A fórumban Fernir topik társunk tett fel kérdéseket, a beállítással, és kezeléssel kapcsolatban. A kérdések nagyon érdekesek voltak, és valóban nem tértem ki rá a tesztben. Ennek az oka, hogy simán elsiklottam felette, mellette. Most, hogy nálam van a Sygic Truck frissítése…
…amiről később olvashattok, megnéztem, hogy mik a lehetőségek. Az első kérdés arra vonatkozott, hogy miként lehet útvonalat tervezni, úgy, hogy az indulás, vagy érkezés, független a saját helyzetünktől? Erre, a nálam járt programok némelyikében, van egy olyan opció, hogy útvonaltervezés. Ilyenkor, a program kikapcsolja a GPS vevőt, és meg kell adni az indulás helyét, és a célt is. Tehát, azzal kezdtem, hogy kikapcsoltam a GPS vevőt, amit a Beállítások/GPS hardver/ Kapcsolja ki a GPS modult (Emlékeztetnék, hogy a Sygic-ben az ikon alá írt esemény történik rákattintáskor).
Eddig eljutottam. Innen indulva próbálgattam, hogy mit kellene csinálni. Nem írom le részletesen a kísérleteket. Maradjunk az eredményeknél. Fómenü/Útiterv/ Új
Akkor érintsük meg + jelet. Itt a lehetőségek ugyanazok, mint egy sima útvonaltervezéskor. Én az előzményekből választok. Legyen az M3-as Bag-nál. Ezzel később is találkozunk még. Majd újra a + jel. Ilyenkor újra választhatunk. Én újra az előzményekből választok.
Tehát, van két pontunk, illetve egy útvonaltervünk. Rákattintunk az elsőre. Persze itt lehetne több megadott pont is. Az aktív ikonok mutatják a lehetőségeket. Azt választjuk, hogy nevezett legyen a kezdőpont. A kis zászló oda kerül, mint start.
Kész gomb. Igen számítson ki útvonalat, hiszen ezért lomolok vele.
És itt van a kiszámított útvonal, miközben itt vagyok valahol Belgiumban. Ha van kedved, nézd meg a fenti koordinátákat. Tehát, most már tudjuk Fernir kérdésének köszönhetően, hogy a Sygic-el lehet előre is útvonalat tervezni.
A következő kérdés, arra vonatkozott, hogy miként lehet kiválasztott pontot kizárni. Ezen, még dolgozom. Élő útvonalterven már megy a dolog, de fent leírt útvonalon, még nem tudtam kivitelezni. Ezen még dolgozom, ha sikerül, akkor természetesen közzé teszem, illetve, legközelebb bemutatom, hogy eddig mire jutottam, vagyis, hogyan lehet egy pontot elkerülni megtervezett útvonalban. Addig is,
Jó gurit
Sklave
Kapcsolódó cikkeink:
https://navigyurci.hu/2010/07/04/poi-ikonok-konvertalasa-sklave-modra-elso-resz/
https://navigyurci.hu/2010/07/06/poi-konvertalas-sklave-modra-ii/
https://navigyurci.hu/2011/04/26/uj-terkepekkel-a-sygic-drive-es-a-sygic-mobile/
https://navigyurci.hu/2010/08/31/a-sygic-drive-ismet-magyarorszagon-is-tmc-vel/
https://navigyurci.hu/2010/10/07/tervezd-meg-elore-az-utvonalad-a-sygic-truck-segitsegevel/
https://navigyurci.hu/2010/07/29/sygic-truck-es-drive-buhera/
https://navigyurci.hu/2010/07/23/ingyenes-sygic-drive-szoftverfrissites/
Sklave, tényleg ki kell kapcsolni hozzá a GPS-vevőt? Itt nincs olyan, hogy útvonaltervezés térképen, és akkor a kurzort vagy egy kiválasztott POI-t meg tudod adni kiindulási pontnak? Ez nagyon más logika akkor, mint amit az iGO követ. De a fő, hogy meg lehet csinálni :)
Tényleg, a Sygicet nem skinezi, hekkeli semmilyen csapat?
@Zsolto
Amit én idáig láttam, abban vagy a program kapcsolta ki, vagy neked kell megszüntetni a GPS vételt. Nem nagyon skinezi senki, mert nem nagyon van elterjedve. Van hozzá egy progi, de nekem nem működött. Egy próbaverzió, amin megnézheted, hogy mit állíthatnál, ha teljes lenne :)
Csak azért, mert az iGO-ból elképesztő, hogy miket előcsiklandoztak a különböző szkinekkel. A Sygic előnye viszont, hogy egyszerű, ez nem vitás.
ez azért van, mert a Sygic mindig is “ketteske” volt… az igo-nak volt egy kis előnye, így jobban elterjedt és viszonyítási alappá vált.
@vacsa- zsolto
Ez így van. Véleményem szerint, valamikor szándékosan könnyen buherálhatóra hagyták az igo-t, hogy lássák mire van szüksége a felhasználóknak. Ha jól megnézed, a primoba visszaköszönnek, valamikor buherátorok ficsőrjei.
Sokan szeretnék egyedivé tenni. Így kialakult egy mozgalom. Igazából az igot egy ország alakította. Eddig. Most már nem annyira látom, hogy figyeltek volna az észrevételekre. Úgy gondolták, megalkották a tökéletest. Sőt! Annál is jobbat. Mindenki döntse el, hogy ez sikerült e. Jobb e a Primo, mint a 8-as volt.