Navon N760 navigáció
Címkézve: license, navon n760, Térkép-inicializálási hiba
- This topic has 55 hozzászólás, 10 résztvevő, and was last updated 8 years, 11 months telt el by Gyurci.
- SzerzőBejegyzés
- 2012. április. 10. kedd-08:39 #25963GyurciAdminisztrátor
@ sziszi9 A szerviz mit mond?
2014. május. 26. hétfő-13:52 #29646stephenx001FelhasználóSzevasztok
a kérdésem az lenne miért van az hogy van amikor 5-10 perc el telik mire holdat talál a készülékem vadi új és már gariban ugyan ezért cseréltettemnavon 670 plus full eu térképpel.
2014. május. 26. hétfő-19:55 #29648GyurciAdminisztrátorSzia, üdv a fórumon.
Az első pozicionálást szabad ég alatt kell elvégezni, akár 5-10 perc is lehet. Utána egy jobb GPS egy perc környékén (vagy azon belül) pozíciót fog. A készülék töltöttsége befolyásolja a GPS vételt is. Ha ezeken túl vagy akkor…
…ha kicsit visszaolvasol a topikban, akkor elég sok hasonló hozzászólást találhatsz ezzel a típussal kapcsolatban. Valószínűleg egy gyengébb széria GPS vevőről lehet szó. Meg lehet próbálni addig gariztatni, amíg kapsz egy használható példányt.
Esetleg most, amíg még új eladhatod, de az új gazdája sem lesz túl boldog vele…
Üdvözlettel:
Gyurci2014. október. 27. hétfő-11:55 #31471csatangFelhasználóKedves Mindenki!
Bevallom, azért regisztráltam ezen az oldalon, hogy leírjam a tapasztalataimat (egész pontosan apukám tapasztalatait, mert övé a készülék). Tudom, hogy van sok jól működő Navon készülék, de az az érzésem, hogy a negyvenpár ezer forint kicsit drága mulatság ahhoz, hogy az ember szerencsejátékot űzzön. Remélem pár ember még vásárlás előtt tudja olvasni a tapasztalatainkat, és végig gondolja, hogy kell-e neki ilyen készülék.
Mielőtt belekezdenék a hibák sorolásába, elmesélem, hogy hogyan működik a garanciális szervíz. Az ember visszaviszi készüléket abba a boltba, ahol vásárolta, ahonnan heti egyszer elszállítják Veszprémbe. Ott molyolnak rajta egy kicsit, majd hetente egyszer visszaszállítják a boltba. Az eddigi garanciális javítások átfutási ideje 3-4 hét volt.
Na de akkor a készülékről is: Apukám beruházott egy navon n760 plus-ra. Néhány hét normális működés után egyre kevesebbszer találta meg a műholdakat. Aztán egy idő után soha többet. Ekkor vitte vissza először. 1 hónap várakozás után visszaküldték. Valóban gyorsan talált műholdat utána. Csakhogy a bluetooth onnantól nem működött rajta.
Újabb kör a szervízben (1 hónap eltelik). Amikor visszajön a készülék, akkor minden okés rajta, kivéve a TMC. Sokáig szenvedünk rajta hátha csak valami beállítás a probléma. Nem érjük az egészet, hiszen eddig legalább a TMC jó volt. Innen is jön az ötlet, hogy még az elején készítettünk a naviextras programmal egy biztonsági mentést az első térképfrissítésnél. Hátha azt visszaállítjuk, és akkor jó lesz.
Sajnos itt félig mi voltunk a meggondolatlanok, hiszen valamelyik szervíznél alaplapot is cseréltek, a backup meg még a csere előtti állapotról volt. Az eredmény az lett, hogy most már a térkép szoftver sem indul el – szerintem liszensz problémák miatt. Úgyhogy egy újabb kört megy a készülék a veszprémi szervízben.
Utolsó ötletként megpróbáltuk a Navon honlapján a terméktámogatást. Ez a menüpont csak regisztráció után érhető el. Regisztráltunk. Szoftverfrissítésről írtak annyit, hogy neten keresztül automatikus. Ez nagy segítség. Ezen felül magyar nyelvű felhasználói kézikönyvet ígérnek. Már úgy ahogy a szervíz is dolgozik. Hamarosan…
Összegezve az egészet: A cég hozzáállása kb azt érezteti, hogy pontosan a pénztárig vagyunk ügyfél. A készüléket meg legfeljebb csak levélnehezéknek érdemes megvenni. Tudom, hogy sok embernél működik, és jól működik. De ahogy az elején is írtam kicsit drága dolog ez arra blazírozni, hogy hátha működik majd nálam is. Soha többet egyetlen Navon készüléket sem.
2014. október. 28. kedd-17:44 #31484GyurciAdminisztrátorBevallom, azért regisztráltam ezen az oldalon, hogy leírjam a tapasztalataimat (egész pontosan apukám tapasztalatait, mert övé a készülék). Tudom, hogy van sok jól működő Navon készülék, de az az érzésem, hogy a negyvenpár ezer forint kicsit drága mulatság ahhoz, hogy az ember szerencsejátékot űzzön. Remélem pár ember még vásárlás előtt tudja olvasni a tapasztalatainkat, és végig gondolja, hogy kell-e neki ilyen készülék…
Szia, nagyon sajnálom. Szomorú olvasmány volt.
Üdv:
Gyurci2015. szeptember. 16. szerda-10:11 #34511IstvánFelhasználóSegítségre lenne szükségem.2014 nyarán vásároltam NAVON N760 PLUS IGO GPS készülékem. Ritkán használtam, de elégedett voltam vele. A napokban használni szerettem volna, de bekapcsolás után a Navigáció ikont megérintve a következő felirat jelent meg. 1. Warning
The application failed to start last time. Do you want to reset to factory defaults and lose all your POIs, track and settings?
Két választási lehetőséget ajánlott fel a készülék: Yes-No
Bármelyiket választottam a következő felirat jelent meg: Térkép-inicializálási hiba A licenccel nem nyithatók meg a térképek.
Sem frissítés, sem visszaállítás nem segített. Fontos megemlítenem, hogy MediaMarktban vásároltam, számlával, garanciával! Sajnos csak egy év jótállás van hozzá, ami nyáron letelt. Mi a hiba, és hogyan oldható meg? Minden használható hozzászólást előre is köszönök!2015. szeptember. 16. szerda-10:38 #34512GyurciAdminisztrátorSegítségre lenne szükségem.2014 nyarán vásároltam NAVON N760 PLUS IGO GPS készülékem. Ritkán használtam, de elégedett voltam vele. A napokban használni szerettem volna, de bekapcsolás után a Navigáció ikont megérintve a következő felirat jelent meg. 1. Warning The application failed to start last time. Do you want to reset to factory defaults and lose all your POIs, track and settings?
Itt próbálj meg segítséget kérni: szerviz (kukac) hungaroflotta.hu
Valószínűleg sérült a license fájl, ha nincs mentésed egyedül (véleményem szerint) nem fogod tudni (legálisan) megoldani.
2015. szeptember. 24. csütörtök-15:42 #34551IstvánFelhasználóKöszönöm a választ!
Van négy biztonsági mentésem, de a visszaállítás sem segített. Az 50.000 Forintos készülék 14 hónap után használhatatlan. Vajon mitől sérülhetett a licenc fájl?2015. szeptember. 25. péntek-04:46 #34552GyurciAdminisztrátorVan négy biztonsági mentésem, de a visszaállítás sem segített. Az 50.000 Forintos készülék 14 hónap után használhatatlan. Vajon mitől sérülhetett a licenc fájl?
Szívesen! Egy rossz indulástól, egy számítógépes csatlakozástól… Nehéz megmondani. Ha van mentésed, akkor nem hiszem hogy komoly összeg lenne a javítás, mindenképpen jóval kevesebb mint új készüléket vásárolni.
Ha a Hungaroflottánál nem kapsz segítséget, akkor vedd fel a kapcsolatot a naviextras.com-on keresztül az NNG Támogatással:
https://www.naviextras.com/shop/portal/supportÜdv,
Gyurci2015. szeptember. 26. szombat-12:42 #34555IstvánFelhasználóKöszönöm a választ!
2015. szeptember. 27. vasárnap-17:44 #34557GyurciAdminisztrátorNagyon szívesen!
- SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.