreas
2014. március. 5. szerda-17:39 #28724Gyurci
AdminisztrátorKedves dandreas!
A szervizre nincs ötletem, de az autórádió párosítással lesz egy kis gond. A TomTom készülékek mint (alternatív) kihangosító tudnak működni, azaz egy telefonnal párosítva, ki tudják hangosítani azt. De egy autórádióval nem fog tudni mit kezdeni, és az sem vele, lévén mindkettő kihangosító funkcióval rendelkezik.
Üdv:
Gyurci2014. március. 5. szerda-17:43 #28725Zsolto
AdminisztrátorEgyetértek Gyurcival, itt mindkét készülék kihangosító funkcióval bír, vagyis ugyanazt csinálja. Olyan, mintha két Bluetooth headsetet akarnál “összepárosítani”. A TomTom nem ad ki hangot magából Bluetoothon keresztül, csak veszi a telefonból érkező hangokat, és kihangosítja őket.
- SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.